Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
At the of the course the students will be able to understand and explain:
-The English language, like all living languages, is a continuous state of variation across time.
-The plce of English in Germanic and Indo-European.
-Phonology, Morphology, Syntax and the stratification of the Old English Vocabulary.
-Phonology, Morphology, Syntax, loan words and word formation in Middle English Period.
-The Rise of a london Standard.
-The Great Vpwel Shift, loan words and word formation in the Modern English Period. |
A6 A11 A20 A21
|
B1 B7 B8
|
C1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introduction:
The Place of English in Germanic and Indo-European.
The old English Period:
The Middle English Period:
The Modern English Period to 1800:
|
Phonology and Morphology
Semantics and Vocabulary: -Foreign influence.
-The stratification of the Old english vocabuary.
-Syntax and word order.
-Old English Dialects.
The Spread of French and English.
-The decline of French in England.
-The Linguistic Influence of the Conquest.
-The Rise of a London Standard.
-Phonology and Morphology.
-Semantics and Vocabulary.
-Syntax and Word Order.
-Loan words and word formation.
-The study of geographical variation in Middle English.
-Varieties of Early Modern English.
-Attitudes to English.
-Sounds and spellings: The Great Vowel Shift.
-Loan words and word formation.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
21 |
0 |
21 |
Estudo de casos |
2 |
28 |
30 |
Prácticas a través de TIC |
0 |
48 |
48 |
Presentación oral |
4 |
0 |
4 |
Proba obxectiva |
2 |
0 |
2 |
Glosario |
2 |
26 |
28 |
Análise de fontes documentais |
2 |
8 |
10 |
|
Atención personalizada |
7 |
0 |
7 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementaria co uso de medios audiovisuais e a introducción de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos |
Estudo de casos |
O alumno sitúase ante un problema concreto que lle describe unha situación real que ten que ser comprendida, valorada e resolta por un grupo de persoas. |
Prácticas a través de TIC |
Metodoloxía que permite o alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico a teoia dun ámbito do coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. |
Presentación oral |
Proceso de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordnado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Proba obxectiva |
Consiste en preguntas de resposta breve. |
Glosario |
Explicación e contextualización dun conxunto de termos ou conceptos propios dun determinado tema da materia. |
Análise de fontes documentais |
Utilización de documentos bibliográficos relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para a análise dos mesmos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Análise de fontes documentais |
Sesión maxistral |
Presentación oral |
Proba obxectiva |
Estudo de casos |
Prácticas a través de TIC |
Glosario |
|
Descrición |
Levarase a cabo mediante a presencia do profesor na aula no momento da exposición razonada.
Estudo de casos relevantes da materia e coordinados polo profesor na aula.
Prácticas a través de TIC, mediante unha selección de aspectos relevantes da materia que requiren unha maior profundización e que se estudan en pequenos grupos de alumnos/as que posteriormente se expoñen na aula.
Exposición por parte do alumno/a dun traballo.
Proba obxectiva: Preguntas sobre aspectos relevantes da meteria que reqiren unha resposta breve
Glosario que consiste en una seleccion de termos que constituen, de alguhna maneira o núcleo semántico da materia, que se estudian nun contexto de cada tema por grupos de alumnos e que se expoñen na aula.
Análise de fontes documentais que se empregan como introducción xeral a un tema. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos relevantes para a temática da materia |
5 |
Presentación oral |
Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas, valorando a capacidade de razoamento, creativida e espírito crítico. |
5 |
Proba obxectiva |
Preguntas de de resposta breve |
45 |
Estudo de casos |
Problemas que teñen que ser comprendidos, valorados e resoltos por un grupo de alumnos/as |
10 |
Prácticas a través de TIC |
Actividades de carácter práctico para profundizar a teoría nun ámbito do temario |
30 |
Glosario |
Explicación e contextualizacióndun conxunto de termos empregados no temario. |
5 |
|
Observacións avaliación |
O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica deberá porse en contacto con profesor da materia a principio de curso para planificar, en cada situación concreta e individual, os axustes necesarios na avaliación, no tocante as porcentaxes de "glosarios", "estudo de casos" e "traballos tutelados". No presentado: se obtendrá una calificación de no presentado si no acude al examen(prueba objetiva y/o si participa en un porcentaje inferior al 50% del resto de las actividades. Calificación mínima: cada estudiante deberá obtener un mínimo de 4 sobre 10 en las pruebas objetivas para que esta nota pueda ser sumada al resto de las calificaciones. La oportunidad de julio se basará en: Pruebas objetivas (45) + trabajos tutelados (55).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Baugh, A. & Cable, T. (2010). A History of the English Language. London: Routledge
Blake, N.F. (1996). A History of the english Language. . London: Macmillan Press
Sweet, H. (1998). Anglo-Saxon Reader in Prose and Verse. Oxford: Clarendon Press
Barber, C. (1997). Early Modern English. Edimburgh: Edimburgh UP.
Freeborn, D. (1998). From Old english ro Standard Englisf. London: Macmillan Press.
Hogg, R.M. et Al. (1992). The Cambridge History of the English Language. Cambridge: Cambridge UP.
Barber, C. (1997). The English Language: A Historical Introduction. Cambridge
Ramat, G. & Ramat, P. (eds). (1998). The Indo-European Languages. London: Routledge
Pyles,T. & Algeo, J. (1993). The Origins and development of the English Language. New York: Harcourt Brace Jovanovich Publishers |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|