Competencias do título |
Código
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Competencias da titulación
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A1 |
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
A3 |
Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas. |
A9 |
Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios. |
A11 |
Definir criterios de acordo de cómo unha empresa é definida e vincular os resultados coa análise do entorno para identificar perspectivas. |
A12 |
Definir obxectivos, estratexias e políticas comerciais. |
A17 |
Identificar o impacto dos elementos micro e macroeconómicos na organización empresarial. |
A21 |
Identificar e utilizar as ferramentas adecuadas de matemáticas e estatística. |
A23 |
Uso de instrumentos para a análise de entornos empresariais. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Conocer los conceptos y relaciones básicas de la microeconomía. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
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Conocer los conceptos y relaciones básicas de la Microeconomía. Aprender a pensar en términos económicos. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
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C5 C6 C7 C8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 1: Introducción |
Tema 1: Naturaleza, objeto y método de la Microeconomía
Tema 2: Teoría elemental de la Oferta y la Demanda |
Bloque 2: Consumo |
Tema 3: Teorías de la Conducta del Consumidor |
Bloque 3: Teoría de la Empresa |
Tema 4: Teoría de la Producción
Tema 5: Teoría de los Costes |
Bloque 4: Mercados |
Tema 6: La Competencia Perfecta
Tema 7: El poder de mercado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
5 |
15 |
20 |
Proba obxectiva |
2 |
18 |
20 |
Estudo de casos |
10 |
10 |
20 |
Sesión maxistral |
17 |
34 |
51 |
Seminario |
4 |
0 |
4 |
Discusión dirixida |
10 |
14 |
24 |
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Atención personalizada |
11 |
0 |
11 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Cuestiones prácticas para resolver en sesiones ineteractivas |
Proba obxectiva |
Prueba escrita que puede combinar preguntas de respuesta múltiple, de ordenación, de respuesta breve y/o de discriminación |
Estudo de casos |
El alumno se sitúa ante un problema concreto (caso) que le describe una situación real o supuesta de la vida profesional y debe ser capaz de analizarlo y resolverlo |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de algunas preguntas dirigidas a los estudiantes con la finaliddad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje |
Seminario |
Planteamiento y solución de problemas concretos con utilización de herramientas TIC en grupos reducidos. Estos seminarios se realizarán en grupo reducido de 15 alumnos y se llevarán a cabo fuera del horario lectivo habitual. |
Discusión dirixida |
Cuestiones teóricas y prácticas para resolver en sesiones ineteractivas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Discusión dirixida |
Estudo de casos |
Solución de problemas |
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Descrición |
En las sesiones interactivas se atiende individualmente a los alumnos haciendo un seguimiento de las diferentes cuestiones planteadas |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Descrición
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Cualificación
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Discusión dirixida |
Se valorarán las respuestas ofrecidas por los alumnos a las cuestiones prácticas y teóricas planteadas en las sesiones interactivas |
10 |
Estudo de casos |
Se valorarán las soluciones propuestas por los alumnos a la resolución de los casos planteados |
10 |
Proba obxectiva |
Durante el período lectivo se realizarán pruebas escritas que computarán para el cálculo de la calificación. Sobre una calificación máxima de 7 puntos el alumno debe alcanzar, en la prueba objetiva, una nota media mínima de 3,5 puntos para superar la asignatura |
70 |
Solución de problemas |
Se valorarán las respuestas ofrecidas por los alumnos a las cuestiones prácticas planteadas en las sesiones ineteractivas |
10 |
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Observacións avaliación |
Calificación de no presentadoCorresponde al alumno, cuando solo participe de actividades de evaluación que tengan una ponderación inferior al 20% sobre la calificación final, con independencia de la calificación alcanzada.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Blanco Sánchez, Juan Manuel (2010). Economía: Teoría y práctica. Madrid. McGRAW-HILL
Sloman, John (1997). introducción a la Microeconomía. Madrid. Prentince Hall
Barreiro, J., Couñago, C. y García, A. (2004). Prácticas de Microeconomía para un curso de Introducción. A Coruña. Universidade da Coruña
Garcia Lorenzo, A. y Barreiro Viñán, J. M. (2010). Principios de Microeconomía: Manual para las clases prácticas. A Coruña. Universidade da Coruña |
Bilbiografía Complementaria:
Pindyck, R. y Rubinfed D. (2009) Microeconomía. 7ª Edición. Prentice Hall
Case, K.E. y Fair, R.C. (2008) Principios de Microeconomía. 8ª Edición. Pearson.
Frank, R.H. (2005) Microeconomía y Conducta. 5ª Edición. McGraw-Hill.
Krugman, P. y Wells, R. (2006) Introducción a la Economía. Microeconomía. Edición Original. Editorial Reverté.
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Bibliografía complementaria
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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Observacións |
<p>Asistencia a las clases con el mayor grado de participación posible. Utilización de la bibliografía recomendada en el programa. Resolver siempre todas las dudas que surjan durante el desarrollo de las sesiones, recurriendo a la atención personalizada cuando fuese necesario. </p> |
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