Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Quiropodoloxía II Código 750211302
Titulación
Diplomado en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo Anual
Terceiro Troncal 9
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Mosquera Fernandez, Abian
Correo electrónico
abian.mosquera.fernandez@udc.es
Profesorado
García Castro, Ricardo
Mosquera Fernandez, Abian
Correo electrónico
ricardogarcia@udc.es
abian.mosquera.fernandez@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A7 A terapéutica farmacolóxica, física, ortopodolóxica, quiropodolóxica e cirúrxica, e a profilaxis có fin de aplicala nas diversas patoloxías.
A8 Identificar e analizar os problemas de saúde do pé nos diferentes aspectos ambientais, biodinámicas e sociais, así como unha aprendizaxe relativa á avaliación dos feitos cientificamente probados e a análise dos datos en xeral, para aplicar a podoloxía baseada na evidencia.
A11 Realizar a historia clínica podolóxica e rexistrar a información obtida.
A14 Interpretar os resultados das probas complementarias e a racionalización do seu uso.
A15 Emitir un diagnóstico e pronóstico.
A16 Deseñar o plan da intervención integral ou tratamento podolóxico.
A17 Desenvolver a capacidade de establecer protocolos, executalos e avalialos.
A18 Desenvolver a habilidade e destreza no uso do instrumental, material e maquinaria empregados para a confección e aplicación de tratamentos podolóxicos.
A22 Prescribir, administrar e aplicar tratamentos farmacolóxicos, ortopodolóxicos, físicos e cirúrxicos.
A23 Elaborar e interpretar informes clínicos.
A26 Manter actualizados os coñecementos, habilidades e actitudes.
A27 Garantir a calidade asistencial na práctica da podoloxía.
A32 Informar abondo e axeitadamente para o consentimento do tratamento.
A36 Actuar en base ao cumprimento das obrigas deontolóxicas da profesión, a lexislación vixente e os criterios de normopraxis.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B13 Traballo en equipo de carácter interdisciplinar.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
A7
A8
A15
A16
A17
A22
A23
B2
B3
B5
C1
C6
A11
A14
A15
A16
A26
B1
B3
B5
B13
C1
C6
A7
A16
B1
B2
B3
B5
C1
C6
A15
A16
B1
B3
B5
C1
C6
A17
A32
A36
B1
B5
C1
C3
C5
A18
A22
B1
B5
C1
A7
A18
A22
A26
A27
B5
C1
A16
A22
A23
B1
B2
B5
C1
C6
A7
A18
A22
A23
A26
B1
B3
B5
B13
C1
C7

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba mixta 2 120 122
Prácticas clínicas 2 101 103
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba mixta
Prácticas clínicas

Atención personalizada
Metodoloxías
Proba mixta
Prácticas clínicas
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Proba mixta 80
Prácticas clínicas 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica
Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Quiropodoloxía I/750211203

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías