Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Habilidade para deseñar sistemas dixitais combinacionais e secuenciais básicos para o desenvolvemento e construcción dos computadores. |
|
B2 B3 B9 B11 B12
|
|
Realización de implementacións físicas e validacións de sistemas dixitais mediante compoñentes electrónicas básicas. |
|
B2 B5
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Sistemas dixitais combinacionais |
Introducción á tecnoloxía de computadores
Representación e tratamento dos sistemas dixitais
Funcións aritméticas e lóxicas
Funcións de rutas de datos |
Sistemas dixitais secuenciais |
Biestables
Introducción á teoría de autómatas
Contadores e rexistros
Memorias |
Descripción algorítmica de sistemas secuenciais |
Especificación algorítmica de sistemas secuenciais |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
24 |
12 |
36 |
Proba obxectiva |
4 |
8 |
12 |
Sesión maxistral |
40 |
60 |
100 |
Solución de problemas |
14 |
28 |
42 |
|
Atención personalizada |
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
En las que el alumno debe diseñar e implementar un total de 8 circuitos diferentes propuestos por el
profesor. Estas prácticas, al igual que la resolución de problemas, ayudan al alumno a afianzar los conocimientos teóricos al tiempo que permiten enfrentarlo a las dificultades que aparecen al pasar de un diseño lógico a una implementación física.
Las prácticas de laboratorio se realizan por parejas, por lo que fomentan además el trabajo cooperativo. Los enunciados de las prácticas estarán a disposición de los alumnos desde el comienzo del curso. El desarrollo de cada práctica consiste en que cada pareja acuda al laboratorio con el diseño de la solución ya hecho. En el laboratorio dispondrá de dos horas para su implementación y defensa. En su realización se valorará la capacidad del alumno para detectar y resolver los posibles errores que aparezcan durante la implementación de la práctica |
Proba obxectiva |
Examen al final del cuatrimestre centrado en la resolución de problemas de diseño |
Sesión maxistral |
En las que se expone el contenido de cada tema. El alumno dispondrá de los apuntes y copias de las transparencias con anterioridad y el profesor promoverá una actitud activa, recomendando la lectura previa de los puntos del temario a tratar en cada clase, así como realizando preguntas que permitan aclarar aspectos concretos y dejando cuestiones abiertas para la reflexión del alumno. |
Solución de problemas |
Las clases en las que el profesor resolverá un número reducido y significativo de problemas que permitirán fijar los conceptos tratados en las clases magistrales y comprobar como estos se aplican de forma práctica.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Prácticas de laboratorio: Por cada trinta alumnos de prácticas de laboratorio hai un profesor encargado de axudarlles a resolver as dúbidas que lles poidan xurdir no deseño ou na implementación de cada un dos sistemas propostos. A atención é individualizada para cada grupo de prácticas, e desenvolvese nas horas asignadas a prácticas de laboratorio, coa posibilidade de complementarse nas horas de titorías.
Sesión maxistral: Recoméndase a asistencia a tutorías como método de axuda á autoevaluación do progreso do estudiante nos coñecemientos adquiridos e que son a base de posteriores sesións maxistrais. Ó final de cada clase maxistral o profesor abrirá un turno de preguntas nas que o alumno poderá formular as súas dúbidas sobre o explicado na sesión.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
Exame final. Valerá 10 puntos e constará fundamentalmente de exercicios. |
100 |
|
Observacións avaliación |
A materia xa non ten docencia presencial, ao ser unha titulación a extinguir, habendo só un exame para a avaliación do alumno
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Floyd, T. L. (2006). Fundamentos de Sistemas Digitales. Prentice Hall
Hayes, J. (1996). Introducción al Diseño lógico digital. Addison-Wesley Iberoamericana
Baena, C., Bellido, M. J., Molina, A. J., Parra, M. P. y Valencia, M. (1997). Problemas de Circuitos Digitales. McGraw-Hill
García Zubía, J. (2003). Problemas resueltos de electrónica digital. Madrid Thomson
Angulo Usategui, J.M. y García Zubía, J. (2002). Sistemas Digitales y tecnología de computadoras. Paraninfo |
|
Bibliografía complementaria
|
Fletcher, W. (1980). An engineering approach to digital design. Prentice Hall
Lloris Ruiz, A y Prieto Espinosa, A. (1996). Diseño Lógico. McGraw-Hill
Mira Mira, J. et col. (2001). Electrónica Digital. Sanz y Torres
Ercegovac M. D., Lang, T. y Moreno, J. H. (1999). Introduction to Digital Systems. John Wiley & Sons
Morris Mano, M. (1982). Lógica Digital y Diseño de Computadores. Prentice Hall
Hill, F. y Peterson, G. (1980). Teoría de conmutación y diseño lógico. Limusa |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Matemática Discreta I/614111107 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Tecnoloxía Electrónica/614111103 |
|
Materias que continúan o temario |
Estrutura de Computadores I/614111208 | Arquitecturas Tolerantes a Fallos/614111605 | Periféricos e Interfaces/614111633 | Sistemas de Adquisición de Datos/614111642 | Técnicas de Simulación/614111646 |
|
Observacións |
A materia non ten docencia presencial, por ser dunha titulación a extinguir, así que o alumno só terá dereito a un exame para a súa avalición.
Os datos de "Planificación", "Metodoloxías" e "Atención personalizada" corresponde á situación anterior, e non serán de aplicación non curso actual. |
|