Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
B1, B2, B3, B4, B5 |
AP2 AP8 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
A2, A8, A10, A11
|
AP2 AP8 AP10 AP11
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
- Marco teórico
- Conceptos claves
- Recursos intangibles y problemas de medida
- Sistemas de Gestión de conocimiento
- Mapas de conocimiento
- Gestión de competencias |
|
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
3 |
0 |
3 |
Presentación oral |
1 |
1 |
2 |
Lecturas |
1 |
0 |
1 |
Discusión dirixida |
5 |
10 |
15 |
Actividades iniciais |
4 |
4 |
8 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
2 |
20 |
22 |
Saídas de campo |
2 |
20 |
22 |
Análise de fontes documentais |
0 |
4 |
4 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Trabajos en pequeños grupos |
Presentación oral |
Presentación y defensa pública de los trabajos |
Lecturas |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Discusión dirixida |
Debate en la clase sobre cada tema expuesto |
Actividades iniciais |
Explicaciones previas sobre qué hacer y cómo |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Elaboración del proyecto |
Saídas de campo |
Recogida de información para la futura elaboración de mapas |
Análise de fontes documentais |
Lecturas de artículos y libros |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Investigación (Proxecto de investigación) |
Saídas de campo |
|
Descrición |
Explicación en la clase y redacción de los alumnos de su propio caso
Reparto de tareas y recolección de datos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
Comprensión de las fuentes manejadas y puntualidad en las entregas. |
5 |
Aprendizaxe colaborativa |
Se evalúa en tutoria |
15 |
Presentación oral |
Exposición en la clase. Tiene el 10 de la nota del trabajo. |
10 |
Lecturas |
Indicadores: puntualidad en la entrega, análisis, síntesis y sentido crítico |
10 |
Discusión dirixida |
Se evalúa como indicador de actitud mediante intervenciones no obligatorias |
10 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Indicadores: dificultades asumidas, originalidad, estructuración, claridad y calidad de la redacción. |
25 |
Saídas de campo |
Habilidades para generar confianza en los destinatarios de las encuestas.
Habilidades en el manejo de las técnicas. |
25 |
|
Observacións avaliación |
La evaluación es contínua en la convocatoria de junio.
Se restarán dos puntos de la siguiente convocatoria a aquellos alumnos que muestren la falta de competencia: honestidad. Visibilizada en acciones como copiar en un exámen, entregar trabajos de años anteriores, copiarse o no citar fuentes. Esta al igual que todas las competencias derivadas de actitudes serán expuestas a los alumnos de forma detallada, pues no caben en esta aplicación.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Es preciso haber cursado técnicas de investigación social para la parte del campo. |
|