Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A5 |
Adquirir coñecementos e habilidades en investigación biomédica, que os capaciten para desenvolver liñas de investigación en histoloxía, bioloxía celular e molecular e xenómica, entre outras. Así como coñecementos na xestión e divulgación de dita investigación. |
B2 |
Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita nestes temas. |
B3 |
Compromiso persoal de esforzo para a aprendizaxe. |
B4 |
Capacidade de análise e síntese. |
B5 |
Habilidades para conseguir analizar información desde diferentes fontes. |
B6 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
B7 |
Capacidade para aplicar a teoría á práctica. |
B13 |
Capacidade para aplicar o método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer ferramentas de xestión da investigación biomédica: entidades financiadoras dos proxectos de investigación , xestión dos mesmos, a súa forma de presentación, xustificación, etc. |
AM5
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM12
|
CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Financiamento da investigación.
Solicitude de axudas.
Xestión post-financiamento. |
Financiamento da investigación: público e privado.
Solicitude de axudas: prácticas de xestión, ferramentas e formularios, recomendacións, alegacións e recursos.
Xestión post-financiamento: xestión económica, xestión científica, ferramentas e formularios, xustificación ante o entre que financia. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
0 |
1.5 |
1.5 |
Seminario |
1 |
3 |
4 |
Sesión maxistral |
7 |
10.5 |
17.5 |
Proba de resposta múltiple |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Lectura dun artículo relevante e relacionado coa materia impartida. |
Seminario |
Cada alumno debe ler un artículo seleccionado polo profesorado e expoñelo no seminario, donde se procede ó seu debate crítico. |
Sesión maxistral |
Clase teórica participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas polo alumnado. |
Proba de resposta múltiple |
Exame tipo test. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Seminario |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
Ó tratarse de un grupo reducido de alumnos, é posible a atención persoalizada que permite resolver dúbidas e dirixir as lecturas científicas seleccionadas polo profesorado.
Igualmente, a sesión maxistral é participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas.
As prácticas de laboratorio son tuteladas en todo momento polo profesorado e, se é necesario, polo grupo de investigación ó que pertence o profesorado.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
Exame tipo test. |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Gutiérrez JA, Carrasco M (2003). Gestión de investigación biomédica . Madrid. Fundación Lilly |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|