Identifying Data 2013/14
Subject (*) Historia da Lingua Inglesa Code 613G03038
Study programme
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Obligatoria 6
Language
Galician
English
Prerequisites
Department Filoloxía Inglesa
Coordinador
Soto Vazquez, Adolfo Luis
E-mail
luis.soto@udc.es
Lecturers
Soto Vazquez, Adolfo Luis
E-mail
luis.soto@udc.es
Web
General description Estudio diacrónico de la lengua inglesa

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual.
A12 Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica.
A18 Dominar a gramática da lingua inglesa.
A19 Coñecer a situación sociolingüística da lingua inglesa.
A20 Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa.

Learning aims
Subject competencies (Learning outcomes) Study programme competences
El alumno/a tendrá un conocimiento de la terminología jurídica de los textos ingleses específicos y su traducción en el español jurídico. A2
A12
A18
A19
A20

Contents
Topic Sub-topic
Introduction:
The Place of English in Germanic and Indo-European.
The old English Period:
The Middle English Period:

The Modern English Period to 1800:



Phonology and Morphology
Semantics and Vocabulary: -Foreign influence.
-The stratification of the Old english vocabuary.
-Syntax and word order.
-Old English Dialects.

The Spread of French and English.
-The decline of French in England.
-The Linguistic Influence of the Conquest.
-The Rise of a London Standard.
-Phonology and Morphology.
-Semantics and Vocabulary.
-Syntax and Word Order.
-Loan words and word formation.
-The study of geographical variation in Middle English.

-Varieties of Early Modern English.
-Attitudes to English.
-Sounds and spellings: The Great Vowel Shift.
-Loan words and word formation.



Planning
Methodologies / tests Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech 21 0 21
Case study 2 28 30
ICT practicals 0 48 48
Oral presentation 4 0 4
Objective test 2 0 2
Glossary 2 26 28
Document analysis 2 8 10
 
Personalized attention 7 0 7
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementaria co uso de medios audiovisuais e a introducción de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos
Case study O alumno sitúase ante un problema concreto que lle describe unha situación real que ten que ser comprendida, valorada e resolta por un grupo de persoas.
ICT practicals Metodoloxía que permite o alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico a teora dun ámbito do coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións:
Tres traballos analíticos, escritos a dobre espacio, en Times New Roman 12, de 7-8 páxinas (cada traballo).
Oral presentation Proceso de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordnado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Objective test Consiste en preguntas de resposta breve.
Glossary Explicación e contextualización dun conxunto de termos ou conceptos propios dun determinado tema da materia.
Document analysis Utilización de documentos bibliográficos relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para a análise dos mesmos.

Personalized attention
Methodologies
Glossary
ICT practicals
Objective test
Case study
Document analysis
Guest lecture / keynote speech
Oral presentation
Description
Levarase a cabo mediante a presencia do profesor na aula no momento da exposición razonada.
Estudo de casos relevantes da materia e coordinados polo profesor na aula.
Prácticas a través de TIC, mediante unha selección de aspectos relevantes da materia que requiren unha maior profundización e que se estudan en pequenos grupos de alumnos/as que posteriormente se expoñen na aula.
Exposición por parte do alumno/a dun traballo.
Proba obxectiva: Preguntas sobre aspectos relevantes da meteria que reqiren unha resposta breve
Glosario que consiste en una seleccion de termos que constituen, de alguhna maneira o núcleo semántico da materia, que se estudian nun contexto de cada tema por grupos de alumnos e que se expoñen na aula.
Análise de fontes documentais que se empregan como introducción xeral a un tema.

Assessment
Methodologies Description Qualification
Glossary Explicación e contextualizacióndun conxunto de termos empregados no temario. 5
ICT practicals Actividades de carácter práctico para profundizar a teoría nun ámbito do temario 30
Objective test Preguntas de de resposta breve 45
Case study Problemas que teñen que ser comprendidos, valorados e resoltos por un grupo de alumnos/as 10
Document analysis utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos relevantes para a temática da materia 5
Oral presentation Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas, valorando a capacidade de razoamento, creativida e espírito crítico. 5
 
Assessment comments

<p>O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica deberá porse en contacto co profesor da materia a principio de curso para planificar, en cada situación concreta e individual, os axustes necesarios na avaliación, no tocante as porcentaxes de "glosarios", "estudo de casos", "estudo de casos" e "traballos tutelados".</p><p>No presentado: se obtendrá una calificación de no presentado si no acude al examen(prueba objetiva y/o si participa en un porcentaje inferior al 50% del resto de las actividades.</p><p>Calificación mínima: cada estudiante deberá obtener un mínimo de 4 sobre 10 en las pruebas objetivas para que esta nota pueda ser sumada al resto de las calificaciones.</p><p>La oportunidad de julio se basará en: Pruebas objetivas (45) + trabajos tutelados (55).</p>


Sources of information
Basic Baugh, A. & Cable, T. (2010). A History of the English Language. London: Routledge
Blake, N.F. (1996). A History of the english Language. . London: Macmillan Press
Sweet, H. (1998). Anglo-Saxon Reader in Prose and Verse. Oxford: Clarendon Press
Barber, C. (1997). Early Modern English. Edimburgh: Edimburgh UP.
Freeborn, D. (1998). From Old english ro Standard Englisf. London: Macmillan Press.
Hogg, R.M. et Al. (1992). The Cambridge History of the English Language. Cambridge: Cambridge UP.
Barber, C. (1997). The English Language: A Historical Introduction. Cambridge
Ramat, G. & Ramat, P. (eds). (1998). The Indo-European Languages. London: Routledge
Pyles,T. & Algeo, J. (1993). The Origins and development of the English Language. New York: Harcourt Brace Jovanovich Publishers

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.