Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A18 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades hispanofalantes. |
A20 |
Coñecer a situación sociolingüística da lingua española. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
Learning aims |
Subject competencies (Learning outcomes) |
Study programme competences |
Seguir con facilidade unha conversa sobre asuntos cotiáns ou de carácter xeral, participar espontáneamente e ser capaces de relacionarse con falantes nativos cun grao suficiente de fluidez e naturalidade, sendo capaz de recoñecer unha ampla gama de expresións idiomáticas e de coloquialismos, así como cambios de estilo. |
A6 A9 A20
|
B4 B10
|
C2 C4
|
Entender as ideas principais dun discurso extenso oral ou escrito, seguir liñas argumentais complexas e identificar as conclusións sempre que o tema sexa relativamente coñecido. |
A6 A9 A20
|
B4 B10
|
C2 C4
|
Comprender programas de radio e televisión sobre temas actuales, sempre que se fale un nivel de lingua estándar pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. |
A6 A9 A20
|
B1 B2 B4 B10
|
C2 C4
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns explicando e defendendo puntos de vista.
|
A6 A9 A20
|
B4 B10
|
C2 C4
|
Expoñer un tema coñecido sobre os campos semánticos traballados ou outros relacionados para que poida ser seguido sen dificultades, explicar os puntos significativos con razoable precisión e ser capaz de contestar as preguntas que xorden. Poder utilizar Powerpoint ou similar como apoio á exposición. |
A6 A9 A20
|
B1 B2 B4 B6 B10
|
C2 C4
|
Ser capaz de escribir unha variedade de textos claros, fluídos e ben estruturados, amosando un uso controlado de estruturas organizativas, conectores e outros mecanismos de cohesión. Son capaz de matizar opinións e afirmacións con precisión, por exemplo, con relación a graos de certeza/incerteza, crenza/dúbida, probabilidade, sendo a estrutura, a distribución en parágrafos e a puntuación consistentes e útiles. |
A6 A9 A18 A20
|
B4 B8 B10
|
C2 C4
|
Amosar creatividade e imaxinación nos traballos elaborados en lingua inglesa. |
A6 A9 A20
|
B3 B4 B10
|
C2 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
(Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas)
1. Let's talk: Communication and friendship, an introduction to methods of presentation of oneself. A consideration of the family in traditional and modern settings |
a. Make a good impression.
b. Friends: the new family?
c. Favourite sayings
d. Grammar: Review of verb forms, cleft constructions, what vs which , explaining and paraphrasing, homophones. |
2. Remarkable!; Impressive and unusual people, with considerations of intelligence, creativity, originality. Impressive places: experiences of impressive spots inside and outside the United Kingdom. |
a. Exceptional people
b. Memorable places
c. Spoilt for choice
d. Grammar: Relative clauses with prepositions, intensifying adverbs, participle clauses, adjective word order. |
3. Well-being; Successful living, what is it? Arrogance, responsibility and domination of others; Preventive measures as a way to health. Lying as a strategy: role-play.
|
a. Being confident
b. A happy healthy life
c. It's the way you say it.
d: Grammar: Introductory it, inversion, phrasal verbs |
4. Civilised; Society, media and technology. Cities and technology: the increasing importance of the city in the modern world. Alternative focuses in news stories. |
a. Society and the media
b. Cities and technology
c. Making a splash (the language of the media)
d. Grammar: Synonyms, future in the past |
5. It's just a job!; The world of work, Working with celebrities, or acting as an extra. Youth and success, or the lack of success. Conversational strategies when talking about work situations. |
a. Behind the glamour
b. The young ones
c. Priorities
d. Grammar: Word-formation, reflexive pronouns, collocations and infinitive vs. ing |
Planning |
Methodologies / tests |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
2 |
0 |
2 |
Guest lecture / keynote speech |
10 |
15 |
25 |
Directed discussion |
8 |
12 |
20 |
Speaking test |
0 |
6 |
6 |
Seminar |
13 |
15 |
28 |
Objective test |
0 |
25 |
25 |
Oral presentation |
1 |
10 |
11 |
Student portfolio |
2 |
30 |
32 |
|
Personalized attention |
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Primeira toma de contacto coa materia, na que se desenvolven actividades destinadas a obter información relevante sobre o alumnado así como sobre as súas competencias iniciais en lingua inglesa, co fin de articular a docencia de xeito que se favorezan aprendizaxes eficaces e significativas, que partan dos saberes previos e intereses do alumnado. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de lles transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Directed discussion |
Nesta materia chamámoslle discusión dirixida ás actividades desenvolvidas polo alumnado en grupos pequenos, coordinados polos profesores, nas que porán en práctica a súa destreza oral en lingua inglesa e se debaterán temas de forma libre, informal, espontánea e sinxela. |
Speaking test |
Proba en que se avalían as competencias comunicativas do alumnado mediante unha pequena conversa ou entrevista cos profesores individualmente ou por parellas. |
Seminar |
Nesta materia denomínanse seminarios aquelas aulas de carácter práctico en que se desenvolven as catro destrezas arredor dun tema dos que se poden atopar nos contidos ou outros que podan ser de interese xeral. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Permitirá avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, aptitudes, actitudes, etc. en todas as destrezas. Esta proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de completar, redacciones, etc. |
Oral presentation |
Proba na que o alumno / a alumna expón un tema onde a polémica xurde dun texto escollido polo propio alumno. Esixirase o uso de Powerpoint ou similar como apoio para a exposición. |
Student portfolio |
É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno ou alumna, cos comentarios e cualificacións asignadas polos profesores, o que lle permite visualizar o seu progreso. Nesta materia deberán incluirse todas as redaccións realizadas ao longo do curso coas correccións e comentarios das profesoras, así como todo o traballo persoal que o alumno desenvolva fóra da aula que dea conta do seu esforzo e progreso na materia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Student portfolio |
|
Description |
Os profesores corrixirán ao longo do curso catro redaccións de cada alumno/a. Os estudantes deberán ter en conta o seus erros ou carencias e comentalos coas profesoras. Poderán facer todo tipo de consultas ou peticións de orientación sobre o material de autoaprendizaxe que queiran manexar e incluír no portafolios.
Todos o alumnado debería facer unha titoría coa(s) profesora(s) en persoa nas horas de titoría. Nesa titoría farase un seguimento individualizado de cada alumno e alumna e os seus progresos, reflexidos no seu portafolios. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
Proba na que o alumno / a alumna expón un tema onde a polémica xurde dun texto escollido polo propio alumno. Pode basearse nun texto de tipo argumentativo ou descriptivo ou de outro tipo. É unha proba INDIVIDUAL e NON É ACEPTABLE levar apuntes para a súa consulta perante o mesmo. |
15 |
Student portfolio |
No portafolios avaliaremos as tarefas escritas realizadas ao longo do curso para ambolos profesores. Serán catro os traballos esixidos. Cada un debe constar dunhas 250 a 300 palabras. |
20 |
Objective test |
No período de avaliación, o alumnado terá que realizar unha proba obxectiva escrita, baseada nos contidos do libro de texto e nas outras materias impartidas na aula. Incluiranse unha redacción, unos exercicios e unha proba aural (listening). |
40 |
Seminar |
A avaliación das competencias que o alumnado debe acadar tras asistir e participar nas actividades que se levarán a cabo na aula ao longo do cuadrimestre. |
15 |
Speaking test |
Todos o alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre ou no período da avaliación, en formato de entrevista individual ou en parella, na que deberá amosar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. Avaliaranse a facilidade de facerse comprender, a corrección lingüística, a fluidez e capacidade de comunicarse, e a fonética. |
10 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Cunningham, Gillie and Jan Bell (2010). Face2face Advanced (English for Spanish speakers edition) (Student’s book) and CD.. Cambridge, CUP. ISBN 978-84-8323-885-1. |
Os alumnos deben adquirir o libro de texto e traelo a clase regularmente. O workbook recomendado, para adquirir práctica adicional, é o de Nicholas Tims (primeiro na lista de Bibliografía complementaria (abaixo).
|
Complementary
|
Quirk, R. and Greenbaum, S. (1985). A University Grammar of English. London, Longman
Vince, Michael (2009). Advanced Language Practice. English Grammar and Vocabulary. (WITH KEY) MacMillan Publishers
Collie, J. & S. Slater (1992). Cambridge Skills for Fluency: Listening 3 (and 4). Cambridge: C.U.P.
Greenall, S. & D. Pye (1993). Cambridge Skills for Fluency: Reading 3 (and 4). Cambridge: C.U.P.
Collie, J. & S. Slater (1992). Cambridge Skills for Fluency: Speaking 3 (and 4). Cambridge: C.U.P.
Littlejohn, A (1993). Cambridge Skills for Fluency: Writing 3 (and 4). Cambridge: C.U.P.
Mann, M. (2008). Destination C1&C2: grammar and vocabulary. MacMillan
Greenall, S. & M. Swan (1986). Effective Reading. Cambridge: C.U.P
McCarthy, M. & F. O’Dell (1996). English Vocabulary in Use.(Advanced). Cambridge: C.U.P.
Tims, Nicholas ( 2009). Face2face Advanced Workbook. Cambridge: CUP ISBN 978-84-8323-971-1
Side, Richard and Guy Wellman (2000). Grammar and Vocabulary for CAE and CPE. London: Longman
Beaumont, D. & C. Granger (1991). Heinemann English Grammar. Oxford: Heinemann
Swan, M. & C. Walter (1997). How English Works. Oxford: O.U.P.
Jones, Leo (2001). New Cambridge Advanced English. Cambridge, CUP.
Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford: O.U.P.
Allsop, J. & P. Watcyn-Jones (1990). Test Your Phrasal Verbs. London: Penguin
Allsop, J. & P. Watcyn-Jones (1990). Test Your Prepositions. London: Penguin |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Lingua Inglesa IV/613211404 | Lingua Inglesa V/613211405 | Lingua Inglesa VI/613211601 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Lingua Inglesa I/613211103 | Lingua Inglesa II/613211104 |
|
|