Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A2 |
Analizar e contribuír á definición dos problemas aos que as administracións públicas territoriais (e outras…) tratan de responder coas súas propias políticas. |
A4 |
Identificar os instrumentos adecuados para lograr os resultados desexados e imaxinar os posibles escenarios. |
A5 |
Identificar os actores e os intereses que poidan estar implicados no proceso de decisión, propoñendo os instrumentos capaces de afrontar e resolver posibles conflictos. |
A6 |
Deseñar os procesos para a toma de decisións coa finalidade de favorecer a rápida adopción das políticas e a súa eficaz posta en funcionamento. |
A7 |
Orientar ás institucións públicas implicadas no desenvolvemento das relacións interinstitucionais e co sector privado. |
A8 |
Suxerir instrumentos de seguimento e control para observar os resultados. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Capacidade de aprender. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
1.Conseguir de los alumnos que han optado por cursar esta asignatura, un nivel de conocimientos adecuado que les permita profundizar en la importancia de la comunicación institucional y el marketing público. |
AM1 AM4 AM6
|
BM1 BM2
|
CM4 CM7
|
2.Sistematizar el conjunto de acciones propias de la comunicación institucional, para lo cual se deberá llevar a cabo: a) la identificación, el conocimiento y la correcta aplicación de las técnicas de comunicación según las características de la institución, públicos a los que se dirige, objetivos generales y objetivos de marketing b) el conocimiento de las posibilidades que ofrece para la institución la utilización conjunta de dichas técnicas c) la implantación de programas y planes de comunicación, tanto genéricos como específicos, según sea su ámbito. |
AM5
|
BM2
|
CM6
|
3.Conocer en la práctica, mediante el estudio y análisis de casos reales, el funcionamiento del marketing público. |
AM3 AM7
|
BM3 BM4
|
CM1 CM3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL |
Tema I : La comunicación y el marketing público
Tema II : La sociedad de la información
Tema III : La Información y las instituciones como noticia
Tema IV : La Comunicación Interna y Externa. La comunicación integral
Tema V : Identidad, Imagen y Reputación de las instituciones
Tema VI : Políticas de comunicación ante situaciones de crisis
Tema VII : La Publicidad
Tema VIII : Promoción, Fuerza de Ventas y Marketing Directo
Tema IX: Relaciones Públicas y Comunicación por Acción
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
21 |
16 |
37 |
Traballos tutelados |
0 |
29 |
29 |
|
Atención personalizada |
9 |
0 |
9 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
La clase magistral es también conocida como “conferencia”, “método expositivo” o “lección magistral”. Esta última modalidad se suele reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia. |
Traballos tutelados |
Metodología diseñada para promover el aprendizaje autónomo de los estudiantes, bajo la tutela del profesor y en escenarios variados (académicos y profesionales). Está referida prioritariamente al aprendizaje del “cómo hacer las cosas”. Constituye una opción basada en la asunción por los estudiantes de la responsabilidad por su propio aprendizaje.
Este sistema de enseñanza se basa en dos elementos básicos: el aprendizaje independiente . |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Se organizarán sesiones de trabajo con grupos de alumnos para verificar el grado de comprensión de la asignatura. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
Se valorará la asistencia a clase. |
30 |
Traballos tutelados |
Se realizará y presentará un trabajo individual que profundiza en algún aspecto concreto de la asignatura. |
70 |
|
Observacións avaliación |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Técnicas para el análise das políticas públicas/611440015 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Avaliación de programas e proxectos públicos/611440004 |
|
Materias que continúan o temario |
Tese de mestrado/611440026 |
|
|