Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A15
|
B1 B2 B3 B4 B8
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Il verbo. |
1.1 Ripasso dei tempi verbali studiati in precedenza.
1.2. Semantica composizionale dell'evento.
1.3. Semantica composizionale dell'aspetto e del tempo verbale.
1.4. La sintassi dei verbi inaccusativi, inergativi e transitivi.
|
2. La quantificazione. |
2.1. Ripasso dei quantificatori.
2.2. La semántica composizionale dei quantificatori. |
3. La preposizioni e preposizioni articolate. |
3.1. Ripasso delle peposizioni.
3.2. Il sintagma preposizionale. |
4. I pronomi. |
4.1. Ripasso delle varie tipologie pronominali.
4.2. Sequenza di pronomi clitici.
4.3. La funzione dei pronomi clitici. |
5. I determinanti. |
5.1 La sintassi dell'articolo definito.
5.2 La sintassi dell'articolo partitivo.
5.3 I numerali precisi e approssimativi. |
6. Lingua, letteratura e cultura. |
6.1 Autori italiani.
6.2. Letture e comprensione dei testi fondamentali della letteratura italiana.
6.3. Similitudini e differenze tra la cultura gallega, spagnola e italiana. |
7. Il lessico e espressioni colloqiuali nella vita di tutti i giorni. |
7.1 A scuola e all'università.
7.2 In vacanza.
7.3 Feste e tradizioni. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba oral |
1 |
5 |
6 |
Presentación oral |
1 |
4 |
5 |
Prácticas a través de TIC |
2 |
2 |
4 |
Discusión dirixida |
2 |
2 |
4 |
Lecturas |
4 |
10 |
14 |
Aprendizaxe colaborativa |
1 |
1 |
2 |
Sesión maxistral |
12 |
12 |
24 |
Estudo de casos |
10.5 |
16 |
26.5 |
Prácticas de laboratorio |
4 |
4 |
8 |
Proba mixta |
2 |
10 |
12 |
Resumo |
0 |
6 |
6 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba oral |
Realización de una prueba oral que permita conocer los avances del alumno en el conocimiento y la competencia de la lengua hablada. |
Presentación oral |
Esposición en el aula de un tema propuesto de antemano por el profesor. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas a través de TIC para el conocimiento y el uso de los recursos, de la bibliografía y de los programas relacionados con la materia. |
Discusión dirixida |
Participación del alumnado en un tema de debate suscitado por el profesor, siguiendo para ello las pautas narcadas previamente por este. |
Lecturas |
Realización de lecturas fuera y dentro del aula. |
Aprendizaxe colaborativa |
Sesiones de trabajo práctico en la que se formarán grupos reducidos de alumnos para llevar a cabo una tarea, de forma que trabajen entre ellos. |
Sesión maxistral |
Clases de carácter teórico y práctico impartidas por el profesor sobre los contenidos de la materia. |
Estudo de casos |
Realización de ejercicios y trabajos prácticos relacionados con la materia. |
Prácticas de laboratorio |
Sesiones de trabajo en el laboratorio con el objetivo de desarrollar la destreza auditiva y oral del alumno. |
Proba mixta |
Prueba con preguntas de diversa índole que permita evaluar los conocimientos y las competencias adquiridos por el alumno en las distintas destrezas. |
Resumo |
Elaboración de un trabajo de redacción y de síntesis sobre el libro de lectura obligada. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Prácticas de laboratorio |
Proba oral |
Presentación oral |
Discusión dirixida |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
|
10 |
Prácticas de laboratorio |
|
5 |
Proba mixta |
|
30 |
Resumo |
|
20 |
Proba oral |
|
20 |
Presentación oral |
|
15 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Londero, Eleanor (1992). Diccionario Español-Italiano Italiano-Spagnolo. . Barcelona, Collins Grijalbo
Petronio, G. (1966-70). Dizionario enciclopédico della letteratura italiana. Bari, Laterza
Renzi, Lorenzo (1998). Grande grammatica italiana di consultazione.. Bologna, Il Mulino
Petronio, G. (1970). Historia de la literatura italiana. Madrid, Cátedra
Zingarelli, Nicola Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana. Bologna, (2009). Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana.. Zanichelli, Bologna
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana. Hueber, Alma Edizioni |
|
Bibliografía complementaria
|
Pasquini, E. (1997). Guida allo estudio della letteratura italiana. Bari, Laterza
Segre, Cesase (1997). Testi nella storia. La letteratura italiana delle origini al Novecento. Milán, Mondadori |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Idioma Moderno 3: Italiano/613G03056 |
|
|