Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A7 |
Formación ampla que posibilite a comprensión do impacto da enxeñaría nun contexto social e global. |
A8 |
Necesidade dun aprendizaxe permanente e continuo. (life-long learning). |
B1 |
Aprender a aprender. |
B9 |
Traballar nun entorno internacional con respecto das diferenzas culturais, lingüísticas, sociais e económicas. |
B12 |
Coñecemento de polo menos unha lingua estranxeira. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto da enxeñaría nun contexto social e global. |
A7
|
|
|
Necesidade dun aprendizaxe permanente e continuo. (life-long learning).
Aprender a aprender. |
A8
|
B1
|
|
Traballar nun entorno internacional con respecto das diferenzas culturais, lingüísticas, sociais e económicas |
|
B9
|
|
Coñecemento de polo menos unha lingua estranxeira. |
|
B12
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMAS DE MORFOSINTAXIS
Tema 1- Nouns
Tema 2- Pronouns
Tema 3- Determiners
Tema 4- Adjectives
Tema 5- Comparison
Tema 6- Adverbs of duration
Tema 7- Prepositions
Tema 8- Verb
Tema 9- Conditional clauses
Tema 10- Relative clauses
Tema 11- Time Clauses
Tema 12- Purpose and reason clauses
Tema 13- Result clauses
Tema 14- Contrast clauses
Tema 15- Manner clauses
Tema 16- Cohesion: Making connections in speech and writing
TEMAS DE LECTURA Y PRÁCTICAS
Tema 1- Types of ship
Tema 2- Parts of the ship
Tema 3- Shipyards
Tema 4- Materials
Tema 5- Type of engine
Tema 6- Parts of an engine
Tema 7- Specifications
Tema 8- Offshore
|
SUBTEMAS DE MORFOSINTAXIS
1.1- Conuntable nouns
1.2- Singular, plural and collective nouns
1.3- Uncountable nouns
2.1- Indefinite pronouns
3.1- Both, either, neither
4.1- Position of adjectives
4.2- Order of adjectives
4.3- Adjectives with "to-" infinitive or "that" clauses
4.4- Adjectives ending in -ing and -ed
5.1- Comparative and superlative adjectives
5.2- Other ways of comparing things: "as...as", "the same as..." "like"
6.1- "still", "yet", "already"
8.1- Modal verbs
8.2- Passive voice |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
21 |
31.5 |
52.5 |
Prácticas de laboratorio |
22 |
0 |
22 |
Proba obxectiva |
4 |
4 |
8 |
Traballos tutelados |
15 |
18.5 |
33.5 |
Lecturas |
2 |
6 |
8 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Función expositiva. Técnica da pregunta
O alumno asimila, colle apuntamentos, e máis plantexa dúbidas e cuestións. |
Prácticas de laboratorio |
Listening comprehension |
Proba obxectiva |
Proba escrita empregada para a avaliar o aprendido polo alumno |
Traballos tutelados |
Traducción |
Lecturas |
Reading comprehension |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Resolución de cuestións puntuais que impiden ao alumno o seguimento da materia
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
Está divididad en catro partes, cada unha delas valora capacidades específicas de cada unha das metodoloxías empregadas.
1. Morfosintaxis: 40%
2. Reading Comprehensión: 20%
3. Listening Comprehension: 20%
4. Translation: 20% |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(1991). Collins Cobuild. Harpercollins Publishers, London
(). Computer Graphics and Applications. Computer society
(). Computing designer for electronic engirneer managers. Pen Well - Westford
(). Design Engineering. B.P.C. Magazines
(). Dicciionario Enciclopédico de Términos Técnicos. McGraw-Hill, N. York
E. Alcaraz Varó, Brian Huges (). Diccionario de Términos Económicos, Financieros y Comerciales. Ariel. Barcelona
(). Diccionario Español-Inglés. Grijalbo, Barcelona
Federico Beigheder Atienza (). Diccionario Politécnico. Diaz de Santos, Madrid
Erich Glendinning, John Mcswan (1996). English Computing. Longnan, España
I. Álvarez de Mon, Mª. A. Lerchundi, P. Moreno (1993). English for Electronics. McGraw-Hill, España
Michael Brooks, François Lagountte (1993). English for Information Technology. Alambra, Madrid
Digby Beaumant, Colin Grauger (1991). English Grammar. Heinemann, Oxford
Thomson, Mortinet (1975). English Grammar. Oxford University Press
Erich Glendinning, John Mcswan (1984). English in Mechanical Engineering. Oxford
José Merino, Ana Merino (1990). Fonética Funcional Inglesa. Anglo Didáctica, Madrid
(). Industrial Electronics. I.E.E.E. Industrial Electronic Society. California
(). Lloyd´s Ship Manager.
(). Marine Tachnology.
(). Offshore Tachnology.
(). Oxford Dictionary of Curret Idiomatic English. O.N.P. Oxford
Dv. Jarollav Vaclavik (1989). Scientific and Technical English. Zurich
(). Shpping World and Shipbuilder.
(1990). The New Cambridge English Course. Cambridge |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recomendase ter un coñecimento básico do idioma, equivalente ao ensino secundario |
|