Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Inglés Empresarial Avanzado Código 650G01036
Titulación
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Llanos Tojeiro, angela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Profesorado
Llanos Tojeiro, angela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Web
Descrición xeral This course is based on and oriented to handling materials relevant to the BEC and TOEIC (C1).
Students will work on improving their listening and speaking skills within the business and work environment.

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación

Contidos
Temas Subtemas
1. Careers Professions
Recruitment: Preparing a job interview
Self-training and training
Tools for personal business excellence
2. Communications Offices
Technology
Email
Complaints
3. Trade Markets
International trade
Shipping
Import and export
Related documents
4. Leadership The emotionally intelligent manager
Emotionally intelligent communication
Ethics and values
5. Rethinking Business Globalization
Business and the environmet
Corporate responsibility
Consumer protection
Global crisis

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Análise de fontes documentais 2 8 10
Aprendizaxe colaborativa 3 9 12
Glosario 1 3 4
Estudo de casos 3 12 15
Portafolios do alumno 3 12 15
Prácticas a través de TIC 4 20 24
Proba de asociación 1 4 5
Proba de completar 1 4 5
Proba de discriminación 1 4 5
Proba de resposta múltiple 1 4 5
Sesión maxistral 17 17 34
Xogo de rol (role playing) 3 9 12
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Análise de fontes documentais Reading comprehension: business documents and others.
Aprendizaxe colaborativa The Jigsaw Method.
Glosario Business Glossary.
Estudo de casos Business Case Study in groups.
Portafolios do alumno Individual assignments.
Prácticas a través de TIC Searching information.
Proba de asociación Business readings and documents.
Proba de completar Business readings and documents.
Proba de discriminación Listening comprehension.
Proba de resposta múltiple Tests.
Sesión maxistral Attendance and participation are part of the final grade.
Xogo de rol (role playing) Focusin on listening and speaking.

Atención personalizada
Metodoloxías
Portafolios do alumno
Descrición
Siguiendo las pautas presentadas en el aula y/o en Moodle, el alumno llevará a cabo diferentes trabajos que se asignarán a lo largo del cuatrimestre de forma autónoma para entregar al final del curso.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais Comprensión lectora avanzada. 10
Aprendizaxe colaborativa Trabajo en grupo utilizando el Método Jigsaw. 5
Glosario Elaboración y puesta a prueba de un glosario individual.
10
Estudo de casos Trabajo en grupo para desarrollar y presentar un caso empresarial. 5
Portafolios do alumno Al final de curso los alumnos entregarán un portafolio con los contenidos establecidos a lo largo del cuatrimestre. 10
Prácticas a través de TIC Discriminación y elaboración de documentos de comercio internacional. 10
Proba de asociación Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Proba de completar Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Proba de discriminación Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Proba de resposta múltiple Prueba orientada a los niveles BEC Higher (C1) y TOEIC. 10
Xogo de rol (role playing) Práctica de destrezas oral y auditiva. 10
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Trew, Grant (2007). Tactics for TOEIC. Listening and reading tests. Oxford University Press (OUP)
Jakeman, Vanessa (2002). BEC Vantage Practice Tests. Oxford University Press (OUP)
Allsop, Jake (2004). BEC Vantage Test Builder. Oxford/MacMillan
Cambridge (2004). Cambridge BEC higher 2, with answers examination papers from University of Cambridge, ESOL Examinatios : english for speakers of other languages. Cambridge University Press (CUP)
Cambridge (2006). Cambridge BEC higher 3, with answers examination papers from University of Cambridge, ESOL Examinatios : english for speakers of other languages. Cambridge University Press (CUP)
Ashley, A. (2003). Oxford Handbook of Commercial Correspondence. Oxford University Press (OUP)
Talcott, Charles (2007). Target Score for the new TOEIC. Cambridge University Press (CUP)

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

El objetivo de esta asignatura está orientado a trabajar con un nivel de competencia equivalente al C1 similar al Business English Certificate Higher de Cambridge y al TOEIC (Test of English for International Communication). Estos certificaciones son las más utilizadas para acceder al mundo laboral en países lengua inglesa.

BEC Higher
TOEIC



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías