Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A46 |
Capacidade de integrar solucións de tecnoloxías da información e as comunicacións e procesos empresariais para satisfacer as necesidades de información das organizacións, permitíndolles alcanzar os seus obxectivos de forma efectiva e eficiente, e dándolles así vantaxes competitivas. |
A56 |
Capacidade para seleccionar, despregar, integrar e xestionar sistemas de información que satisfagan as necesidades da organización, cos criterios de custo e calidade identificados. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Entender el proceso analítico y diferenciarlo del operacional. |
|
|
|
Conocer la arquitectura de un almacén de datos y saber efectuar el diseño del mismo orientado a la toma de decisiones. |
A46 A56
|
|
|
Conocer procedimientos y herramientas utilizados en la explotación de datos para su utilización en la toma de decisiones. |
A56
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución ao Data Warehouse
|
|
Arquitectura do Data Warehouse
|
|
Deseño de Data Warehouse |
|
Minería de Datos |
|
Para a materia optativa impartirase unha temática acorde ao itinerario de procedencia e orientada ao perfil de responsable de Data Warehouse |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
14 |
21 |
35 |
Solución de problemas |
7 |
14 |
21 |
Lecturas |
0 |
14 |
14 |
Proba mixta |
3 |
0 |
3 |
Traballos tutelados |
0 |
14 |
14 |
Sesión maxistral |
21 |
42 |
63 |
|
Atención personalizada |
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Son clases en las que se desarrollan las competencias procedimentales relacionadas con los contenidos de la asignatura.
En ellas se realizarán, por una parte, ejercicios cuyo objetivo es madurar los conceptos de las clases teóricas, y por otra, se introducirán nuevos conceptos de carácter práctico que se acompañarán de ejercicios. |
Solución de problemas |
Clases en las que se discutirán las estrategias de solución de diversos problemas propuestos. |
Lecturas |
Se propondrá la lectura de diversos trabajos que complementen y ayuden a entender los conceptos planteados. |
Proba mixta |
Examen de la asignatura que combina conceptos teóricos, prácticos y problemas. |
Traballos tutelados |
Trabajos realizados bajo la orientación del profesorado, cuyo objetivos es que los estudiantes asuman la responsabilidad de su propio aprendizaje y que aprenden el "cómo hacer". |
Sesión maxistral |
Clases teóricas en las que se exponen los contenidos fundamentales de la asignatura, que pueden acompañarse de la propuesta y la resolución de ejemplos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Tanto en las prácticas de laboratorio como en la solución de problemas el profesor aportará soluciones y/o atenderá las dudas y las preguntas que se originen. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A nota máxima dos traballos, probas e exercicios será de 4 puntos sobre o total de 10 da asignatura.
Realizarase unha avaliación continua polo que a nota das probas deste apartado contabiliza tanto para a primeira como para a segunda oportunidade. Na segunda oportunidade poderase repetir un máximo de 2 puntos desta parte.
|
40 |
Proba mixta |
A nota máxima será de 4 puntos sobre o total de 10 da asignatura.
A proba consiste nun exame que poderá tratar tanto sobre os conceptos teóricos como sobre a asimilación práctica da asignatura.
Esta proba mixta poderase repetir na segunda oportunidade. |
40 |
Traballos tutelados |
Avaliarase o resultado dos traballos, que terán unha única data de entrega cada un, anunciada coa suficiente antelación. Estes traballos son se repetirán na segunda oportunidade. |
20 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Inmon, W. H. (2002). Building the Data Warehouse, 3nd edition. . Wiley.
Turban, E.; Sharda, R. (2011). Business Intelligence: A managerial approach (2 ed.). Prentice Hall
Kimball, R.; Ross, M.; Thornthwaite, W.; Mundy, J.; Becker, B. (2008). The Data Warehouse Lifecycle Toolkit, 2nd edition. . John Wiley and Sons |
|
Bibliografía complementaria
|
Golfarelli, M.; Rizzi, S. (2009). Data Warehouse Design: Modern Principles and Methodologies . McGraw-Hill
Mazón López, N.; Pardillo Vela, J.; Trujillo Mondejar. J. C. (2011). Diseño y explotación de almacenes de datos . Editorial Club Universitario
Inmon, W. H.; Strauss, D.; Neushloss, G. (2008). The Architecture for the Next Generation of Data Warehousing . Morgan Kaufman |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|