Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A7 |
Capacidade para deseñar, desenvolver, seleccionar e avaliar aplicacións e sistemas informáticos que aseguren a súa fiabilidade, seguranza e calidade, conforme a principios éticos e á lexislación e normativa vixente. |
A23 |
Capacidade para deseñar e avaliar interfaces persoa-computador que garantan a accesibilidade e usabilidade aos sistemas, servizos e aplicacións informáticas. |
A25 |
Capacidade para desenvolver, manter e avaliar servizos e sistemas sóftware que satisfagan todos os requisitos do usuario e se comporten de forma fiable e eficiente, sexan accesibles de desenvolver e manter, e cumpran normas de calidade, aplicando as teorías, principios, métodos e prácticas da enxeñaría do sóftware. |
A26 |
Capacidade para valorar as necesidades do cliente e especificar os requisitos sóftware para satisfacer estas necesidades, reconciliando obxectivos en conflito mediante a procura de compromisos aceptables dentro das limitacións derivadas do custo, do tempo, da existencia de sistemas xa desenvolvidos e das propias organizacións. |
A28 |
Capacidade de identificar e analizar problemas, e deseñar, desenvolver, implementar, verificar e documentar solucións sóftware sobre a base dun coñecemento adecuado das teorías, modelos e técnicas actuais. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas |
B2 |
Traballo en equipo |
B3 |
Capacidade de análise e síntese |
B7 |
Preocupación pola calidade |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Aprender a diseñar unha interfaze de usuario tendo en conta as medidas e estándares de evaliación existentes (accesibilidade, usabilidade e eficiencia). |
A7 A23 A25 A26 A28
|
B1 B2 B3 B7 B9
|
C3 C4 C6 C7 C8
|
Coñecer os patrons de diseño software e saber aplicar e implementar o mais axeitado a cada caso. |
A7 A23 A25 A26 A28
|
B1 B2 B3 B7 B9
|
C3 C4 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución
|
Introducción ás interfaces de usuario
Conceptos de interfaces |
Interfaces gráficas |
Interfaces de escritorio
Interfaces para dispositivos mobiles |
Interfaces baseadas en Web |
Tecnologías Web
Desarrollo de interfaces Web
Web Mobil |
Accesibilidade |
Conceptos de accesibilidade
Aplicación ás interfaces de usuario |
Testing |
Usabilidade
Pruebas software |
Outras interfaces |
Interfaces non convecionais
Tendencias no desenrolo de interfaces de usuario |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
30 |
39 |
69 |
Seminario |
4 |
6 |
10 |
Traballos tutelados |
6 |
12 |
18 |
Prácticas de laboratorio |
18 |
27 |
45 |
Sesión maxistral |
20 |
30 |
50 |
Actividades iniciais |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
7 |
0 |
7 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complemetada co uso de medios audiovisuais e a introducción de preguntas dirixidas os estudantes, coa finalidade de transmitires coñecementos e facilitar a apredizaxe.
Tamen e coñecida coma "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten a finalidade do estudio intensivo dun tema. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía para promover a aprendizaxe autonoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académico e profesional). Esta referida prioritariamente a aprendizaxe de "como facer as cousas". Constitue unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade da sua propia aprendizaxe. Este sistema basease en dous elementos básicos: a aprendizaxe independiente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permete os estudantes aprenderes por medio da realización de actvidades de carácter prático, coma demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Sesión maxistral |
|
Actividades iniciais |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciares calquer proceso de aprendizaxe coa fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacios que posee o alumnado para o logro dos obxetivos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A propia metodoloxia imprica o seguemento personalizado da labor de auto-apredizaxe do estudante. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
|
0 |
Prácticas de laboratorio |
O estudante deberá realizar varios traballos prácticos. Cada un avaliarase de xeito individual.
A valoración máxima de cada traballo indicarase na presentación do mesmo. |
30 |
Sesión maxistral |
A avaliación realizarase mediante a clásica proba escrita. |
60 |
Traballos tutelados |
O estudante deberá preparar de manera autónoma varios traballos. Cada un avaliarase de xeito individual.
A valoración máxima de cada traballo indicarase na presentación do mesmo. |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Lukas Mathis (). Designed for Use.
Jenifer Tidwell (). Designing interfaces.
Jeffrey Zeldman (). Designing with web standards.
(). gtk.org.
Mark Pilgrim (). HTML5 Up and running.
Gnome (). http://gnome.org.
W3C (). http://w3.org.
Maximiliano Firtman (). Programming the Mobile Web.
Wilbert O. Galitz (). The Essential Guide to User Interfaces Design. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Deseño Software/614G01015 |
|
|