Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A12 |
Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A16 |
Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua inglesa. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A6 A11 A15 A18
|
B1 B3
|
C2
|
|
A8 A15 A18
|
B8 B10
|
C4 C7
|
|
A1 A2 A6 A8 A10 A11 A14 A18
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
|
A10 A11 A15
|
B3 B4 B8 B10
|
C2 C4 C7
|
|
A1 A2 A6 A8 A9 A10 A11 A12 A14 A15 A18
|
B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10
|
C2 C4 C5 C7 C8
|
|
A1 A2 A3 A6 A10 A11 A14 A15 A16
|
B3
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Becoming an author |
- Authoring is more than writing.
- Different models.
- Managing readers' expectations.
- Defining the central questions.
- Doing original work.
|
2. Planning the macro-structure |
- Focusing down or opening out.
- Four patterns of explanation.
- Common punctuation, spacing and editing mistakes.
|
3. Planning the micro-structure |
- The word: false friends, register, and linking words.
- The sentence: the clause, the phrase, common grammatical errors.
- The paragraph: opening and closing down, main ideas, connectors...
- The paragraph and the thesis statement.
- Handling starts and finishes.
- Sections, heading and subheadings.
|
4. Writing clearly: style and register |
- Personal and formal letters, cvs, summaries and reviews, emails,...
- Academic writing: the thesis statement.
|
5. Referencing Issues |
- The MLA Style Manual.
- The Chicago Style Manual.
- The A.P.A. Style Manual.
- Effective referencing.
|
6. Developing your text and managing the writing process |
- Drafting, upgrading, and remodelling your text.
- Organizing the writing process.
|
7. Handling attention points: data, charts and graphs |
- Using diagrams and images.
- Other techniques for data reduction.
- Designing charts and graphs.
|
8. Being successful at oral presentations |
- Techniques
- Common visual aids: powerpoint, prezi, blogs, video cv, youtube,...
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
8 |
20 |
28 |
Presentación oral |
0.5 |
1.5 |
2 |
Traballos tutelados |
0 |
14 |
14 |
Sesión maxistral |
16 |
24 |
40 |
Lecturas |
0 |
4 |
4 |
Aprendizaxe colaborativa |
5 |
5 |
10 |
Xogo de rol (role playing) |
0.5 |
1 |
1.5 |
Proba mixta |
2 |
10 |
12 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Presentación oral |
Ver apartado "Avaliación/Evaluación/Assessment". |
Traballos tutelados |
Ver apartado "Avaliación/Evaluación/Assessment". |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Lecturas |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Aprendizaxe colaborativa |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
Xogo de rol (role playing) |
Exercicio de situación. |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
-El lector y el profesor responsable de la asignatura estamos a disposición de los/as estudiantes en nuestros despachos en las horas de tutoría, como también a través del teléfono y el correo electrónico.
-Esperamos que todos/as los/as alumnos/as nos contacten, no sólo para preguntarnos dudas, sino sobre todo a la hora de realizar sus trabajos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
Habrá un examen final de dos partes: una teórica (20%) y otra práctica (15%). La parte teórica consistirá en preguntas breves y ejercicios relacionados con lo enseñado en esta parte de la asignatura. En la parte práctica, los/as estudiantes tendrán que escribir textos varios del tipo de los realizados en los obradoiros (e.g. resumen, ensayo). |
35 |
Obradoiro |
Las clases prácticas se dedicarán a la realización de ejercicios orales y escritos. Dichos ejercicios están pensados para ayudar al alumnado a potenciar sus habilidades para la redacción y la argumentación en inglés, e.g.: párrafos, resúmenes, currículos, video-cvs, cartas personales, solicitudes de trabajo, etc. Dado el especial cariz de esta asignatura, muchas de las clases teóricas serán teórico-prácticas para ejercitar los conocimientos aprendidos. |
20 |
Presentación oral |
UNA PRESENTACIÓN ORAL POR PAREJAS: Los/as alumnos/as prepararán una presentación oral (5/10 min.). |
5 |
Traballos tutelados |
UN ENSAYO ACADÉMICO INDIVIDUAL: Los/as estudiantes redactarán un ensayo de 4/5 pp. sobre un "topic" de una lista provista en clase. |
40 |
|
Observacións avaliación |
-Para acceder a la evaluación continua, la nota media ponderada de las actividades de dentro y fuera de clase deberá ser al menos de 5. Computada junto con el examen, la nota final ha de ser igual a 5 para poder aprobar la asignatura. En el examen final se deberá obtener una nota mínima de 5 sobre 10 para poder optar a que se le sumen el resto de calificaciones de la evaluación continua. -Para que la nota final se compute teniendo en cuenta el examen, los/as alumnos/as deberán haber superado al menos el 80% de las actividades de la asignatura. En caso de suspender la asignatura, todas las actividades no superadas, como también el examen final, deberán ser recuperadas en julio. - Únicamente aquellos estudiantes que estén matriculados oficialmente a tiempo parcial, tal y como establece la normativa de permanencia de esta universidad, y que tengan concedida la dispensa académica, podrán serán evaluados en cualquier oportunidad exactamente igual que aquellos alumnos que se presenten en la oportunidad de julio. -Los/s alumnos/as que non se presenten a las pruebas objectivas de enero o julio obtendrán una calificación de No presentado, si no entregaron más del 50% de actividades durante el curso. -Los trabajos deberán entregarse en tiempo y forma para evitar ser descalificados automáticamente. En caso de plagio (i.e. copia) en los trabajos tutelados o ejercicios de taller, la presentación oral, o la prueba mixta, los alumnos estarán automáticamente suspensos. -La única lengua empleada en clase, los trabajos y los exámenes será el inglés. -Se exigirá en todo momento corrección lingüística y ortotipográfica adecuada al nivel de estudios. Se penalizará en la evaluación a aquellos alumnos que no respeten las normas básicas de corrección. -Las cláusulas señaladas arriba valen tanto para enero como para julio.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa 1/613G03003 | Lingua Inglesa 2/613G03008 | Lingua Inglesa 3/613G03015 | Lingua Inglesa 4/613G03019 |
|
|