Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Xestión Operativa do Cpd Código 614211660
Titulación
Enxeñerio Técnico en Informática de Xestión
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 1º cuadrimestre
Primeiro-Segundo-Terceiro Optativa 4
Idioma
Prerrequisitos
Departamento Computación
Coordinación
Gonzalez Soto, Julio
Correo electrónico
julio.soto@udc.es
Profesorado
Gonzalez Soto, Julio
Correo electrónico
julio.soto@udc.es
Web http://http://www.dc.fi.udc.es/ai/~soto/
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B7 Comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno de traballo.
B8 Traballar en equipos de carácter interdisciplinar.
B9 Capacidade para tomar decisións.
B13 Capacidade de comunicación.
B15 Motivación pola calidade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Coñecer as funcions basicas dun traballo executivo. B1
B2
B3
B7
B8
B9
B13
B15

Contidos
Temas Subtemas
Planificaciónde la Gestión


Introducción
Los planes
Aspectos teóricos y prácticos
Modelos conceptuales de la planificación
Desarrollo de los planes: Objetivos

Introducción
Características
Proceso de fijación
Gama de objetivos
Jerarquización
Cuantificación
Desarrollo de los planes: Estrategias y políticas

Introducción
Tipos de estrategias
Desarrollo de la estrategia
Políticas de empresa
Estructuración del CPD

Introducción
Funciones y tareas
Estructuración externa
Estructuración interna
Ejemplos
Motivación Introducción
Teorías de contenido
Teorías de proceso
Liderazgo
Introducción
Significado y tratamiento evolutivo
Planteamientos actuales
Comunicación
Introducción
Elementos de la comunicación
Las comunicaciones interpersonales
Fallos en la comunicación
Mejora de la comunicación en las organizaciones
La dirección de trabajos en grupo
La formación de trabajos en grupo
Tipos específicos de grupos en una organización
El desarrollo de grupos de trabajo

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Presentación oral 1 20 21
Sesión maxistral 30 0 30
Proba mixta 2 0 2
 
Atención personalizada 47 0 47
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral o alumno debe facer unha presentación do traballo que desenrole como práctica da materia. deberá respostar as preguntas dos compañeiros e do profesor. o tema do traballo pode ser elexido polo alumno previa aceptación do profesor. Podense desenrolar traballos en grupos de dous. Na proba mixta (examen final) incluirase unha pregunta sobre o traballo ou a parte desenrolada por cada un.
Sesión maxistral clases teoricas na aula
Proba mixta examen da materia que incluirá preguntas sobre o temario da asignatura e sobre o traballo desenrolado polo alumno

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Descrición
o alumno recibirá atención sobre as dubidas da materia duarnte as horas de tutoría. Nas horas de prácticas, o profesor está a disposición do alumno pra calquera orientación e dubida sobre o traballo que desenrole

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Presentación oral O profesor evaluará a presentación do trabalo. si esta e satisfactiria e se confirma na resposta que da o alumno no examen, puntuará ata 2. 20
Proba mixta consiste nuha proba escrita sbre a materia da asignatura (8 ptos) e sobre o traballo desenrolado polo alumno (2 ptos) 80
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Gibson, Ivancevich y Donnelly (). Las organizaciones (comportamiento, estructura, procesos). . Addison-Wesley Iberoamericana.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías