Competencias do título |
Código
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Competencias da titulación
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A1 |
Capacidade para o proxecto de espazos libres. |
A2 |
Capacidade para a xestión de normas urbanísticas. |
A5 |
Capacidade para o planeamento territorial e urbano. |
A8 |
Capacidade para a representación espacial. |
A9 |
Capacidade para a adecuación medioambiental. |
A10 |
Capacidade para a análise técnico de proxectos urbanísticos. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Capacidade de organización e planificación. |
B3 |
Comunicación oral e escrita. |
B4 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
B5 |
Capacidade de xestión da información. |
B6 |
Resolución de problemas. |
B7 |
Toma de decisións. |
B8 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar. |
B9 |
Traballo en colaboración con responsabilidades compartidas. |
B10 |
Habilidades nas relacións interpersonais. |
B11 |
Razoamento crítico. |
B12 |
Compromiso ético. |
B13 |
Toma de decisións. |
B14 |
Liderazgo. |
B15 |
Motivación pola calidade. |
B16 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
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AP1 AP2 AP5 AI2 AM1 AM2
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BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9 BM10 BM11 BM12 BM13 BM14 BM15 BM16
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CM1 CM3 CM4 CM6 CM7 CM8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Escala Municipal |
- Cartografía, datos informativos y análisis que permitan formular un diagnóstico en los parámetros de población, vivienda, actividad económica y especialización funcional del municipio.
- Vocaciones, valores y determinaciones territoriales que emanan de iniciativas y planes de ámbito superior en aspectos relevantes como infraestructuras de comunicación y transporte, equipamietnos y patrimonio cultural y natural.
- Identificación del sistema de núcleos, características globales del modelo de asentamientos existente y análisis del estado general y la tendencia de la aglomeración y la urbanización.
- Valoración del planeamiento urbanístico vigente y de su nivel de ejecución. Identificación de proyectos e iniciativas de ámbito local.
- Propuesta del modelo territorial con el alcance de definición de Objetivos y Criterios para la Ordenación Urbanística Municipal. |
Escala de los aglomerados urbanos y ámbitos singulares |
- Descripción y cartografía en escala pormenorizada de los sistemas de vialidad y estado de la urbanízación básica.
- Morfología urbanística, parcelación, usos del suelo, tipos y características de las edificaciones, equipamientos y espacios libres. Análisis del grado de consolidación.
- Evolución reciente. Tendencias previsibles. Escenarios y magnitudes deseables.
- Implantación, topografía, imagen, ambiente y paisaje. Evaluación, problemática, déficit y potencialidades.
- Definición de los Objetivos y Criterios de Ordenación Urbanística para la revisión de la calificación del suelo urbano, de núcleo rural y urbanizable.
- Identificación de ámbitos, temas y actuaciones de proyectación urbanística local con el detalle que permita en el Taller 3 completar la definición de los objetivos y criterios de ordenación urbanística con el desarrollo propositivo necesario para abrir el campo específico de los proyectos, que se habrán de desarrollar de forma individual en las fases finales del Máster. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
40 |
0 |
40 |
Discusión dirixida |
10 |
0 |
10 |
Estudo de casos |
120 |
0 |
120 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
80 |
0 |
80 |
Análise de fontes documentais |
10 |
0 |
10 |
Obradoiro |
100 |
20 |
120 |
Sesión maxistral |
100 |
0 |
100 |
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Atención personalizada |
20 |
0 |
20 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Cada estudiante deberá realizar un trabajo individual acerca de alguno de los aspectos desarrollados en las clases, que será discutido con los profesores tanto en su formulación, como en su orientación. |
Discusión dirixida |
El alumno deberá exponer el trabajo desarrollado, fomentando así el debate sobre el mismo a modo de corrección. |
Estudo de casos |
Los grupos de trabajo formados, deberán desarrollar un trabajo conjunto. Asimismo, deberán exponerlo y defenderlo. |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Se proponen diferentes casos prácticos que el alumno debe resolver. A estos efectos se pretende simular el desarrollo de ámbitos de suelo diferentes, en un esfuerzo por relacionar las diferentes intervenciones urbanísticas a realizar con el marco legal de referencia. |
Análise de fontes documentais |
Se realizarán charlas y conferencias dónde el alumno podrá ver el desarrollo de trabajos similares, a los efectos de introducir las referencias que le servirán de base para el desarrollo de los mismos. |
Obradoiro |
El coordinador y los profesores realizarán un seguimiento de los diferentes equipos de trabajo a través de la asistencia a exposiciones intermedias, donde se evaluará el desarrollo de los mismos. |
Sesión maxistral |
Se desarrollan de forma continuada, a lo largo del curso, exposiciones audiovisuales y orales a los efectos de que el alumno adquiera el nivel de conocimientos requerido y facilitando así el aprendizaje. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Obradoiro |
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Investigación (Proxecto de investigación) |
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Descrición |
Se forman equipos de tres alumnos, asignándose un tutor para cada equipo que seguirá el trabajo en su conjunto. Asimismo el coordinador y otros profesores realizarán también una labor de seguimiento de los diferentes equipos. |
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Avaliación |
Metodoloxías
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Descrición
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Cualificación
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Análise de fontes documentais |
Exposición y defensa del trabajo desarrollado. |
55 |
Estudo de casos |
Casos prácticos donde el alumno debe dar solución a los problemas urbanísticos, manejando las distintas escalas, así como dentro del marco legal vigente. |
15 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
El trabajo desarrollado durante el curso, tanto a nivel individual como en grupo. |
30 |
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Observacións avaliación |
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Bibliografía complementaria
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
As infraestructuras, planificación e proxectos/630450002 | Taller de análise territorial/630450004 | Información e técnicas analíticas do planeamento/630450011 | Administración e xestión do planeamento/630450013 |
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