Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A16 |
Coñecer a crítica textual e a edición de textos. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A1
|
|
|
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A2
|
|
|
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A11
|
|
|
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos |
A14
|
|
|
Coñecer a crítica textual e a edición de textos. |
A16
|
|
|
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
B1
|
|
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas |
|
B2
|
|
Adquirir capacidade de autoformación. |
|
B3
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico |
|
B7
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
B9
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|
B10
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
A11
|
|
C3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
El hecho literario:
|
1. Creación.
2. Mediación.
3. Recepción.
|
Lectura:
|
1. Texto.
2. Contexto.
3. Proyección. |
Recursos: |
1. Revistas y libros (papel y www).
2. Actas de cursos y congresos.
3. "indexación". |
Estrategias:
|
1. innovación (novación).
2. Producción.
3. Publicación. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
16 |
0 |
16 |
Recensión bilbiográfica |
16 |
38 |
54 |
Traballos tutelados |
0 |
40 |
40 |
|
Atención personalizada |
2.5 |
0 |
2.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Habrá una sesión magistral por semana de una hora de duración. Esta sesión está a carog del docente y en ella se impartirán los fundamentos teórico-prácticos relativos a la materia. |
Recensión bilbiográfica |
Habrá una sesión por semana, de una hora de duración, en la que el alumno presentará oralmente una breve reseña sobre una lectura bibliográfica pertinente. El profesor asignará dichas lecturas y el alumno debe demostar que ha entendido y reflexionado sobre las mismas. |
Traballos tutelados |
El alumno hará un trabajo (consensuado y tutelado por el profesor) sobre cualquier consideración pertienente al objeto de estudio de esta materia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Recensión bilbiográfica |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
El alumno acudirá a tutorías para:
1. aclarar cualesquiera dudas sobre las recensiones.
2. para informar al profesor del desarrollo de su trabajo tutelado y aclarar cualquier duda que pudiera surgir en la elaboración del mismo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Recensión bilbiográfica |
El alumno debe demostrar que ha comprendido la lectura asignada y que es capaz de resumirla de manera concisa y precisa. |
50 |
Sesión maxistral |
Se valorará la asistencia a clase del alumno en términos de su preparación y participación.
|
10 |
Traballos tutelados |
Se valorará el pensamiento crítico original, el razonamiento ordenado, el uso adecuado de la bibliografía y el uso correcto del idioma castellano. |
40 |
|
Observacións avaliación |
La evaluación de los estudiantes que tengan una dispensa de asistencia a
clase se abordará de manera individual, teniendo en cuenta las exigencias de la asignatura y las necesidades del alumno. De igual manera, para la evaluación de Julio, se guardarán las notas de
las recensiones bibliográficas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Boves, Carmen (1978). Comentario de textos literarios. Oviedo, Cupsa
Díez Borque, José María. (1985). Comentario de textos literarios: método y práctica.. Madrid: Playor
Carmona, Ramón (1996). Cómo se comenta un texto fílmico. Madrid, Cátedra
Correa Calderón, E (1972). Como se comenta un texto literario. Madrid, Anaya
Jauralde , Pablo (1981). Manual de investigación literari. Madrid, Gredos |
El profesor sugerirá lecturas bibliográficas individualizadas, según las necesidades individuales de cada alumno. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|