Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios. |
A1
|
|
|
Comprender a estrutura de linguas estranxeiras e desenvolver un vocabulario, Comprender, ler, falar e escribir nunha lingua estranxeira. |
A4
|
|
|
Comprender os principios da psicoloxía, identificar as implicacións para a organización empresarial. |
A8
|
|
|
Identificar as características dunha organización. |
A18
|
|
|
Identificar novos desenvolvementos de organizacións empresariais para afrontar con éxito o entorno cambiante. |
A19
|
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
|
|
|
C3
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introduction to Business English |
i. Numbers
ii. Word stress
iii. Word groups
iv. Describing trends or movements in graphs
v. Glossary |
Unit 1. The three sectors of the economy |
The economic infrastructure
Manufacturing and services
Graphs, charts |
Unit 2. Management |
Management - an art or a science?
Peter Drucker's view of management
The retail sector |
Unit 3. Company structure |
How are companies organized?
Describing company structure
Competition and communication
Big and small companies |
Unit 4. Work and motivation |
Work and responsibility
Douglas McGregor's theory X and theory Y
Frederick Herzberg's theory on 'satisfiers' and 'motivators'
Motivating staff |
Unit 5. Management and cultural diversity |
Cultural attitudes
Managing multinationals
You and your culture |
Unit 6. Recruitment |
Filling a vacancy
Job applications
Covering letter and curriculum vitae
Women in management |
Unit 7. Production and products |
Production decisions
Just in time production
Quality
Product policy
Developing a new product |
Unit 8. Marketing and promotion |
Defining marketing
The importance of market research
Ways of advertising: commercials
Promotional strategies |
Unit 9. The business cycle |
What causes the business cycle?
Economic theory and the business cycle |
Unit 10. Economics and ecology |
Ecology and the individual consumer
Measuring eco-efficiency
Pollution and market solutions |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Glosario |
1 |
2 |
3 |
Lecturas |
6 |
12 |
18 |
Sesión maxistral |
17 |
17 |
34 |
Traballos tutelados |
8 |
16 |
24 |
Proba obxectiva |
2 |
8 |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
9 |
27 |
36 |
Portafolios do alumno |
4 |
8 |
12 |
Actividades iniciais |
3 |
6 |
9 |
|
Atención personalizada |
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Glosario |
Students will write a business English glossary
A lo largo del cuatrimestre los alumnos elaboran un glosario inglés-español que incluya la terminología empresarial aprendida a lo largo del curso. |
Lecturas |
Readings from different business sources
Los alumnos aprenden a manejar textos en lengua inglesa procedentes de diferentes fuentes. |
Sesión maxistral |
Lectures
Presentan la parte esencial de la asignatura: conceptos básicos, documentos empresariales, correspondencia comercial y textos. |
Traballos tutelados |
Business glossaries, covering letter and CV among others.
Los alumnos elaborarán los siguientes trabajos tutelados: glosarios, cartas, CV entre otros a lo largo de la asignatura.
|
Proba obxectiva |
Final exam
El examen final sera una combinación de prueba de respuesta múltiple y de ordenación. |
Aprendizaxe colaborativa |
Las tutorías en grupo (4 horas por subgrupo de 15 alumnos) se llevarán a cabo antes de la realización del trabajo tutelado para sentar objetivos y directrices para la elaboración de dichas tareas. Igualmente los alumnos realizarán un trabajo en grupo que deberán exponer en el aula.
|
Portafolios do alumno |
The student's portfolio will include materials related to the different units that will be requested throughout the semester and submited at the end.
El portafolio del alumno incluirá materiales relacionados con las diferentes unidades que se asignaran a lo largo del cuatrimestre y se entregarán al final del mismo. |
Actividades iniciais |
Introduction.
Primera toma de contacto. Evaluación del nivel de competencia e introducción a la asignatura. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Proba obxectiva |
Aprendizaxe colaborativa |
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
– Para la preparación de los trabajos tutelados (CV y cartas), el alumno será guiado por las distintas fases de la composición.
– Las directrices establecidas para el aprendizaje colaborativo se expondrán en el aula y/o en Moodle.
– Las instrucciones para la elaboración del portafolio y del glosario se expondrán en el aula y/o en Moodle.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
Business letters.
Correspondencia comercial según modelos trabajados en el aula.
|
10 |
Proba obxectiva |
Test
Examen final de la asignatura: conceptos, vocabulario, documentos y correspondencia empresarial. |
45 |
Aprendizaxe colaborativa |
Group project using the Jigsaw Method.
Trabajo en grupo usando el método Jigsaw |
10 |
Sesión maxistral |
Attendance is obligatory.
Las sesiones magistrales son indispensables para poder elaborar los distintos trabajos obligatorios. La asistencia y participación computan hasta 2 puntos en la calificación global. |
20 |
Glosario |
Business English Glossary.
Trabajo individual y continuo. |
5 |
Portafolios do alumno |
Student's portfolio.
El alumno deberá elaborar una serie de trabajos individuales que entregará a final de curso: CV, covering letter, etc. |
10 |
|
Observacións avaliación |
La calificación final de Inglés Empresarial es el resultado ponderado de la prueba objetiva o examen final junto con las calificaciones obtenidas en la prueba de respuesta múltiples, y los trabajos individuales (portafolio y trabajos tutelados) y grupales y la asistencia y participación en el aula. Es obligatorio presentarse todas las pruebas así como entregar todos los trabajos en los plazos correspondientes.Los alumnos que tengan que presentarse a la convocatoria de julio deberán entregar de nuevo los trabajos exigidos antes del 1 de julio. Calificación de no presentado: Se entiende que un alumno no se presentó a
la materia cuando su participación en el sistema de evaluación no le
permita alcanzar un 20% de la calificación final.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Ashley, A. (2003). A Handbook of Comercial Correspondence. Oxford University Press
Alcaraz Varó, Enrique (2002). Diccionario de términos económicso, financieros y comerciales . Ariel
Emmerson, Paul (2004). Email English. Macmillas
Mackenzie, Ian (2010). English for Business Studies. Cambridge University Pres
The Times (). www.thetimes100.co.uk/case-study/. The Times |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Se recomienda desarrollar una rutina de aprendizaje autonomo del inglés continuado en 1º y 2º para no olvidar los conocimientos adquiridos previamente. Para ello puede utilizar la bibliografia recomendada para esta asignatura o fuentes disponibles en la Biblioteca de la Facultad asi como recursos de Internet. |
|