Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A3 |
Formación avanzada, de caracter específico ou multidisciplinar, dirixida a unha especialización académica nos ámbitos dos distintos módulos que compoñen o posgrao |
A4 |
Mellora na capacidade de valorar as aportacións da Química ao avance da Sociedade |
A5 |
Mellora no coñecemento da realidade interdisciplinar da Química |
A11 |
Mellora dos coñecementos no ámbito da Química Física |
B4 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo |
B7 |
Mellora na capacidade de aplicación do método científico |
B9 |
Mellora da creatividade |
B11 |
Mellora da capacidade de análise e síntese |
B12 |
Mellora da capacidade de resolución de problemas |
B13 |
Mellora da capacidade de organización e planificación |
B15 |
Mellora da capacidade de obtención, análise e xestión da información científica |
B16 |
Sensibilidade hacia o entorno e o medio ambente |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Adquirir los conocimientos necesarios para abordar el comportamiento macroscópico de los sistemas electroquímicos a través de la aplicación de la Termodinámica Química |
AM1 AM2 AM3 AM9
|
BM4 BM11 BM12 BM15
|
CM6 CM8
|
Adquirir los conocimientos necesarios para abordar el estudiio cinético de los sistemas electroquímicos |
AM1 AM2 AM3 AM9
|
BM4 BM11 BM12 BM15
|
CM6 CM8
|
Aplicación de los fundamentos de la Electroquímica a aspectos tecnológicos y ambientales |
AM1 AM2 AM3 AM9
|
BM4 BM7 BM9 BM11 BM12 BM13 BM15 BM16
|
CM1 CM3 CM6 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción a la Electroquímica. |
|
2. Termodinámica de las pilas electroquímicas.
|
|
3. Cinética electródica. |
|
4. Principales técnicas electroquímicas.
|
|
5. Interfase electrizada.
|
|
6. Electroanálisis.
|
|
7. Corrosión y protección de metales.
|
|
8. Conversión y almacenamiento electroquímico de energía. |
|
9. Bioelectroquímica.
|
|
10. Electroquímica y medio ambiente. |
|
11. Electroquímica industrial. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
16 |
16 |
32 |
Prácticas de laboratorio |
15 |
6 |
21 |
Seminario |
3 |
9 |
12 |
Traballos tutelados |
4 |
12 |
16 |
Presentación oral |
1 |
15 |
16 |
Proba obxectiva |
3 |
0 |
3 |
|
Atención personalizada |
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Desarrollo en el aula de los contenidos teóricos del programa. |
Prácticas de laboratorio |
Realización de actividades de carácter práctico con objeto de aplicar los conocimientos teóricos, y, a la vez, adquirir las destrezas experimentales asociadas a los mismos. |
Seminario |
Concebidos para que los alumnos participen de modo activo.
Se resuelven dudas y problemas algebraicos/numéricos asociados a cualquier aspecto relacionado con los contenidos desarrollados en las sesiones magistrales.
Se propone a los alumnos la resolución de algunos de los problemas planteados. |
Traballos tutelados |
Trabajo individual propuesto por el profesor, en el que el alumno deberá abordar un problema relacionado con una aplicación práctica de la electroquímica. Se deberá presentar y exponer en el aula. |
Presentación oral |
Exposición oral de un tema propuesto por el profesor y relacionado con alguna aplicación práctica de la Electroquímica. |
Proba obxectiva |
Prueba escrita en la que se evaluará el aprendizaje asociado a todos los contenidos desarrollados durante el cuatrimestre. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Traballos tutelados |
Seminario |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Se trata de orientar al estudiante en la comprensión de los contenidos del programa, el análisis crítico de los resultados obtenidos en el laboratorio, la mejora en la realización del trabajo tutelado y su correspondiente presentación oral y el desarrollo de estrategias adecuadas para abordar la solución de problemas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
Se evaluará el aprendizaje asociado a todos los contenidos desarrollados en la materia.
Podrá incluir cuestiones cortas, de desarrollo y resolución de problemas. |
30 |
Presentación oral |
Se evaluará la adecuación de los contenidos expuestos y la capacidad de síntesis, de presentación y defensa del trabajo. |
25 |
Traballos tutelados |
Se evaluará la calidad de la información aportada y la capacidad de síntesis de dicha información. |
15 |
Seminario |
Se evaluará la capacidad para resolver las cuestiones y problemas propuestos. |
10 |
Prácticas de laboratorio |
Se evaluará la capacidad para resolver los problemas prácticos propuestos. |
20 |
|
Observacións avaliación |
La evaluación consistirá en una nota promedio entre las diversas actividades que realiza el alumno (resolución de problemas, prácticas de laboratorio y realización y exposición de un trabajo) y un examen de los contenidos teóricos: - El examen final, en el que se evaluará el contenido teórico de la asignatura: 30% - La realización y exposición del trabajo: 40% - La resolución de problemas en el aula: 10% - Las prácticas de laboratorio: 20%
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
BOCKRIS, J.O´M., REDDY, A.K.N. (2000). Modern Electrochemistry 2B. 2ª ed.. New York. Ed. Kluwer. |
|
Bibliografía complementaria
|
MILAZZO, G., BLANKS, M. (eds) (1983). Bioelectrochemistry.. Ed. Plenum Press.
BARD, A.J., FAULKNER, L.R. (2001). Electrochemical Methods. Fundamentals and applications. 2ª ed. . John Wiley and Sons.
DOMÍNGUEZ PÉREZ, M.M. (2000). Electroquímica. Cuestiones y problemas.. Madrid. Ed. Hélice.
ALDAZ RIERA, A. (1992). Electroquímica.2ª ed.. Madrid. Ed. UNED
WANG J. (1985). Stripping analysis.. Ed. VCH. |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|