Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Dirección Estratéxica de RRHH Código 760492014
Titulación
Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Asesorar ás PYMES no campo sociolaboral.
A10 Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Conocer los instrumentos básicos del análisis estratégico y evaluar la estrategia competitiva de la organización AP1
BP2
BP3
BP4
CM3
AP10
BP2
BP3
BP4
CM1
CM4
AP10
BP2
BP3
BP4
CM4
AP10
BP2
BP3
BP4
CM4
AP10
BP2
BP3
BP4
CM4
AP10
BP2
BP3
BP4
CM4

Contidos
Temas Subtemas
T1.- Dirección Estratégica 1. Introducción
2. Los niveles estratégicos
3. Vocabulario estratégico
4. Estrategia y tipos de organización
T 2.- Análisis del entorno y del sector 1. Análisis PEST
2. Entorno competitivo
3. Análisis DAFO
4. Las 5 fuerzas competitivas
5. Análisis competitivo
T 3.- Análisis de la empresa 1. Diagnóstico interno
2. Recursos
3. Capital intelectual
T 4.- Ventaja competitiva 1. Ventaja competitiva
2. Ventaja competitiva: costes
3. Ventaja competitiva: diferenciación

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Estudo de casos 6 10 16
Actividades iniciais 8 6 14
Presentación oral 2 4 6
Sesión maxistral 13 26 39
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Estudo de casos
Actividades iniciais
Presentación oral
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Estudo de casos
Actividades iniciais
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Sesión maxistral Se evaluará de forma continua mediante control presencial, pruebas cortas y participación del alumno en las sesiones 50
Estudo de casos Se evaluará la búsqueda de información complementaria para resolver el caso, la capacidad de exposición escrita y oral del alumno y la calidad de la solución propuesta al problema planteado en el caso. 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías