Datos Identificativos 2013/14
Asignatura (*) Computación Gráfica e Visualización Código 614G01066
Titulación
Grao en Enxeñaría Informática
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Dorado de la Calle, Julian
Correo electrónico
julian.dorado@udc.es
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Presentar al alumno los conceptos básicos de Gráficos en Computación para adquirir una destreza suficiente para el desarrollo de aplicaciones informáticas que utilicen gráficos 3D en su interfaz o contenidos.

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Construir aplicaciones con componente gráfica 3D
Implementar y modificar algoritmos o desarrollarlos nuevos dentro de gráficos en computación

Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción
1.Introducción
2. Dibujo de primitivas 2D
1. Dibujo de líneas
2. Aliasing y Anti-aliasing
3. Relleno de polígonos

3. Dibujuo de objetos 3D
1. Proyecciones
2. Generación de vistas en 3D


4. Transformaciones
1.Traslación, escalado y rotación
2.Otras transformaciones
3.Transformaciones en 3D

5. Representación y modelado
1.Modelado de objetos
2.Fractales
3.Dibujo de curvas y superficies
4.Sistemas de partículas y otros tipos de modelado

6. Recorte
1. Líneas y polígonos
2. Recorte de en 3D

7. Detección de superficies visibles
7. Detección de superficies visibles
8. Iluminación y sombreado 8. Iluminación y sombreado
Prácticas 1.Fundamentos de 3D. OpenGL
2.Visualización y render. Maya

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 21 42 63
Prácticas de laboratorio 21 42 63
Proba obxectiva 2 21 23
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Clases teóricas junto a ejercicios y problemas
Prácticas de laboratorio Prácticas sobre los conceptos de 3D en OpenGl y sobre iluminación y sombreado en Maya
Proba obxectiva Examen sobre la teoría

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas de laboratorio
Descrición
Organización de los trabajos y las prácticas. Entrega de trabajos. Pruebas sobre las prácticas. Resolución de dudas

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio Evaluación del trabajo diario en prácticas con realización de ejercicios.
Se planteará un trabajo de cuatrimestre para realizar en grupos de 4-6 alumnos.
Ambas partes se tendrán en cuenta en la evaluación.
50
Proba obxectiva Preguntas cortas sobre los temas de teoría 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Alan Watt. Addison-Wesley (1993). 3D Computer Graphics.
James D. Foley, Andries van Dam, John F. Hughes y Richard L. Philips (). Computer Graphics. Principle and Practice.
Donald Hearn y M. Pauline Baker (1994). Gráficas por Computadora.. Prentice Hall Hispanoamericana

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento/614G01062

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Programación I/614G01001
Programación II/614G01006

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías