Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A4 |
Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas de empresas e mercados. |
A6 |
Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. |
A7 |
Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. |
A8 |
Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. |
A10 |
Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés. |
A11 |
Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. |
A12 |
Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Conocer los conceptos y relaciones básicas de la Microeconomía |
A4 A6 A7 A8 A10 A11 A12
|
|
C1 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 1: Introducción
Block 1: Introduction |
Tema 1: Naturaleza, objeto y método de la Microeconomía
Tema 2: Teoría elemental de la Oferta y la Demanda
Lesson 1: Nature, purpose and method of Microeconomics
Lesson 2: Elemental Theory of Surplly and Demand |
Bloque 2: Consumo
Block 2: Consumer Behavior |
Tema 3: Teorías de la Conducta del Consumidor
Lesson 3: Theories of Consumer Behavior |
Bloque 3: Teoría de la Empresa
Block 3: The theory of the firm |
Tema 4: Teoría de la Producción
Tema 5: Teoría de los Costes
Lesson 4: The Theory of Production
Lesson 5: The Theory of the Costs |
Bloque 4: Mercados
Block 4: The markets |
Tema 6: La Competencia Perfecta
Tema 7: El poder de mercado
Lesson 6: The Perfect Competition
Lesson 7: The Market Power |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
2 |
18 |
20 |
Sesión maxistral |
17 |
34 |
51 |
Estudo de casos |
10 |
10 |
20 |
Discusión dirixida |
10 |
14 |
24 |
Seminario |
4 |
0 |
4 |
Solución de problemas |
5 |
15 |
20 |
|
Atención personalizada |
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Prueba escrita que puede combinar preguntas de respuesta múltiple, de ordenación, de respuesta breve y/o de discriminación |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de algunas preguntas dirigidas a los estudiantes con la finaliddad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje |
Estudo de casos |
El alumno se sitúa ante un problema concreto (caso) que le describe una situación real o supuesta de la vida profesional y debe ser capaz de analizarlo y resolverlo |
Discusión dirixida |
Cuestiones teóricas y prácticas para resolver en sesiones ineteractivas |
Seminario |
Titoría de Grupo: 2 subgrupos de 15 alumnos de catro horas cada unha e que se organizarán durante o curso |
Solución de problemas |
Cuestiones prácticas para resolver en sesiones ineteractivas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Estudo de casos |
Discusión dirixida |
Seminario |
|
Descrición |
En las sesiones interactivas se atiende individualmente a los alumnos haciendo un seguimiento de las diferentes cuestiones planteadas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
Se valorarán las respuestas ofrecidas por los alumnos a las cuestiones prácticas planteadas en las sesiones ineteractivas |
10 |
Proba obxectiva |
Durante el período lectivo se realizarán pruebas escritas que computarán para el cálculo de la calificación. Para superar la materia el alumno deberá obtener 3,5 de los 7 puntos que como máximo podrá obtener en la prueba objetiva. |
70 |
Estudo de casos |
Se valorarán las soluciones propuestas por los alumnos a la resolución de los casos planteados |
10 |
Discusión dirixida |
Se valorarán las respuestas ofrecidas por los alumnos a las cuestiones prácticas y teóricas planteadas en las sesiones ineteractivas |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Blanco Sánchez, Juan Manuel (2008). Economía. Teoría y práctica. Madrid. Mc Graw-Hill
Pindyck, R.S. y Rubinfeld, D.L. (2009). Microeconomía. Madrid. Pearson
Barreiro, J., Couñago, C. y García, A. (2004). Prácticas de Microeconomía para un curso de Introducción. A Coruña. Universidade da Coruña
García, A y Barreiro, J. (2010). Principios de Microeconomía: manual para las clases prácticas. A Coruña. Repografía Noroeste, S.L. |
Bilbiografía Complementaria:
Case, K.E. y Fair, R.C. (2008) Principios de Microeconomía. 8ª Edición. Pearson.
Frank, R.H. (2005) Microeconomía y Conducta. 5ª Edición. McGraw-Hill.
Krugman, P. y Wells, R. (2006) Introducción a la Economía. Microeconomía. Edición Original. Editorial Reverté.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Asistencia a las clases con el mayor grado de participación posible.
Utilización de la bibliografía recomendada en el programa.
Resolver siempre todas las dudas que surjan durante el desarrollo de las sesiones, recurriendo a la atención personalizada cuando fuese necesario. |
|