Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Mercado de Traballo na Perspectiva Histórica Código 650G01038
Titulación
Grao en Ciencias Empresariais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Economía Aplicada 1
Coordinación
Vilar Rodriguez, Margarita
Correo electrónico
margarita.vilar.rodriguez@udc.es
Profesorado
Vilar Rodriguez, Margarita
Correo electrónico
margarita.vilar.rodriguez@udc.es
Web
Descrición xeral Análisis de las características y funcionamiento interno del mercado de trabajo durante el periodo contemporáneo prestando especial atención a los cambios en las condiciones laborales, los costes salariales y las vías de negociación entre los diferentes agentes económicos, teniendo en cuenta que el trabajo no solo representa una pieza fundamental de la función de producción sino también una parte esencial de las estructuras sociales, la distribución del valor económico creado y la trasmisión del reconocimiento colectivo.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Aprender a aprender, por exemplo, cómo, cándo, ónde novos desenvolvementos persoais son necesarios.
A3 Comprender detalles do funcionamento empresarial, tamaño de empresas, rexións xeográficas, sectores empresariais, vinculación con coñecemento e teorías básicas.
A5 Comprender a tecnoloxía nova e existente e o seu impacto para os novos/futuros mercados.
A9 Comprender os principio éticos, identificar as implicacións para as organizacións empresariais, deseño de escenarios.
A11 Definir criterios de acordo de cómo unha empresa é definida e vincular os resultados coa análise do entorno para identificar perspectivas.
A16 Identificar aspectos relacionados e comprender o seu impacto na organización empresarial.
A17 Identificar o impacto dos elementos micro e macroeconómicos na organización empresarial.
A18 Identificar as características dunha organización.
A19 Identificar novos desenvolvementos de organizacións empresariais para afrontar con éxito o entorno cambiante.
A20 Identificar e operar o software adecuado. Deseñar e implementar sistemas de información.
A21 Identificar e utilizar as ferramentas adecuadas de matemáticas e estatística.
A22 Planificar e xestionar os recursos humanos das organizacións.
A24 Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
A1
A3
A1
A17
A22
A3
A11
A19
A11
A19
A11
A19
A3
C6
C8
C4
A3
A5
A11
A17
C7
C1
A24
C6
C3
C6
A1
C4
A20
A21
A24
A21
A11
C5
C8
A22
C7
C1
C4
C6
A5
A19
C7
C8
C5
C7
A16
A18
C7
A1
C3
C7
C4
A9
C4

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 1 1 2
Lecturas 6 12 18
Traballos tutelados 5 30 35
Presentación oral 6 6 12
Discusión dirixida 5 0 5
Sesión maxistral 17 51 68
Proba obxectiva 2 0 2
 
Atención personalizada 8 0 8
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais
Lecturas
Traballos tutelados
Presentación oral
Discusión dirixida
Sesión maxistral
Proba obxectiva

Atención personalizada
Metodoloxías
Lecturas
Presentación oral
Traballos tutelados
Sesión maxistral
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Lecturas 0
Presentación oral 10
Traballos tutelados 30
Sesión maxistral 60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías