Competencias do título |
Código
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Competencias da titulación
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A39 |
Capacidade para ter un coñecemento profundo dos principios fundamentais e modelos da computación, e saber aplicalos para interpretar, seleccionar, valorar, modelar, e crear novos conceptos, teorías, usos e desenvolvementos tecnolóxicos relacionados coa informática. |
A40 |
Capacidade para coñecer os fundamentos teóricos das linguaxes de programación e as técnicas de procesamento léxico, sintáctico e semántico asociadas, e saber aplicalas para a creación, o deseño e o procesamento de linguaxes. |
A41 |
Capacidade para avaliar a complexidade computacional dun problema, coñecer estratexias algorítmicas que poidan conducir á súa resolución e recomendar, desenvolver e implementar aquela que garanta o mellor rendemento de acordo cos requisitos establecidos. |
B7 |
Preocupación pola calidade |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Manejar los principios de diseño de las principales estructuras de control de los lenguajes de programación y sus implicaciones en el desarrollo de programas |
A39 A40
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B7
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C6
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Manejar los principios de diseño de las principales estructuras de datos de los lenguajes de programación y sus implicaciones en el desarrollo de programas |
A39 A40
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B7
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C6
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Comprender y dominar los principios de diseño de los lenguajes orientados a objetos y de las implicaciones que las elecciones de diseño tienen en el desarrollo de programas |
A39 A40
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B7
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C6 C8
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Introducir el lambda-cálculo, tipado y no tipado, como núcleo fundamental de los lenguajes de programación. |
A39 A40
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B9
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C6 C8
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Comprender los fundamentos formales de los sistemas de tipado y subtipado |
A39 A40
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C6 C8
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Manejar de forma práctica los conceptos de complejidad algorítmica y sus implicaciones en el diseño de lenguajes de programación |
A39 A40 A41
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B7
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C6 C8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
Principios de diseño de lenguajes de programción |
Nombres, ámbito y ligazón
Flujo de control
Tipos de datos
Subrutinas |
Lenguajes orientados a objetos |
Fundamentos de diseño de lenguajes orientados a objetos
Problemas de tipado de los lenguajes orientados a objetos |
Formalización de los sistemas de tipos |
Semántica operacional, denotacional y axiómática
Introducción al lambda cálculo
Lambda cálculo tipado |
Computabilidad y complejidad |
Computabilidad y lambda cálculo
Clases de complejidad |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
14 |
42 |
56 |
Obradoiro |
7 |
14 |
21 |
Proba obxectiva |
2 |
6 |
8 |
Sesión maxistral |
21 |
42 |
63 |
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Atención personalizada |
2 |
0 |
2 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Actividade que permite que os estudantes aprendan de forma efectiva a través da realización de actividades de carácter práctico, neste caso prácticas, demostracións e exercicios. |
Obradoiro |
Realizaranse como complemento de todas as demais actividades, nalgúns casos de forma autónoma por parte do alumno e noutras ocasións dirixidas polo profesor.
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Proba obxectiva |
Proba na que se evaluarán os coñecementos adquiridos tanto na parte teórica como na parte práctica da materia. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a formulación de preguntas dirixidas ós estudantes, co obxetivo de transmitir coñecemento así como de estimular o razoamento crítico do estudiante. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Obradoiro |
Prácticas de laboratorio |
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Descrición |
El desarrollo de las clases se realizará atendiendo al progreso de los alumnos en las capacidades de comprensión y asimilación de los contenidos impartidos, compaginando el avance general de la clase con una atención específica a aquellos alumnos que presenten mayores dificultades en la tarea del aprendizaje y con un apoyo adicional a aquellos otros que presenten mayor desenvoltura y deseen ampliar conocimientos.
Dado el carácter personalizado de las tutorías, éstas no deben dedicarse a extender los contenidos con nuevos conceptos, sino a aclarar los conceptos ya expuestos. El profesor debe además utilizarlas como una interacción que le permita extraer conclusiones respecto al grado de asimilación de la materia por parte de los alumnos.
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Avaliación |
Metodoloxías
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Descrición
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Cualificación
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Obradoiro |
Otras actividades evaluables, cuyo contenido se desarrollarán en las horas de TGR. |
20 |
Proba obxectiva |
Ejercicio escrito |
40 |
Prácticas de laboratorio |
Trabajos de laboratorio |
40 |
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Observacións avaliación |
El examen computa un 40% de la nota. Las actividades de los TGR computan un 20% de la nota. El 40% restante se reparte entre las prácticas y cualquier otra actividad de evaluación que se realice a lo largo del curso. La evaluación de los TGR podrá realizarse junto con el examen de teoría. Para aprobar la asignatura es preciso aprobar cada uno de los apartados de la evaluación.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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Kim B. Bruce (2002). Foundations of Object-Oriented Languages: Types and Semantics. The MIT Press, Cambridge, MA
Michael L. Scott (2009). Programming Language Pragmatics. Third edition. Morgan Kaufmann Publish- ers, Burlington, MA
Benjamin C. Pierce (2002). Types and Programming Languages. The MIT Press, Cambridge, MA |
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Bibliografía complementaria
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Robert W. Sebesta (2010). Concepts of Programming Languages. Pearson
Franklyn A. Turbak and David K. Gifford (2008). Design Concepts in Programming Languages. MIT Press, Cambridge, MA
David A. Watt (2004). Programming Language Design Concepts. ohn Wiley and sons, Chichester, West Suusex, England |
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Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Procesamento de Linguaxes/614G01067 |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
Paradigmas de Programación/614G01014 | Teoría da computación/614G01039 |
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