Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A7 |
Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A16 |
Coñecer a crítica textual e a edición de textos. |
A23 |
Ter coñecementos de terminoloxía e neoloxía. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Ser capaz de leer crítica y creativamente en inglés |
A1 A2
|
B5 B7 B8
|
C4
|
Ser capaz de situar un texto en su contexto sociocultural correspondiente, y de relacionarlo con otros textos, para apreciar similitudes y diferencias entre ellos |
A1 A3 A6 A7 A14 A15 A16
|
B5 B7 B8
|
C4
|
Saber argumentar una crítica oralmente en lengua inglesa, y saber escuchar las críticas de los/as compañeros/as, en los debates de clase |
A1 A2 A3 A6 A11 A14 A15 A16
|
B1 B4 B5 B7 B8 B10
|
C2 C4 C7
|
Saber redactar un ensayo literario en inglés |
A1 A2 A3 A6 A14 A15 A16 A23
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B10
|
C2 C3 C4 C6 C8
|
Trabajar en grupo (lecturas comentadas, exposiciones orales, etc) |
A9 A10 A11 A14
|
B3 B4 B6 B8 B9 B10
|
C4 C7
|
Respetar a la literatura como arte, disfrutar de ella como muestra de la imaginación humana, y valorarla como una de las mejores productos del pensamiento crítico a nuestro alcance |
A1 A2 A3 A7 A15 A16
|
B5 B8 B10
|
C4 C7
|
Realizar las tareas de forma crítica y creativa en los plazos asignados |
A1 A2 A3 A6 A10 A11 A14 A15 A16
|
B3
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introduction to English literature.
2. The origins.
3. Eighteenth Century Literature.
4. Victorian and late Victorian literature.
5. Edwardians and Modernism.
6. The wars and after. |
1.Basic conceprts. Chronolgy. Periodization. Reading.
2. Early literature. Reformation and revolution.
3.Heroes. Heroines. Manners.
4. Ideology. Popular fiction. Women.
5.Comments on individual writers. Poems from different periods. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
10 |
2 |
12 |
Lecturas |
0 |
40 |
40 |
Traballos tutelados |
0.5 |
5 |
5.5 |
Seminario |
5 |
10 |
15 |
Proba mixta |
2 |
12 |
14 |
Presentación oral |
0.5 |
1 |
1.5 |
Sesión maxistral |
9 |
13.5 |
22.5 |
|
Atención personalizada |
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Lecturas |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Traballos tutelados |
Ver aptdo. "Avaliación/Evaluación/Assessment"... |
Seminario |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Proba mixta |
Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas ou de certa amplitude, valorando a capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de elaboración e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. |
Presentación oral |
Ver aptdo. "Avaliación/Evaluación/Assessment"... |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Presentación oral |
|
Descrición |
-El profesor estará a disposición de los/as estudiantes en su despacho en las horas de tutoría, salvo excepción oficialmente aceptada, como también a través del teléfono y, sobre todo, del correo electrónico.
-El profesor espera una fluida relación con los alumnos y una diálogo abundante sobre la materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
El profesor planteará diversas cuestiones para debatirlas en clase. Dichos debates servirán para evaluar el trabajo diario de los/as alumnos/as (e.g. lecturas). |
5 |
Lecturas |
Véase "discusión dirixida"... |
10 |
Traballos tutelados |
Los/as estudiantes redactarán un ensayo sobre algunos de los temas discutidos en clase. |
20 |
Seminario |
En las clases prácticas, se solicitarán a veces ejercicios escritos. Los alumnos deben ser conscientes de la importancia de entregar estar pruebas, realizadas en clase. Es necesario señalar que estas pruebas deben entregarse en el momento en que se realizan, en el aula, no al día siguiente ni en los días sucesivos. |
5 |
Proba mixta |
Habrá un examen final tras acabar la asignatura. La prueba consistirá en una prueba teórica y otra práctica, que incluirá un essay. La nota mínima exigida para poder aprobar el examen, y que sume por tanto con el resto de las pruebas evaluativas, será de 4, en su conjunto. |
50 |
Presentación oral |
Presentación oral de alguno de los trabajos realizados en el aula. |
10 |
|
Observacións avaliación |
-La asistencia a clase podrá contar hasta un 10% sobre la nota final. -Para acceder a la evaluación continua, la nota media ponderada de las actividades de dentro y fuera de clase deberá ser al menos de 4. Aunque el examen suma si alcanza un 4, no debe olvidarse que, computada junto con el examen, la nota final ha de ser igual a 5 para poder aprobar la asignatura. -Na oportunidade de xullo os estudantes realizarán un traballo(50% da nota) e o exame (50% da nota). Os estudantes que presenten traballos ao longo do curso satisfactoriamente, non teñen que presentar ningún traballo adicional. Os estudantes que non se presenten ás probas obxectivas daprimeira ou segunda oportunidade acadarán a cualificación de Non Presentado se non entregarón maisdo 50% das actividades avaliables durante o curso.
Segundo as directrices do VOAT,os estudantes que suspendan na primeira oportunidade e non se presenten á segunda oportunidade de xullo, figurarán coa nota Suspenso na primeira oportunidade.
-DISPENSA ACADEMICA, EN SU CASO: El alumnado que esté matriculado a tiempo parcial y que tenga específicamente concedida una Dispensa académica, deberá contactar con el profesor de la materia, o profesores, a principio de curso, para realizar la planificación específica en todos los ámbitos inherentes a la asignatura, así como lo referido a los porcentajes que se atribuyen a actividades realizadas en el tiempo de clase, y que estos alumnos no podrán realizar por su situación académica. La lengua empleada en los trabajos y los exámenes será el inglés. El inglés será la lengua habitual de comunicación en el aula.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Shelley, Percy B. (1977). "A Defence of Poetry." Shelley's Poetry and Prose Authoritative Texts, Criticism . New York: Norton & Co.
Showalter, Elaine (1989). A Literature of their Own.From Brontë to Lessing. London: Routledge
Blamires, Harry (1993). A Short History of English Literature. London: Routledge
Poe, Edgar Allan (1984). The Complete Tales and Poems. Middlesex: Penguin
Ford, Boris, ed. (1998). The New Pelican Guide to English Literature. London: Penguin
Carter, Ronald y John McRae (1997). The Penguin Guide to English Literature: Britain and Ireland. London: Penguin
Sander, Andrew (1994). The Short Oxford History of English Literature. Oxford: OUP |
-*IMPORTANTE:* Para facilitar la adquicisión de las obras, se dejará una copia de las lecturas breves en reprografía a modo de "apunte." Todas as lecturas, al ser fragmentos, se proporcionarán a los alumnos como fotocopias, por esa razón no figuran de manera específica en la bibliografía. |
Bibliografía complementaria
|
(). . |
-Se facilitará bibliografía recomendada y/o complementaria a lo largo del curso. Asimismo se aconsejará a los/as alumnos/as de forma individual sobre qué leer para llevar a cabo sus trabajos escritos. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa 1/613G01003 | Lingua Inglesa 2/613G01008 | Literatura Inglesa 1/613G01010 |
|
|