Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
A2 |
Protección do Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar planes de delimitación e conservación deles. |
A3 |
Conservación da obra pesada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir condicións de mantemento e reparar as estruturas de edificación, e as cimentacións. |
A4 |
Aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir as condicións de mantemento das instalacións da edificación. |
A5 |
Crítica arquitectónica: aptitude ou capacidade para analizar o patrimonio edificado e para explicar os precedentes formais. |
A6 |
Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B3 |
Comunicación oral e escrita. |
B10 |
Traballo en equipo de carácter multidisciplinar. |
C2 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6
|
BP1 BP3 BP10
|
CM1 CM3 CM6 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
El Trabajo Fin de Master es la prueba que permite valorar los conocimientos trasversales adquiridos por los alumnos a lo largo del curso.
Dado el perfil del Master se aceptan tres modalidades de TFM, correspondiente con el perfil académico, perfil profesional y perfil investigador. |
OPCION A: TFM modalidad Proyecto de Intervención Rehabilitadora, sobre un conjunto rural de interés tenográfico, una edificación de relieve cultural y/o patrimonial; sobre una edificación industrial con cambio de uso.
OPCION B: TFM modalidad Trabajo de Investigación, sobre historiografía e intervenciones en el Patrimonio Construido; sobre Arquitectura y rehabilitación de centros históricos, sobre cuestiones tecnológicas en la Rehabilitación.
OPCION C: Trabajo profesional riguroso y original sobre la rehabilitación, sus estudios previos, materiales, maquinaria, estudios de mercado, etc. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
10 |
10 |
20 |
Traballos tutelados |
50 |
50 |
100 |
|
Atención personalizada |
30 |
0 |
30 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
El TFM debe presentarse en sesión pública ante un Tribunal.
La presentación y defensa del TFM implica no sólo la capacidad de estructurar y generar un documento escrito/gráfico de alto contenido, sino además presentarlo oralmente en el tiempo que se le asigne por el Tribunal.
Posteriormente, el alumno deberá responder adecuadamente a cuantas preguntas le formule cualquier miebro dle Tribunal. |
Traballos tutelados |
Los alumnos eligen el tema de su TFM así como a su TUTOR de entre los profesores del MRA.
De acuerdo con la programación y objetivos marcados por el Tutor se hará un control y seguimiento del TFM, de forma que se pueda asegurar tanto la autoría personal, como su originalidad y calidad.
Todos estos extremos quedarán atestiguados en el Informe que cada Tutor entregará a fin de curso, condición previa para que se pueda presentar el TFM ante el Tribunal. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
El alumno prepara el TFM de acuerdo con las indicaciones y programación que le indique personalmente su Tutor.
El Tutor redactará un Informe final para adjuntar al TFM de cada alumno, de forma que el Tribunal pueda tener en consideración cuantas circunstancias sean precisas para valorar en su total integridad el trabajo presentado. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
En sesión pública cada alumno expondrá oral y gráficamente su TFM, dando razón y justificación del alcance de sus investigaciones y propuestas.
El Tribunal valorará la originalidad y dificultad del trabajo realizado, su extensión y profundidad, la claridad expositiva y de representación gráfica mostrada, y con todo ello dará una calificación justificada a cada alumno.
En el caso de que el Tribunal considere que algún TFM no alcance el nivel mínimo, emitirá un INFORME razonado, acerca de si es posible modificarlo o completarlo, dándole un plazo de tiempo para su ulterior calificación. |
90 |
Traballos tutelados |
El TFM se realiza a lo largo de todo el curso en regimen de trabajo tutelado por el Tutor. |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Es preciso haber superado todas las materias troncales y aquellas optativas equivalentes al menos a 54 ECTS para poder presentar el TFM. |
|