Datos Identificativos 2013/14
Asignatura (*) Enxeñaría da auga subterránea Código 632844207
Titulación
Mestrado Universitario en Enxeñaría da Auga (plan 2012)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Tecnoloxía da Construción
Coordinación
Juncosa Rivera, Ricardo
Correo electrónico
ricardo.juncosa@udc.es
Profesorado
Juncosa Rivera, Ricardo
Padilla Benitez, Francisco
Soriano Hoyuelos, Gemma
Correo electrónico
ricardo.juncosa@udc.es
francisco.padilla@udc.es
gemma.soriano@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A15 Descricións e equilibrados aspectos básicos e aplicados da Hidrogeologia das necesidades de enxeñería civil. Habilidade para deseñar e interpretar os experimentos caracterización hidrodinámico hidráulico do medio, interpretación de mapas hidrogeológicos e aprender formas constructivas de depósitos
B1 Resolver problemas de forma eficaz
B2 Aplicar crítica, pensamento lóxico e creativo
B3 Traballar de forma independente coa iniciativa
B4 Informar-se eficazmente en un ambiente de traballo
B5 Reciclaxe continua de coñecementos nunha perspectiva xeral no ámbito de acción global da Enxeñaría de Auga
B6 Compresión da necesidade de considerar a historia para entender o presente
B7 Fácil integración en equipos multidisciplinares
B8 Habilidade para organizar e planificar
B9 Capacidade de síntese, análise e estrutura de información e ideas
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
AM15
BM1
BM2
BM3
BM4
BM5
BM6
BM7
BM8
BM9
CM1
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Seminario 30 30 60
Sesión maxistral 30 30 60
 
Atención personalizada 30 0 30
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario
Sesión maxistral

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Seminario
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Sesión maxistral 50
Seminario 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica (). .
Fieter, C.W. (2001). Applied hydrogeology. Prenice hall
Feiter, C.W. (1999). Contaminant Hydrogeology. Prenice hall
Bear, J. (1972). Dynamics of fluids in porous media. American Elsevier
Bear, J. (1979). Hydraulics of groundwater. Mc Graw Series in water resources and environmental engineering
Weight, Willis D. (2009). Hydrogeology field manual. Mc Graw Hill
Domenico, P.A. and Schwartz, F.W. (1990). Physycal and chemical hydrogeology. Wiley

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías