Competencias do título |
Código
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Competencias da titulación
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A8 |
Avaliar actividades metabólicas. |
A13 |
Deseñar e aplicar procesos biotecnolóxicos. |
A14 |
Realizar cultivos celulares e de tecidos. |
A15 |
Realizar bioensaios e diagnósticos biolóxicos. |
A17 |
Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos. |
A25 |
Dirixir, redactar e executar proxectos en Bioloxía. |
A27 |
Capacidade de impartir coñecementos de Bioloxía. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Tener un conocimiento actualizado sobre los mecanismos del funcionamiento de los vegetales en situaciones adversas |
A8 A17
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Ser capaz de elaborar y exponer un tema en el ámbito de la Ecofisiología Vegetal. |
A25 A27
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B1 B4
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C1
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Ser capaz de realizar experimentación básica en el ámbito de la Ecofisiología Vegetal. |
A13 A14 A15
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B2 B3 B4
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Ser capaz de trabajar en grupo |
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B7
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C1
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Diseñar combinado la metodología de prácticas y los fundamentos teóricos, diferentes situaciones de estrés |
A27
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B1 B3
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C3
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Concepto de Ecofisiología Vegetal. Fisiología del estrés
Estrés hídrico
Estrés luminoso
Estrés por temperaturas
Estrés por nutrientes
Contaminación atmosférica
Cambio climático y calentamiento global
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Estrés hídrico por encharcamiento y sequía
Estrés luminoso por exceso, radiaciones UV y radiaciones ionizantes
Estrés provocado por bajas y altas temperaturas
Contaminación por metales pesados
Contaminación atmosférica |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Portafolios do alumno |
15 |
15 |
30 |
Prácticas de laboratorio |
10 |
10 |
20 |
Seminario |
12 |
0 |
12 |
Sesión maxistral |
15 |
22.5 |
37.5 |
Solución de problemas |
2.5 |
2.5 |
5 |
Traballos tutelados |
12 |
6 |
18 |
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Atención personalizada |
15 |
0 |
15 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Portafolios do alumno |
Los alumnos deberán de preparar un portafolio que contenga de manera ordenada la temática desarrollada en las clases magistrales y en las clases prácticas, así como su trabajo personal. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Seminario |
Exposición del trabajo realizado por cada alumno |
Sesión maxistral |
Exposición oral del tema complementada con presentaciones en Power Point, videos y/o esquemas de pizarra. Durante el desarrollo del tema se intercalan preguntas al alumno para que reflexione sobre ellas y las conteste oralmente, previamente a su explicación por el profesor. |
Solución de problemas |
Elaboración de las prácticas de laboratorio como un trabajo de investigación |
Traballos tutelados |
El alumno, ha de elaborar un trabajo sobre un aspecto relacionado del temario de Ecofisiología vegetal. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Solución de problemas |
Portafolios do alumno |
Prácticas de laboratorio |
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Descrición |
Los alumnos, de manera individual, se reunirán con el profesor para comentar la evolución en la elaboración del trabajo tutelado. Además, en horario de tutorías, cada alumno podrá comentar con el profesor la marcha del trabajo, así como todas las dudas que se le presenten. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Descrición
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Cualificación
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Solución de problemas |
Asistencia a clase |
15 |
Portafolios do alumno |
Elaboración del portafolio en donde se incluirá todo el trabajo realizado por el alumno |
40 |
Prácticas de laboratorio |
Elaboración cuaderno de prácticas |
20 |
Traballos tutelados |
Preparación y defensa trabajo |
25 |
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Observacións avaliación |
<p>Para que un alumno sea considerado como NO PRESENTADO no deberá haber realizado el trabajo tutelado o no preparar el portafolio. La asistencia a las clases prácticas de la asignatura será condición necesaria para ser evaluado tanto en la convocatoria ordinaria como en las extraordinarias ALUMNOS CON DIFICULTADES PARA LA ASISTENCIA PRESENCIAL. Aquellos alumnos que, por diversos motivos (*), no puedan acudir a alguna de las actividades evaluables, deberán ponerse en contacto con el profesor de la asignatura durante la primera semana del curso con el fin de coordinar actividades alternativas para conseguir el 100% de los puntos posibles. (*) Que puedan demostrar. La evaluación en setiembre constará de un examen teórico (50% de la nota), un examen práctico (25%), un trabajo tutelado y su presentación oral (25%. La nota de las actividades equivalentes aprobadas en la convocatoria de junio, se mantendrá en la de setiembre. </p>
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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LECLERC, J.C. (2002). “Plant Ecophysiology”. . Science Publishers, Enfield, New Hampshire
REIGOSA , MJ., PEDROL, N., SÁNCHEZ, A. (2004). La Ecofisiología Vegetal. Una ciencia de síntesis.. Ed. Thomson
Larcher, W (2002). Physiologycal Plant Ecology. Springer Verlag
Lambers, H., Stuart, F & Pons, TL (1998). Plant Physiological Ecology. Springer Verlag
Fitter, A.H. y Hay, R.K.M. (2001). “Environmental Physiology of Plants”. Academic press
PRESS, M.C., SCHOLES, J.D. & BARKER, M.G (1999). “Physiological Plant Ecology” . Blackwell, Sci.
Jones, H.G. (1996). “Plants and Microclimate” . Cambridge University Press |
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Bibliografía complementaria
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NOBEL P.S. (1999). “Physicochemical and Environmental Plant Physiology” . Academic Press
VICENTE, C. y LEGAZ, M.EM. (2000). "Fisiología Vegetal Ambiental". Piramide
PUGNAIRE F.I, VALLADARES F. (eds.).” (1999). Handbook of functional plant ecology.” . Marcell Dekker, Inc. New York. .
PESSARAKLI, M. (1999). “Handbook of plant and crops stress.” . Marcell Dekker, Inc. New York. .
Prasad, M.N.V. (1997). “Plant Ecophysiology “ . John Wiley and Sons, West Sussex |
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Técnicas de Experimentación en Fisioloxía Vexetal/610212503 |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Fisiopatoloxía Vexetal/610212619 |
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Materias que continúan o temario |
Fisioloxía Vexetal/610212203 |
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