Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Introdución ao Coñecemento Matemático Código 652211109
Titulación
Mstre: Especialidade en Educación Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo Anual
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación

Contidos
Temas Subtemas
Estadística descriptiva de una variable. Estadística descriptiva de una variable.
Conceptos previos. Tablas de frecuencias.
Representación gráfica. Medidas características, dispersión.

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Proba mixta 5 125 130
 
Atención personalizada 20 0 20
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba mixta

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Proba mixta 100
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Roanes Macías, E (1979). Didáctica de la matemática. Anaya
Chamorro, Mª del Carmen (2003). Didáctica de las Matemáticas para Primaria. Person - Madrid
Coquillat, F (1991). Estadística descriptiva. Metodología y cálculo. Tebar Flores
Nortés Checa, Andrés (1993). Estadística teórica y Aplicada. Murcia : DM ; Barcelona : PPU
Nortés Checa, Andrés (1986). Matemáticas para Magisterio I. tema
Godino, Juan D. (2003). Proyecto Edumat-Maestros. Matemáticas y su Didáctica para Maestros. http://www.ugr.es/~jgodino/edumat-maestros/

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías