Datos Identificativos 2013/14
Asignatura (*) Traballo Fin de Mestrado Código 614473014
Titulación
Mestrado Universitario en Computación de Altas Prestacións
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 12
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Electrónica e Sistemas
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Andrade Canosa, Diego
Doallo Biempica, Ramon
Fraguela Rodriguez, Basilio Bernardo
Padron Gonzalez, Emilio Jose
Correo electrónico
diego.andrade@udc.es
ramon.doallo@udc.es
basilio.fraguela@udc.es
emilio.padron@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo do traballo fin de master é ao alumno nun tema de
investigación con obxectivos concretos e alcanzables nun corto espazo de tempo e que
permitan ao alumno introducirse de modo práctico nun traballo de investigación en
algunha das liñas nas que traballan os grupos aos que pertence o equipo docente.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A15 Deseñar un proxecto de nova execución.
B1 Aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B2 Integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B3 Comunicar conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B4 Aplicar habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que deberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo.
B5 Coñecer e experimentar o método científico de investigación.
B6 Capacidade de análise e síntese.
B7 Capacidade de organización e planificación.
B8 Motivación pola calidade e mellora contínua.
B9 Usar as novas tecnoloxías.
B10 Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo.
B11 Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas.
B13 Expor, defender e discutir propostas.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Capacidad para diseñar un proyecto de nueva ejecución, incluyendo descripción, planificación, estimación de costes y organización AI15
BI6
BI7
BI8
BI10
BI11
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM8
Aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos relacionados con su área de estudio BI1
BI2
BI4
BI5
BI6
BI7
BI8
BI9
CM3
CM6
CM7
CM8
Capacidad para diseñar y realizar una presentación en público efectiva BI3
BI7
BI8
BI13
CM1
CM2
CM3

Contidos
Temas Subtemas
En esta materia no hay contenidos clasificados en temas, ya que la temática del proyecto puede ser muy variada dentro de los contenidos impartidos a lo largo del máster. No hay subtemas por el mismo motivo

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 2 8 10
Investigación (Proxecto de investigación) 10 240 250
Presentación oral 1 9 10
Resumo 1 19 20
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Actividades que se llevan a cabo antes de comenzar el trabajo de investigación para conocer los intereses y motivaciones que posee el alumno de cara a la realización del proyecto.
Investigación (Proxecto de investigación) Realización de un proyecto de investigación o de desarrollo en el campo de la computación de altas prestaciones.
Presentación oral Exposición oral del resumen del trabajo fin de máster, resaltando las conclusiones y principales aportaciones del mismo.
Resumo Realización de una memoria de trabajo fin de máster.

Atención personalizada
Metodoloxías
Actividades iniciais
Investigación (Proxecto de investigación)
Presentación oral
Resumo
Descrición
La atención personalizada durante toda la realización del proyecto fin de máster se antoja imprescindible para dirigir los alumnos en el desarrollo
del trabajo. Además, esta atención servirá para validar y evaluar el trabajo que va
siendo realizado por los alumnos en distintas fases de su desarrollo hasta llegar a su
finalización.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Investigación (Proxecto de investigación) Seguimiento continuado por parte del profesor que dirige el trabajo. Evaluación por una comisión integrada por profesores especialistas. 60
Presentación oral Evaluación por una comisión integrada por profesores especialistas. 20
Resumo Visto bueno por parte del profesor que dirige el trabajo. Evaluación por una comisión integrada por profesores especialistas. 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías