Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Al término del curso, el alumno deberá ser capaz de
comprender las competencias necesarias implicadas en el aprendizaje de una lengua.
|
AP3
|
|
CM3 CM6
|
Desarrollar materiales que promuevan determinadas competencias lingüísticas |
|
|
CM3
|
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
AP8
|
|
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
AP11
|
|
|
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
AP9
|
|
|
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
AP10
|
|
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
AP13
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CM4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Language, Learning and Teaching
|
1 Questions about Second Language Acquisition
– Learner Characteristics
– Linguistic Factors
– Learning Processes
– Age and Acquisition
– Instructional Variables
– Context
2 Language
3 Learning and Teaching
4 Schools of Thought in Second Language Acquisition
– Structural Linguistics and Behavioral Psychology
– Generative Linguistics and Cognitive Psychology
– Constructivism: A Multidisciplinary Approach
5 Nineteen Centuries of Language Teaching
– The Grammar-Translation Method
|
First Language Acquisition
|
Age Factors
1 First Language Acquisition
– Theories
– Approaches
– Issues
2 First Language Acquisition Insights Applied to Language Teaching
– The Direct Method
– The Gouin Series
|
Human Learning
Styles and Strategies
Personality Factors
|
Psychological Factors
1 Human Learning
– Learning and Training
– Types of Learning
– The Audio-Lingual Method
2 Styles and Strategies
– Learning Styles
– Strategies
– The Silent Way
3 Personality Factors
– Affective Factors in Second Language Acquisition
– Motivation
– Desuggestopedia
4 Two more Language Teaching Methods
– Community Language Learning
– Total Physical Response |
Communicative Competence |
Sociocultural Factors
1 Communicative Competence
– Language Functions
– Communicative Language Teaching
– Concept-Based, Task-Based, and Participatory Approaches |
Toward a Theory of Second Language Acquisition
|
Linguistic Factors
1 Krashen's Input Hypothesis
– The Natural Approach
|
The Post-Method Era |
Putting everything together
– Learning Strategy Trainig
– Cooperative Learning
– Multiple Intelligences |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
5 |
9 |
14 |
Estudo de casos |
4 |
8 |
12 |
Portafolios do alumno |
5 |
10 |
15 |
Presentación oral |
5 |
10 |
15 |
Proba de asociación |
5 |
10 |
15 |
Obradoiro |
4 |
8 |
12 |
Proba obxectiva |
5 |
10 |
15 |
|
Atención personalizada |
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Trabajo en parejas o grupos reducidos para optimizar el aprendizaje. |
Estudo de casos |
Casos prácticos sobre los usos de las distintas metodologías utilizadas en la enseñanza del inglés como segunda lengua. |
Portafolios do alumno |
El alumno elaborará un portafolios que inciuirá:
– diversos cuestionarios
– fichas de sobre los distintos métodos de enseñanza de idiomas
– glosario
|
Presentación oral |
A lo largo del curso, cada alumno tendrá que hacer una presentación oral individual que consistirá en la demostración de uno de los métodos estudiados en clase. |
Proba de asociación |
Examen escrito que consiste en asociar los diferentes métodos con los conceptos y la terminología pertinentes. |
Obradoiro |
Taller orientado a identificar los diferentes estilos de aprendizaje. |
Proba obxectiva |
Examen final. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Estudo de casos |
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
Los alumnos que necesiten atención personalizada serán atendidos en las horas de tutorías. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
Taller práctico. |
10 |
Aprendizaxe colaborativa |
Participación en los trabajos en grupo y exposición de los mismos en el aula. |
15 |
Estudo de casos |
Estudio de caso sobre métodos y teorías de enseñanza de lenguas extranjeras. |
10 |
Portafolios do alumno |
Cuestionarios, fichas y glosario. |
15 |
Proba obxectiva |
Examen final |
20 |
Presentación oral |
Presentación de trabajo individual. |
15 |
Proba de asociación |
Examen escrito |
15 |
|
Observacións avaliación |
La calificación final consistirá en la suma de las calificaciones obtenidas en los siete apartados incluidos en las metodologías y la evaluación.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Atkinson, Dwight (2011). Alternative approaches to second language acquisition . New York: Routledge
Thornbury, Scott (2006). An A–Z of ELT. Macmillan Books for Teachers
Thornbury, Scott (). An A–Z of ELT. http://scottthornbury.wordpress.com/index/
Richards, Jack (2001). Approaches and Methodos in Language Teaching. Cambridge, CUP
Kumaravadivelu, B (2004). Beyond Methods. New Haven, Yale University Press
Littlewood, William (2002). Communicative Language Teaching. Cambridge, CUP
Brown, Douglas H. (2007). Principles of Language Learning and Teaching. White Planes, NY, Pearson
Nunan, David (2004). Task-based Language Teaching. Cambridge, CUP
Tanner, Rosie & Catherine Green (2009). Tasks for Teacher Education. London, Longman
Brown, Douglas H. (2007). Teaching by Principle. White Planes, NY, Pearson
Larsen-Freeman, Diane (2004). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford, OUP
Gass, Susan (2011). The Routledge handbook of second language acquisition. New York: Routledge
Kumaravadivelu, B (2008). Understanding Language Teaching. New Jersey, Lawrence Erlbaum Associates |
Se proporcionará bibliografía específica adicional para cada método. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Deseño curricular e didáctica da lingua estranxeira/652609921 | Recursos. estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras/652609922 | Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira/652609923 | Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira/652609924 | Proxectos de innovación e investigación educativa en linguas estranxeiras/652609E31 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|