Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
14 |
12 |
26 |
Lecturas |
10 |
25 |
35 |
Traballos tutelados |
0 |
25 |
25 |
Proba mixta |
0 |
20 |
20 |
Sesión maxistral |
21 |
20 |
41 |
|
Atención personalizada |
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
|
Lecturas |
|
Traballos tutelados |
|
Proba mixta |
|
Sesión maxistral |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
|
40 |
Lecturas |
|
30 |
Traballos tutelados |
|
20 |
Solución de problemas |
|
10 |
|
Observacións avaliación |
En las dos oportunidades de evaluación (primera evaluación en junio y segunda evaluación en julio), la prueba mixta consistirá en la evaluación global de todos los contenidos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Escandell, V. Leonetti, M. y Sánchez, C. (eds.) (2011). 60 Problemas de Gramática. Akal
González, Luis (1997). El adverbio. UDC
Bosque, Ignacio y Javier Gutiérrez Rexach (2009). Fundamentos de sintaxis formal. Akal
López Palma, Helena (2012). guías de los temas.
Eguren, Luis y Olga Fernández Soriano (2004). Introducción a una sintaxis minimista. Gredos
López Palma, Helena (1999). La interpretación de los cuantificadores. Visor
Real Academia Española (2009). Nueva gramática de la lengua española. Espasa-Calpe |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|