Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A14 |
Capacidade para analizar, deseñar, construír e manter aplicacións de forma robusta, segura e eficiente, elixindo o paradigma e as linguaxes de programación máis adecuados. |
A22 |
Coñecemento e aplicación dos principios, metodoloxías e ciclos de vida da enxeñaría do sóftware. |
A25 |
Capacidade para desenvolver, manter e avaliar servizos e sistemas sóftware que satisfagan todos os requisitos do usuario e se comporten de forma fiable e eficiente, sexan accesibles de desenvolver e manter, e cumpran normas de calidade, aplicando as teorías, principios, métodos e prácticas da enxeñaría do sóftware. |
A26 |
Capacidade para valorar as necesidades do cliente e especificar os requisitos sóftware para satisfacer estas necesidades, reconciliando obxectivos en conflito mediante a procura de compromisos aceptables dentro das limitacións derivadas do custo, do tempo, da existencia de sistemas xa desenvolvidos e das propias organizacións. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas |
B5 |
Habilidades de xestión da información |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Identificar a análise de requisitos como parte do ciclo de vida do software |
A14 A22
|
B1 B5
|
C1 C3 C7
|
Coñecer as principais tarefas involucradas na xestión de requisitos (elicitación, negociación, validación, xestión de cambios, trazabilidade, etc.) |
A25 A26
|
B5
|
C1 C3 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción |
Contextualización dentro do desenvolvemento de software
Actividades e tarefas |
Modelado |
Diagramas de fluxo de datos
Diagramas Entidad-Relación
Diagramas UML (clases, secuencia, casos de uso, etc.)
... |
Documentación |
Requerimentos dos requerimentos
Estruturación
Atributos e valores
Linguaxe
... |
Dominios |
Dominio do problema
Dominio da solución |
Xestión |
Trazabilidade |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
14 |
35 |
49 |
Seminario |
7 |
14 |
21 |
Proba obxectiva |
3 |
0 |
3 |
Sesión maxistral |
21 |
52.5 |
73.5 |
|
Atención personalizada |
3.5 |
0 |
3.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas de documentación de requerimientos (UML, LaTeX, etc.). Con prazo de entrega concreto. |
Seminario |
Resolucion de dúbidas sobre a materia/realización das prácticas |
Proba obxectiva |
Controis escritos. En días concretos, ao longo do curso
Exame final escrito. Ao remate do curso |
Sesión maxistral |
Exposición dos contidos teóricos |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Seminario |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Resolución de dúbidas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
Prácticas: 40% da cualificación final da materia |
40 |
Proba obxectiva |
Controis: 10% da cualificación final da materia
Exame final: 50% da cualificación final da materia |
60 |
|
Observacións avaliación |
Valoraránse a forma e o contido do traballo realizado polos alumnos. Dereito á evaluación: Os alumnos terán dereito a realizar todas as actividades evaluables nos prazos indicados. Aquel alumno que, por un motivo debidamente xustificado, ainda non estivese oficialmente matriculado tería os mismos dereitos a realizar as actividades evaluables que os demáis alumnos. O mencionado alumno non tería privilexios para realizar nada fora de prazo. Rexéitase todo aquelo que cause agravios comparativos. Plagios: Copiar supón un 0 para aquel que copie e máis para aquel que se deixe copiar. Posibilidade de mellorar as cualificacións: Instruccións ao longo do curso. Cualificación en actas: - Aprobado ou superior: Cualificación final
maior ou igual que 5 e cumprir todos os requerimentos exixidos para
superar a materia. - Suspenso: Cualificación final menor que 5 ou
cualificación final maior o igual que 5 e non cumprir todos os
requerimentos exixidos para superar a materia. No segundo caso, a
cualificación en actas será 4,5. - Non Presentado: Equivale a non presentado ao exame final. Máis información ao longo do curso, na plataforma virtual da materia (Moodle), ou falando co coordinador da materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Hull, E.; Jackson, K.; Dick, J. (2005). Requirements Engineering. Londres: Springer |
|
Bibliografía complementaria
|
Pressman, R. S. (2005). Ingeniería del software. Madrid: McGraw Hill
Sommerville, I. (2005). Software Engineering. Boston: Addison-Wesley |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Metodoloxías de Desenvolvemento/614G01224 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|