Datos Identificativos 2013/14
Asignatura (*) Métodos Numéricos para a Informática Código 614G01064
Titulación
Grao en Enxeñaría Informática
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Matemáticas
Coordinación
Vazquez Cendon, Carlos
Correo electrónico
carlos.vazquez.cendon@udc.es
Profesorado
Vazquez Cendon, Carlos
Correo electrónico
carlos.vazquez.cendon@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que se poden presentar na enxeñaría. Aptitude para aplicar os coñecementos sobre: álxebra linear; cálculo diferencial e integral; métodos numéricos; algorítmica numérica; estatística e optimización.
A4 Coñecementos básicos sobre o uso e a programación dos ordenadores, sistemas operativos, bases de datos e programas informáticos con aplicación na enxeñaría.
A5 Coñecemento da estrutura, organización, funcionamento e interconexión dos sistemas informáticos, os fundamentos da súa programación e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñaría.
A7 Capacidade para deseñar, desenvolver, seleccionar e avaliar aplicacións e sistemas informáticos que aseguren a súa fiabilidade, seguranza e calidade, conforme a principios éticos e á lexislación e normativa vixente.
B1 Capacidade de resolución de problemas
B3 Capacidade de análise e síntese
B4 Capacidade para organizar e planificar
B6 Toma de decisións
B7 Preocupación pola calidade
B8 Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
A1
C1
C6
C7
C8
A1
B1
B3
B4
B6
B7
B8
C1
C6
C7
C8
A1
A5
A7
B1
B3
B4
B6
B7
B8
C1
C3
C6
C7
C8
A1
A4
A5
A7
B1
B3
B4
B6
B7
B8
C1
C3
C6
C7
C8

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas de laboratorio 14 28 42
Seminario 7 7 14
Solución de problemas 0 20 20
Proba obxectiva 3 0 3
Traballos tutelados 0 20 20
Sesión maxistral 21 24 45
 
Atención personalizada 6 0 6
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio
Seminario
Solución de problemas
Proba obxectiva
Traballos tutelados
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Prácticas de laboratorio
Seminario
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Traballos tutelados 20
Prácticas de laboratorio 30
Proba obxectiva 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica R.L. Burden, J.D. Faires (1998). Análisis Numérico. International Thomsom Editores
D. Kincaid, W. Cheney (1994). Análisis numérico: las matemáticas del cálculo científico. Addison Wesley
Mathworks Inc. (1996). Matlab, Partial differential equations toolbox. Mathworks
The Math Works Inc. (1996). Matlab, the language of scioientific computing. Mathworks
J.H. Mathews, K.D. Fink. (2000). Métodos numéricos con MATLAB. Prentice-Hall

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías