Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A2 |
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A5 |
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A6 |
Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. |
A8 |
Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A11 |
Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
B1 |
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B4 |
Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social. |
B5 |
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
B6 |
Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A2 A5 A6 A8 A11
|
|
|
|
|
B1 B4 B5 B6
|
|
|
|
|
C1 C3 C4 C6 C8
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba mixta |
2 |
33 |
35 |
Seminario |
21 |
36 |
57 |
Lecturas |
1 |
20 |
21 |
Sesión maxistral |
21 |
10 |
31 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba mixta |
|
Seminario |
|
Lecturas |
|
Sesión maxistral |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Proba mixta |
Sesión maxistral |
Lecturas |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
|
30 |
Proba mixta |
|
50 |
Sesión maxistral |
|
0 |
Lecturas |
|
20 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
H. Bouché Peris (2002). Antropología de la educación. Madrid, Síntesis
VV.AA. (1998). Antropología de la educación. Madrid, Dykinson
O. Fullat (1997). Antropología filosófica de la eduación. Barcelona, Ariel
A. Caride (1995). Cuestiones de antropología de la educación. Barcelona, CEAC
P. Mª Pérez Alonoso-Geta (2007). El brillante aprendiz: antropología de la eduación. Barcelona, Ariel
Ch. Wulf (2004). Introducción a la antropología de la educación. Barcelona, Idea Books
VV.AA. (2003). Lecturas de antropología para educadores. Madrid, Trotta |
|
Bibliografía complementaria
|
G. Pico della Mirandola (2002). Discurso sobre la dignidad del hombre. Barcelona, PPU
M. Mead (1972). Educación y cultura. Buenos Aires, Paidós
C. Paris (2000). El animal cultural: biología y cultura en la realidad humana. Barcelona, Crítica
Ch. Taylor (2003). El multiculturalismo y "la pol´tiica del reconocimiento". Madrid, F.C.E.
M. Scheler (1978). El puesto del hombre en el cosmos. Buenos Aires, Losada
P. Berger y Th. Luckmann (1991). La construcción social de la realidad. Buenos Aires, Amorrortu
D. Goldhagen (1997). Los verdugos voluntarios de Hitler. Madrid, Taurus
J. Itard (1990). Memoria e informe sobre Victor de l'Aveyron. Madrid, Alianza Editorial |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|