Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A5 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua española. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A7 |
Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A18 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades hispanofalantes. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Aplicar las competencias generales asociadas al título: ser capaz de buscar, gestionar, organizar e interpretar datos en los estudios lingüísticos y literarios con el objeto de emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevante de este ámbito de estudios, demostrando, además, un pensamiento y juicio crítico, lógico y creativo. |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A14 A15 A18
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 B10
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
El contenido específico del trabajo se acordará con el tutor dentro del marco de la línea de TFG asignada. |
Los que surjan durante el desarrollo del trabajo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
10 |
120 |
130 |
Presentación oral |
1 |
9 |
10 |
|
Atención personalizada |
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
El alumno realizará el trabajo bajo la dirección de un profesor, que lo orientará, realizará un seguimiento del proceso de elaboración y autorizará la presentación y defensa del trabajo. |
Presentación oral |
El día señalado en el calendario académico del centro el alumno presentará y defenderá su trabajo ante una comisión evaluadora nombrada por el centro, en un tiempo máximo de 20 minutos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Los trabajos fin de grado se realizarán bajo la cuidadosa supervisión del profesor asignado. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
Se valorarán los siguientes puntos:
1. Aspectos formales (20%) (claridad y expresión escrita; organización de la información; referencias bibliográficas; adecuación al formato indicado en la normativa del TFG)
2. Estructura (25%) (organización de las diversas partes del trabajo)
3. Contenidos (35%) (resumen o "abstract"; teoría; crítica; articulación y análisis) |
80 |
Presentación oral |
Se valorará la claridad en la exposición, la capacidad de síntesis, la buena competencia lingüística, la capacidad de convicción, la utilización de medios y materiales de apoyo, y las respuestas en la defensa.
|
20 |
|
Observacións avaliación |
Cualquier falta de honradez académica (plagio u otras formas) se penalizará con el suspenso automático del TFG
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía específica del tema de trabajo elegido. |
Bibliografía complementaria
|
|
ACOSTA SILVA, D. A.
(2006), Manual para la elaboración y presentación de trabajos académicos
escritos, Bogotá D.
C. (disponible en pdf. en http://www.tecnicasdevaluacion.com.ar/otras_facultades/carson_seminario/manual%20de%20escritos%academicos.pdf
ALEZA, M. (2006), “Normalización y
ortotipografía textuales en español”, en M. Aleza (coord.ª), Lengua española
para los medios de comunicación: usos y normas actuales, Valencia, Tirant lo Blanch, pp.
137-213 (especialmente el apartado 4.3. “Ortotipografía, composición y
redacción científica de un texto”. ESTELLÉS, M. y A. CABEDO (2011):
“Recomendaciones para la redacción y composición de textos en el ámbito de la
universidad: posibilidades y referencias”, en M. Aleza (coord.ª), Normas y
usos correctos en el español actual, Valencia, Tirant Humanidades, cap. 15.
MARTÍNEZ DE
SOUSA, J. (2009), Manual de estilo de la lengua española, Gijón, Trea, 3.ª ed.
WALKER, M. (2000): Cómo escribir
trabajos de investigación, Barcelona, Gedisa. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|