Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A1 A2 A9 A10 A11 A14 A15
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10
|
C1 C3 C4 C6 C7 C8
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Recensión bilbiográfica |
1 |
15 |
16 |
Seminario |
14.5 |
27 |
41.5 |
Proba mixta |
2 |
25 |
27 |
Sesión maxistral |
15 |
7 |
22 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Recensión bilbiográfica |
|
Seminario |
|
Proba mixta |
|
Sesión maxistral |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Recensión bilbiográfica |
Proba mixta |
Sesión maxistral |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
|
30 |
Recensión bilbiográfica |
|
20 |
Proba mixta |
|
50 |
Sesión maxistral |
|
0 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
M. Heidegger (2005). Aclaraciones a la poesía de Hölderlin. Madrid, Alianza Editorial
Sófocles (2008). Antígona. Madrid, Gredos
G. Lukacs (1974). El alma y las formas. Teoría de la novela. Barcelona, Grijalbo
D. de Rougemont (1997). El amor y Occidente. Barcelona, Kairós
M. Kundera (2006). El arte de la novela. Barcelona, Tusquets
W. Benjamin (2008). El narrador. Santiago de Chile, Metales Pesados
E. Auerbach (1993). Mimesis: la representación de la realidad enla cutlura occidental. Madrid, F.C.E
Paul Celan (2009). Obras completas. Madrid, Trotta
G. Steiner (2002). Tolstói o Dostoievski. Madrid, Siruela |
|
Bibliografía complementaria
|
O. Pöggeler (1993). El camino del pensar de Martin Heidegger. Madrid, Alianza Editorial
A. Kadarkay (1994). Georg Lukacs: vida, pensamiento y política. Valencia, Alfons el Magnànim
Ph. Lacoue-Labarthe (2007). Heidegger: la política del poema. Madrid, Trotta
J. Trebolle (2006). Historia de la Biblia. Madrid, Trotta
J. Trebolle (2011). Job. Madrid, Trotta
Ph. Lacoue-Labarthe (2006). La poesía como experiencia. Madrid, Arena
R. Girard (1989). La ruta antigua de los hombres perversos. Barcelona, Anagrama
R. Forster (2009). Los hermeneutas de la noche. Madrid, Trotta
L. Goldmann (1975). Lukacs y Heidegger: hacia una filosofía nueva. Buenos Aires, Amorrortu
J.-P. Vernant y P. Vidal Naquet (2002). Mito y tragedia en la Grecia antigua. Barcelona, Paidós
J. Felstiner (2002). Paul Celan: poeta, superviviente, judío. Madrid, Trotta
K. Reinhardt (2010). Sófocles. Madrid, Gredos
H.-G. Gadamer (1999). ¿Quién soy yo y quién eres tú?. Barcelona, Herder |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|