Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A5 |
Adquirir coñecementos e habilidades en investigación biomédica, que os capaciten para desenvolver liñas de investigación en histoloxía, bioloxía celular e molecular e xenómica, entre outras. Así como coñecementos na xestión e divulgación de dita investigación. |
B2 |
Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita nestes temas. |
B3 |
Compromiso persoal de esforzo para a aprendizaxe. |
B4 |
Capacidade de análise e síntese. |
B5 |
Habilidades para conseguir analizar información desde diferentes fontes. |
B6 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
B7 |
Capacidade para aplicar a teoría á práctica. |
B13 |
Capacidade para aplicar o método científico para constatar a efectividade dos métodos de intervención, avaliar os métodos de traballo aplicados e divulgar os resultados. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer os diferentes contextos clínicos (hematoloxía, reumatoloxía, oncoloxía, endocrinoloxía, et.) de aplicación das técnicas de investigación biomédica básica. |
AM5
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM12
|
CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Contextos clínicos (hematoloxía, reumatoloxía, oncoloxía, endocrinoloxía, et.) de aplicación das técnicas de investigación biomédica básica. |
Contextos clínicos (hematoloxía, reumatoloxía, oncoloxía, endocrinoloxía, et.) de aplicación das técnicas de investigación biomédica básica. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Lecturas |
1 |
5 |
6 |
Proba de resposta múltiple |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
18 |
36 |
54 |
Prácticas clínicas |
8 |
4 |
12 |
|
Atención personalizada |
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Lecturas |
Lectura dun artículo científico relevante e relacionado coa materia impartida. |
Proba de resposta múltiple |
Exame tipo test, no que cada pregunta consiste en 4 afirmacións das que só unha é correcta. |
Sesión maxistral |
Clase teórica participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas polo alumnado. |
Prácticas clínicas |
Desenvólvense técnicas de uso actual en investigación clínica, que complementan os coñecementos impartidos na sesión maxistral. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Prácticas clínicas |
|
Descrición |
Ó tratarse de un grupo de reducido de alumnos, é posible a atención personalizada que permite resolver dúbidas e dirixir as lecturas científicas seleccionadas polo profesorado.
Igualmente, a sesión maxistral é participativa, favorecendo o intercambio de opinións, o debate e a resposta das preguntas formuladas.
As prácticas clínicas son tuteladas en todo momento polo profesorado e, se é necesario, polo grupo de investigación ó que pertence o profesorado.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
Exame tipo test, no que cada pregunta consiste en 4 afirmacións das que só unha é correcta. |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
ASAS Eular (2006 ). ASAS Eular recomendations for the management of ankylosing spondylitis . Annals of the rheumatic diseases |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|