Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A18
|
|
|
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
B1
|
|
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
|
B4
|
|
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas.
|
|
B5
|
|
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
B6
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|
B10
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introduction |
|
2. Basic concepts |
|
3. Theoretical Approaches to the Study of English. |
|
4. Categories. Word classes. |
4.1 Prototypical elements
4.2 Peripheral elements |
5. Processes of lexical enrichment. |
5.1 Language contact and borrowing.
5.1 Morphological processes. |
6. The branches of Morphology: Derivational and Inflectional. |
|
7. Word formation processes. |
7.1 Derivation or affixation
7.2 Compunding
7.3 Conversion or zero derivation
7.4 Minor processes |
8. Introduction to the phrasal constituents of the clause. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
19 |
55 |
74 |
Lecturas |
5 |
15 |
20 |
Esquemas |
1 |
3 |
4 |
Aprendizaxe colaborativa |
4 |
4 |
8 |
Proba de completar |
2 |
6 |
8 |
Presentación oral |
3 |
3 |
6 |
Proba obxectiva |
2 |
19 |
21 |
|
Atención personalizada |
9 |
0 |
9 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Docencia expositiva por parte do profesor requerindo, en ocasións, a participación do alumnado para desenvolver certos temas. |
Lecturas |
As explicacións das sesións maxistrais acompañaranse de certas lecturas que afondan en distintos aspectos considerados de interese para o alumnado. |
Esquemas |
Cuadros sinópticos de lecturas relacionadas cos distintos temas. |
Aprendizaxe colaborativa |
Realización de tarefas prácticas en grupo baixo a titorización e supervisión do profesor. |
Proba de completar |
Exame de resposta breve, completar ou escoller que se fará aproximadamente a mediados do curso para valorar o coñecemento adquirido. |
Presentación oral |
Exposición oral breve dun traballo sobre un aspecto dentro dun dos temas do programa. Os temas da presentación decidiránse na aula. |
Proba obxectiva |
Exame final no que figurarán preguntas que recollan os principais contidos da materia. Esta proba será eminentemente práctica baseada en textos. Os estudantes deberán responder tamén a unha pregunta de carácter teórico na que se valorará a estructura, a coherencia e correcta redacción en lingua inglesa. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Special attention will be paid to the questions students may ask about compulsory readings. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Lecturas |
Entrega de recensións ou resumos de lecturas obrigatorias. Poden ser preguntas sobre unha lectura. |
10 |
Proba de completar |
Exame de resposta breve, completar ou escoller que se fará aproximadamente a mediados do curso. |
25 |
Presentación oral |
Resposta a preguntas na aula, intervencións, debates e/ou presentacións breves de traballos. |
25 |
Proba obxectiva |
Exame final. |
40 |
|
Observacións avaliación |
A materia non se poderá superar sin sacar alomenos un 5 en cada unha das probas, de completar e obxectiva.A proba de completar só se realizará unha vez. A incorrección lingüística, oral ou escrita, será penalizada na cualificación de todas as actividades avaliables. O alumno será avaliado sempre e cando acuda ao exame final e teña entregado as actividades correspondentes ao 50% da nota global (proba de completar, presentación oral).De non ser así, a cualificación será a de NON PRESENTADO. Dentro da mesma convocatoria, os estudantes terán dúas oportunidades
para realizar a proba obxectiva ou exame final: a primeira será ao
rematar o segundo cuatrimestre e a segunda realizarase no mes de
xullo. Na segunda oportunidade o 100% da avaliación distribuirase como segue independentemente de que teñan aprobadas algunha das probas ou a presentación oral: o exame final, que incluirá unha proba de completar, equivalerá ao 50% da nota. O 50% restante avaliarase mediante a realización dun traballo relativo a un dos temas que se especifica no apartado de CONTIDOS. A asistencia e participación nas aulas equivalerá a un 10% da nota que, por limitacións da aplicación informática, computaráse dentro da presentación oral. Os alumnos con dispensa academica presentarán por escrito un traballo equivalente á presenatción oral.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bauer, L. 1991 (1983). English word-formation. Cambridge: CUP. Heynen,
Bastian. 2010. Recent Trends in English Word Formation. Druck und
Bindung: Books on Demand Gmb H, Nordestedt: Grin Verlag. COURSE BOOK: Greenbaum, S. & Quirk, R. 1990. A Student's Grammar of the English Language. Harlow: Longman . Huddleston, R. 1984. Introduction to the Grammar of English. Cambridge: CUP. Biber, D. et al. 1999. Longman Grammar of the English Language. London: Longman. COURSE BOOK (for exercises): Huddleston, R. & G.K. Pullum. 2005. A Student’s Introduction to English Grammar. Cambridge: CUP. Plag, I. 2003. Word-Formation in English. Cambridge: CUP. Quirk, R. et al. 1985. A Comprehensive Grammar of the English Language. Harlow: Longman. COMPULSORY READING LIST: Huddleston, chapters 1 and 3 “Basic concepts in grammar” (pp. 1-49), “The parts of speech” (pp. 90-123). Spencer, A. “The domain of morphology” (pp- 3-31). Iglesias-Rábade, L. Chapter 2: “Morphemes and words” (pp. 25-42). Plag, I. 2003. Chapters 1 and 2 (pp. 1-43). Chapters 4, 5 and 6 (pp. 72-164). |
Bibliografía complementaria
|
|
Exercises and links to pdfs. or interesting webpages in moodle. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa e os seus Usos 2/613G03037 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Cuestións de Lingua Inglesa/613G03031 |
|
Materias que continúan o temario |
Lingüística Xeral/613G03004 | Lingua Inglesa e os seus Usos 1/613G03020 |
|
Observacións |
A good command of English (C1 level) is compulsory to pass this course. |
|