Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A2 |
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A5 |
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A6 |
Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. |
A8 |
Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A11 |
Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A20 |
Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
B1 |
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B4 |
Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social. |
B5 |
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
B6 |
Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A2 A5 A6 A8 A11 A20
|
|
|
|
|
B1 B4 B5 B6
|
|
|
|
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
21 |
36 |
57 |
Sesión maxistral |
21 |
10 |
31 |
Lecturas |
1 |
20 |
21 |
Proba mixta |
2 |
33 |
35 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
|
Sesión maxistral |
|
Lecturas |
|
Proba mixta |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Proba mixta |
Seminario |
Lecturas |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
|
0 |
Proba mixta |
|
50 |
Seminario |
|
30 |
Lecturas |
|
20 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Max Horkheimer (2000). Anhelo de justicia. Madrid, Trotta
Max Horkheimer (2010). Crítica de la razón instrumental. Madrid, Trotta
Hans Jonas (1995). El principio de responsabilidad. Barcelona, Herder
Simone de Beauvoir (2005). El segundo sexo. Madrid, Cátedra
Friedrich Nietzsche (2001). La gaya ciencia. Barcelona, Akal
Jean-François Lyotard (1995). La postmodernidad explicada a los niños. Barcelona, Gedisa
Hannah Arendt (2006). Los orígenes del totalitarismo. Madrid, Alianza Editorial |
|
Bibliografía complementaria
|
Manuel Cruz (2002). Filosofía contemporánea. Madrid, Taurus
José Luis Villacañas (1997). Historia de la filosofía contempóránea. Madrid, Akal
Christian Delacampagne (1999). Historia de la filosofía en el siglo XX. Barcelona, Península |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|