Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A3 |
Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
A8 |
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
A9 |
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
A10 |
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
A11 |
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
A13 |
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Al término del curso, el alumno deberá ser capaz de
comprender las competencias necesarias implicadas en el aprendizaje de una lengua.
|
AP3
|
|
CM3 CM6
|
Desarrollar materiales que promuevan determinadas competencias lingüísticas |
|
|
CM3
|
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
AP8
|
|
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
AP11
|
|
|
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
AP9
|
|
|
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
AP10
|
|
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
AP13
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CM4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Second Language Acquisition Theories
|
1 History
2 Comparisons with first language acquisition
3 Learner language
3.1 Item and system learning
3.2 Interlanguage
3.3 Sequences of acquisition
3.4 Variability
4 External factors
4.1 Input and interaction
4.2 Social aspects
5 Internal factors
5.1 Cognitive approaches
5.2 Sociocultural approaches
5.3 Linguistic approaches
6 Individual variation
6.1 Affective factors
7 In the classroom
|
Teaching Methodologies for ESL
|
1 Methodology
1.1 Approach, method and technique
1.2 Approach, design and procedure
2 Structural methods
2.1 Grammar-translation method
2.2 Audio-lingual method
3 Functional methods
3.1 The oral approach / situational language teaching
3.2 Directed practice
4 Interactive methods
4.1 The direct method
4.2 The series method
4.3 Communicative language teaching
4.4 Language immersion
4.5 Silent Way
4.6 Suggestopedia
4.7 Natural Approach
4.8 Total Physical Response
4.9 Teaching Proficiency through Reading and Storytelling
5 Learning by teaching (LdL)
6 Computer Assisted Language Learning (CALL)
7 ESL in the 21st century
7.1 The multimedia classroom
7.2 Internet, youtube, mySpace |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
10 |
30 |
40 |
Estudo de casos |
5 |
13 |
18 |
Análise de fontes documentais |
5 |
10 |
15 |
Lecturas |
5 |
10 |
15 |
Sesión maxistral |
10 |
0 |
10 |
|
Atención personalizada |
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Trabajo en parejas o grupos reducidos para optimizar el aprendizaje. |
Estudo de casos |
Casos prácticos sobre los usos de las distintas metodologías utilizadas en la enseñanza del inglés como segunda lengua. |
Análise de fontes documentais |
Análisis críticos de textos de teorías de enseñanza y aprendizaje de las lenguas extranjeras. |
Lecturas |
Lecturas de artículos y/o capítulos de libros sobre adquisición de senguna lengua y metodologías de enseñanza del inglés y debate. |
Sesión maxistral |
Conferencias introductorias sobre los contenidos del temario. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Lecturas |
|
Descrición |
Los alumnos que necesiten atención personalizada serán atendidos en las horas de tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
Participación en los trabajos en grupo y exposición de los mismos en el aula. |
20 |
Estudo de casos |
Estudio de caso sobre métodos y teorías de enseñanza de lenguas extranjeras. |
10 |
Análise de fontes documentais |
Análisis crítico de artículos sobre métodos y teorías de enseñanza de lenguas extranjeras. |
10 |
Lecturas |
Lecturas sobre métodos y teorías de enseñanza de lenguas extranjeras y debates. |
10 |
Sesión maxistral |
Los contenidos presentados en las sesiones magistrales s.erán evaluados en un examen al final del curso |
50 |
|
Observacións avaliación |
EVALUACIÓN
La evaluación consistirá en una prueba escrita sobre los contenidos teóricos tratados en el curso así como un trabajo de investigación en el que analizarán las características de un curso multimedia en soporte CD-ROM, ON LINE o en formato impreso. Se tendrá en cuenta la asistencia y participación en las clases teóricas (20%). Examen teórico (40%). Trabajo de investigación (30% trabajo - 10% presentación/entrevista oral).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Atkinson, Dwight (2011). Alternative approaches to second language acquisition . New York: Routledge
Wrench, Jason (2009). Communication, Affect, & Learning in the Classroom. Acto, Tapestry Press
Littlewood, William (2002). Communicative Language Teaching. Cambridge, CUP
Lightbrown, Patsy (2011). How Languages are Learned. Oxford, OUP
Swan, Michael (2002). Learner English. Cambridge, CUP
Richards, Jack (2002). Methodology in Language Teaching. Cambridge, CUP
Shrum, Judith (2010). Teacher's Handbook. Boston, Heinle
James, Gill (2007). The Complete Guide to Learning a Language. Oxford, howtobooks
Allwright, Dick (2009). The Developing Language Learner. Basingstoke, Macmillan
Gass, Susan (2011). The Routledge handbook of second language acquisition. New York: Routledge
Kumaravadivelu, B (2008). Understanding Language Teaching. Mahwah, NJ, Eribaum
Nessel, Denise (2008). Using the Language Experience Approach with English Language Learners. Thousand Oaks, CA, Corwin Press |
La lista de lecturas y fuentes documentales con los que trabajaremos durante el curso se entregará al comienzo del mismo. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Deseño curricular e didáctica da lingua estranxeira/652609921 | Recursos. estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras/652609922 | Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira/652609923 | Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira/652609924 | Proxectos de innovación e investigación educativa en linguas estranxeiras/652609E31 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|