Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A16 |
Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua inglesa. |
A17 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades anglófonas. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A2 A6
|
|
|
|
A1 A2 A3 A6 A14 A16 A17
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C2 C3 C4 C7 C8
|
|
A11
|
|
|
|
|
B1
|
|
|
A15
|
|
|
|
|
B7
|
|
|
|
|
C4
|
|
A15
|
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
10 |
5 |
15 |
Discusión dirixida |
5 |
5 |
10 |
Sesión maxistral |
20 |
4 |
24 |
Presentación oral |
0 |
20 |
20 |
Proba de resposta breve |
5 |
5 |
10 |
Proba de ensaio |
2 |
18 |
20 |
Lecturas |
0 |
50 |
50 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
|
Discusión dirixida |
|
Sesión maxistral |
|
Presentación oral |
|
Proba de resposta breve |
|
Proba de ensaio |
|
Lecturas |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Discusión dirixida |
Sesión maxistral |
Presentación oral |
Proba de resposta breve |
Proba de ensaio |
Lecturas |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
|
20 |
Presentación oral |
|
20 |
Proba de resposta breve |
|
20 |
Proba de ensaio |
|
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Steinie, Pamela (2000). In Cold Fear: The Catcher in the Rye. Innocence under Pressure.
Fiedler, Leslie (1998). Love and Death in the American Novel . Dalkey Archive Press
Baym, Nina (2007). Norton Anthology of American Literature Student Website. New York
Kazin, Alfred (1995). On Native Grounds: An Interpretation Of Modern American Prose Literature. New York: Mariner Books
Waugh, Patricia (1993). Postmodernism a reader. London: E. Arnold
Chase, Richard (1978). The American Novel and Its Tradition. New York: Gordian P.
Lauter, Paul (ed). (2008). The Heath Anthology of American Literature: Volume D: Modern Period, 1910-1945. New York: Houghton.
Marx, Leo (2000). The Machine in the Garden: Technology and the Pastoral Ideal in America. Oxford UP.
Baym, Nina (ed.) (2011). The Norton Anthology of American Literature (Eighth Edition). New York: Norton.
Toth, Josh (2010). The passing of Postmodernism : a spectroanalysis of the contemporary. New York: Suny P.
Nash, Roderick Frazier (2001). Wilderness and the American Mind. Yale UP. |
|
Bibliografía complementaria
|
(1995). Cambridge Companion to William Faulkner. Cambridge UP
Curnutt, Kirk (2007). Cambridge Introduction to S. Fitzgerald. Cambridge UP
Viramontes-Sobek, Helena M. (1996). Chicana creativity and criticism new frontiers in American literature. New Mexico: U of New Mexico UP
Saldívar-Hull, Sonia (2000). Feminism on the border Chicana gender politics and literature. California: California UP
Bloom, Harold (1986). Frost. Chelsea House
Beer, Janet ( 1997). Kate Chopin, Edith Wharton and Gilman: Studies in Sort Fiction.
Melgar Pernías, Yolanda (2011). Los "Bildungsromane" femeninos de Carmen Bullosa y Sandra Cisneros /. Colección Támesis
Martin, Weny (1988). New essays on the Awakening. Cambridge UP
Chopin, Kate (1998). The Awakening (Norton Critical Editions). New York: Norton.
Walker, Nancy (1993). The Awakening complete, authoritative text with biographical and historical contexts, critical history, and essaysfrom five contemporary critical perspectives /. Boston: Bedford Books
Knights, Pamela (2008). The Awakening: And Other Stories (Oxford World's Classics) . Oxford UP.
Beer, Janet (2008). The Cambridge Companion to Kate Chopin. Cambridge UP
Roudané, Matthew C. (2001). The Cambridge companion to Tennessee Williams . Cambridge UP
Howe, Irving (1991). William Faulkner: A Critical Study. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Literatura Poscolonial/613G03026 | Literatura Inglesa e Xénero/613G03043 | Literatura Norteamericana nos seus Textos/613G03047 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Técnicas de Redacción e Argumentación/613G03027 | A Literatura Inglesa e a súa Crítica/613G03032 |
|
Materias que continúan o temario |
Literatura Norteamericana 1/613G03024 | A Literatura Inglesa e a súa Crítica/613G03032 | Literatura e Artes Visuais/613G03044 |
|
|