Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A16 |
Ter un coñecemento avanzado das literaturas en lingua inglesa. |
A17 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades anglófonas. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A19 |
Coñecer a situación sociolingüística da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A1 A2 A6 A10 A14 A15 A16 A18
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10
|
C2 C4 C7
|
|
A1 A2 A3 A6 A15 A16 A17 A18
|
B3 B5 B7 B8
|
C2
|
|
A1 A2 A3 A6 A15 A16 A17 A18 A19
|
B3 B4 B5 B7 B8 B10
|
C2
|
|
A1 A2 A6 A9 A10 A15 A16 A18
|
B1 B5 B7
|
C2
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
10 |
17 |
27 |
Lecturas |
0 |
34 |
34 |
Análise de fontes documentais |
10 |
20 |
30 |
Traballos tutelados |
0 |
18 |
18 |
Aprendizaxe colaborativa |
0 |
10 |
10 |
Discusión dirixida |
15 |
9 |
24 |
|
Atención personalizada |
7 |
0 |
7 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
|
Lecturas |
|
Análise de fontes documentais |
|
Traballos tutelados |
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Discusión dirixida |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos tutelados |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
|
50 |
Análise de fontes documentais |
|
35 |
Discusión dirixida |
|
15 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Literatura Norteamericana nos seus Textos/613G03047 | Literatura Norteamericana 2/613G03035 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
<p><strong>Suggested timetable for course work and reading load</strong>
(we will try to stick to this calendar but will improvise when
necessary; note that I have separated the seminar sessions, "Titoría de
grupo reducido", from the other class sessions as they do not fully
coincide with them): </p><p>Week 1 (Jan 30, 31): John Smith /
William
Bradford <br />Week 2 (Feb 6, 7): Anne Bradstreet / Edward
Taylor
<br />Week 3 (Feb 13, 14): Mary Rowlandson
<br />Week 4 (Feb 27, 28): Benjamin
Franklin
<br />Week 5
(Mar 5, 6): Thomas Jefferson / Washington
Irving <br />Week 6 (Mar 12, 13): Ralph Waldo
Emerson <br />Week 7 (Mar 19, 20): Emerson / Henry David
Thoreau
<br />Week 8 (Mar 26, 27):
Thoreau
Session 7 (May 3, 10): Dickinson <br />Week 9 (Apr 10, 16, 17): Nathaniel Hawthorne<br />Week 10 (Apr 23, 24): Edgar Allan Poe <br />Week 11 (Apr 30): Frederick Douglass<br />Week 12 (May 7, 8): Herman Melville<br />Week 13 (May 14, 15): Walt Whitman<br />Week 14 (May 21, 22): Emily Dickinson</p><p><strong>TGR</strong>:</p><p>Session 1 (Feb 2, 9): Christopher Columbus</p><p>Session 2 (Feb 16, 23): Edward Taylor</p><p>Session 3 (Mar 1, 8): Hector St. John Crèvecoeur&nbsp;</p><p>Session 4 (Mar 15, 22): Hawthorne</p><p>Session 5 (Mar 29, Apr 12): Poe</p><p>Session 6 (Apr 19, 26): Melville</p> |
|