Competencias do título |
Código
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Competencias da titulación
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A1 |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
A7 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. |
A15 |
Coñecer os principios básicos dun desenvolvemento e comportamento saudables. |
A16 |
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. |
A18 |
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B8 |
Capacidade de adaptación a situacións novidosas. |
B9 |
Autonomía na aprendizaxe. |
B10 |
Capacidade de análise e síntese. |
B11 |
Capacidade de busca e manexo de información. |
B12 |
Capacidade de organización e planificación. |
B17 |
Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
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A1 A7 A15 A16 A18
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B1 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B17
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C1 C6 C8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1_ DISCAPACIDAD INTELECTUAL: CONCEPTO, CLASIFICACIÓN Y SISTEMAS DE APOYO |
1.- DISCAPACIDAD, CALIDAD DE VIDA Y AUTODETERMINACIÓN |
TEMA 2_ INTELIGENCIA Y DISCAPACIDAD INTELECTUAL
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1.- ENFOQUE PSICOMÉTRICO EN EL ESTUDIO DE LA INTELEGENCIA
2.- INTELIGENCIAS MÚLTIPLES
3.- PERFILES COGNITIVOS DE LA INTELIGENCIA LÍMITE
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TEMA 3_ ATENCIÓN Y MEMORIA EN LA DISCAPACIDAD INTELECTUAL
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1.- DEFICIENCIA PERCEPTIVO-ATENCIONAL
2.- LIMITACIÓN DE LA MEMORIA OPERATIVA: TEORÍA DE LA CARGA COGNITIVA
3.- MLP Y DISCAPACIDAD |
TEMA 4_ AUTORREGULACIÓN EN LA DISCAPACIDAD INTELECTUAL
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1.-AREAS Y FASES DE LA AUTORREGULACIÓN
2.- DÉFICITS EN LA PLANIFICACIÓN COGNITIVA Y CONTEXTUAL
3.- DISFUNCIONES EN SUPERVISIÓN Y REVISIÓN COGNITIVO-COMPORTAMENTAL |
TEMA 5_ MOTIVACIÓN E INTERACCIÓN SOCIAL EN LA DISCAPACIDAD INTELECTUAL |
1.- DISTORSIONES EN LAS CREENCIAS AUTORREFERIDAS
2.- MECANISMOS DE AUTOPROTECCIÓN DE LA VALÍA
3.- INTERACCIÓN SOCIAL Y BIENESTAR EMOCIONAL |
TEMA 6_ PROGRAMAS Y ESTRATEGIAS DE INTERVENCIÓN EDUCATIVA EN LA DISCAPACIDAD INTELECTUAL |
1.- ENTRENAMIENTO COGNITIVO
2.- PROGRAMAS DE REHABILITACIÓN DE LAS FUNCIONES EJECUTIVAS |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Portafolios do alumno |
0 |
25 |
25 |
Proba de resposta múltiple |
2.5 |
0 |
2.5 |
Sesión maxistral |
20 |
0 |
20 |
Análise de fontes documentais |
0 |
22 |
22 |
Discusión dirixida |
33 |
0 |
33 |
|
Atención personalizada |
10 |
0 |
10 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Portafolios do alumno |
Archivo ordenado por temas que contiene los registros de las actividades de aprendizaje realizadas por el alumno |
Proba de resposta múltiple |
Prueba objetiva con varias opciones de respuesta |
Sesión maxistral |
Exposición oral con apoyo de medios audiovisuais y preguntas a los estudiantes |
Análise de fontes documentais |
Actividades diseñadas para el análisis de fuentes bibliográficas propias de la temática |
Discusión dirixida |
Discusión coordinada por el profesor |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Discusión dirixida |
Portafolios do alumno |
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Descrición |
El profesor valorará periódicamente las actividades de aprendizaje realizadas por el estudiante.
El profesor presentará y ajustará cuestiones de diversa índole con objeto de facilitar la comprensión por parte del alumno. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Descrición
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Cualificación
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Portafolios do alumno |
Archivo ordenado por temas que contiene los registros de las actividades de aprendizaje realizadas por el alumno |
60 |
Proba de resposta múltiple |
Prueba objetiva con con varias opciones de respuesta |
40 |
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Observacións avaliación |
Para
aprobar es preciso que el alumno responda correctamente al menos al
60% de las cuestiones propuestas en la prueba de respuesta múltiple
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Tuchman, R.F.; Moshé, S.L.;Rapin, I. (2005). Trastornos del Neurodesarrollo y epilepsia. Revista de Neurología, 40, 3-10 |
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Bibliografía complementaria
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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