Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Adquirir coñecementos, habilidades e actitudes en ética, fundamentalmente, epidemioloxía, estatística e outras materias que forman a persoa, ademais de aos profesionais, e afondar aos niveis do posgrao nos coñecementos de Autonomía Persoal e Calidade de Vida desde un modelo interdisciplinar de atención e rehabilitación integral ao paciente. |
B11 |
Capacidade para establecer unha relación de empatía co usuario, familias, grupos sociais e os diversos profesionais. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Reflexionar sobre la práctica profesional diaria como una oportunidad de crecimiento profesional-personal, salud y bienestar. |
AM1
|
BM10
|
CM4 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema1: Ocupación humana, autonomía personal y calidad de vida.
|
1.1. Conceptos relevantes |
Tema 2: Máster Universitario y Práctica profesional diaria |
Análisis sobre:
2.1. Expectativas
2.2. Realidades
2.3. Significados
|
Tema 3: La investigación aplicada a mi dsiciplina |
3.1. Talleres práctico-teóricos.
Exposiciones de Trabajos Fin de Máster. |
Tema 4: Calidad de vida
|
4.1. Aplicaciones prácticas |
Tema 5: Ocupación humana significativa: un puente entre la educación, la investigación, el trabajo en equipo y la ciudadanía. |
5.1. Aplicaciones prácticas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
20 |
15 |
35 |
Recensión bilbiográfica |
5 |
30 |
35 |
|
Atención personalizada |
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Combinaranse diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolverá tarefas prácticas no ámbito da investigación na ocupación humana, co apoio e supervisión do profesorado. |
Recensión bilbiográfica |
Lectura crítica dun libro, dun artigo, dunha tese ou dunha comunicación a un congreso no ámbito da investigación na ocupación humana. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Recensión bilbiográfica |
|
Descrición |
Resolución de dúbidas e dirección das lecturas científicas seleccionadas polo profesorado.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
Se valorará la asistencia y la participación. |
25 |
Recensión bilbiográfica |
En las recensiones se valorarán los siguientes aspectos: la coherencia de los contenidos, la argumentación crítica, la presentación y la redacción. |
75 |
|
Observacións avaliación |
- Todo estudante ten dereito a dúas convocatorias de avaliación: xuño e Xullo. No entanto, esta materia desenvolverase cunha metodoloxía diversificada e con avaliación continuada.
- Para as persoas que realicen a materia de maneira non presencial, a súa calificación máxima será 7,5.
- Recoméndase puntualidade en tódalas sesións.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Crepeau, Cohn, Shell.(2011) Willard&Spackman. Terapia
Ocupacional, 11ªed. Buenos Aires, Madrid: Editorial
Médica Panamericana.
Yerxa EJ. Health and the human spirit for occupation. Am J Occup Ther.
1998;52(6):412-418.
Kronenberg F, Simó S, Pollard N.
(2006). Terapia Ocupacional sin Fronteras. Aprendiendo del
espíritu de supervivientes. Buenos Aires, Madrid: Editorial Médica Panamericana.
Schwartzmann L. Calidad de
vida relacionada con la salud: Aspectos conceptuales. Cienc. enferm. [revista
en Internet]. 2003 [acceso el 30 de abril del 2011]; Cienc. enferm. v.9 n.2
Concepción dic. 2003. Disponible en: http://www.scielo.cl/scielo.php?pid=S0717-95532006000100002&script=sci_arttext
Gómez Mengelberg E. Un
recorrido histórico del concepto de salud y calidad de vida a través de los
documentos de la OMS. TOG (A Coruña) [revista en Internet]. 2009 [acceso el 30
de abril del 2011]; 6(9): [10p.]. Disponible en: http://www.revistatog.com/num9/pdfs/original2.pdf
Salvador R, Márquez R, Romero Zepeda H.
Reflexiones sobre calidad de vida relacionada con la salud. Rev Med Inst Mex Seguro Soc 2010; 48 (1): 91-102.
World
Health Organization Quality of Life Questionnaire; WHOQOL Group. Escalas de valoración
geriatrica. 1993.
Herdman M, Badia X, Berra S. El
EuroQol-5D: una alternativa sencilla para la medición de la calidad de vida
relacionada con la salud en atención primaria. Aten Primaria. 15 de octubre
2001; 28(6): 425-429. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|