Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Capacidade para a integración de tecnoloxías, aplicacións, servizos e sistemas propios da enxeñaría informática, con carácter xeneralista, e en contextos máis amplos e multidisciplinares. |
A2 |
Capacidade para a planificación estratéxica, elaboración, dirección, coordinación, e xestión técnica e económica nos ámbitos da enxeñaría informática relacionados, entre outros, con: sistemas, aplicacións, servizos, redes, infraestruturas ou instalacións informáticas e centros ou factorías de desenvolvemento de sóftware, respectando o adecuado cumprimento dos criterios de calidade e ambientais e en contornos de traballo multidisciplinares. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas. |
B2 |
Traballo en equipo. |
B3 |
Capacidade de análise e síntese. |
B4 |
Capacidade para organizar e planificar. |
B5 |
Habilidades de xestión da información. |
B6 |
Toma de decisións. |
B7 |
Preocupación pola calidade. |
B8 |
Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar. |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade). |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
AP1 AP2
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Os Sistemas de Información na Empresa. Tipoloxías de Sistemas.
2. Planificación dos Sistemas de Información e Planificación Estratéxica.
3. Arquitectura dos Sistemas de Información. Modelo de Zachman.
4. Estrutura Organizativa e Sistemas de Información.
5. Novas tecnoloxías e sistemas de Información.
6. O concepto IRM (Information Resource Management). O papel dos estándares, estratexias de fabricantes.
7. Casos de Uso. Plataformas e Exemplos
ERP, CRM, SCM
Sistema Financeiro, Sistema Agropecuario,
Sistema Industrial, Organismos Públicos |
. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
10 |
20 |
30 |
Estudo de casos |
10 |
20 |
30 |
Prácticas a través de TIC |
19 |
44 |
63 |
Presentación oral |
2 |
20 |
22 |
|
Atención personalizada |
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Conceptualizar se a materia e preséntanse as técnicas e modelos necesarios para poder realizar os traballos prácticos. |
Estudo de casos |
Preséntanse casos reais de empresa ou tecnoloxía |
Prácticas a través de TIC |
Os alumnos realizan traballos sobre casos reais que se lles propoñen |
Presentación oral |
Os traballos realizados, ademais de presentarse a memoria correspondente, defenderanse en clase. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
A orientación dos traballos valídase co profesor |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas a través de TIC |
Valórase a presentación da memoria dos traballos, o seu contido e o alcance. |
60 |
Presentación oral |
A presentación oral de cada traballo representa o 30% deste. O 10% restante valórase sobre a base do seguimento continuo. É obrigatorio realizalas. |
40 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Spewak / Zachman (1993). Enterprise Architecture Planning. John Wiley
M.Summer (2005). Enterprise Resource Planning. Prentice Hall
Andreu/Ricart/Valor (1990). Planif. Estrateg, de Tecnolgías y SI en la Empresa. IESE
Alberto R. Lardent (2001). Sistemas de Información para la Gestión Empresarial. Prentice Hall |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|