Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Capacidad para desempeñar actividades relativas á definición básica do plano de formas do buque |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B21 B22 B23
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Capacidad para a realización de cálculos de xeometría de buques e artefactos, flotabilidade e estabilidade |
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
INTRODUCCIÓN |
PRESENTACIÓN
OBXECTIVOS
BIBILIOGRAFÍA
METODOLOXIA
|
XEOMETRÍA DO BUQUE |
DEFINICIÓN DAS CARACTERÍSTICAS PRINCIPAIS
DEFINICIÓN DOS COEFICIENTES GEOMÉTRICOS
ANÁLISIS E ESTUDO DO PLANO DE FORMAS
CÁLCULO APROXIMADO DE AREAS, VOLUMENES, MOMENTOS, ETC.
SOFTWARE NO MERCADO
|
O BUQUE C OMO FLOTADOR. AS SUAS CURVAS CARACTERÍSTICAS |
CURVAS HODROSTÁTICAS
SOFTWARE NO MERCADO
|
ESTABILIDADE TRANSVERSAL |
O BUQUE COMO FLOTADOR
O BUQUE EN EQUILIBRIO
A ESTABILIDADE TRANSVERSAL DO BUQUE
TEOREMA DE EULER
|
ESTABILIDADE TRANSVERSAL A PEQUENOS ÁNGULOS |
ALTURA METACÉNTRICA TRANSVERSAL
CAMBIO DE ESTABILIDADE POR CAMBIO DE PESOS
CAMBIO DE ESTABILIDADE POR APLICACIÓN DE MOMENTOS
|
ESTABILIDADE TRANSVERSAL A GRANDES ÁNGULOS |
INTRODUCCIÓN
EVOLUTA METACÉNTRICA
ALTURA METACÉNTRICA GENERALIZADA
BRAZOS DE ESTABILIDADE
CURVAS ISOCLINAS
CURVAS DE ESTABILIDAD ESTATICA
|
ESTABILIDADE DINÁMICA |
CONCEPTO
ECUACIÓN DIFERENCIAL DA ESTABILIDADE
BRAZOS DE ESTABILIDADE DINÁMICA
CURVAS DE ESTABILIDAD DINÁMICA
|
ALTERACIÓNS NA ESTABILIDADE TRANSVERSAL |
EFECTOS DA VARIACIÓN DE PESOS
EFECTOS DA MANGA
EFECTOS DO PUNTAL
EFECTOS DE CAMBIOS NAS FORMAS
SUPERFICIES LIBRES
PESOS SUSPENDIDOS
VIENTO
AGUA EMBARCADA
EFECTO DO XEO
|
ESTABILIDADE LONGITUDINAL |
CONCEPTO
DEFINICIONES BÁSICAS
ALTURA METACÉNTRICA LONGITUDINAL
VARIACIONES EN LA POSICIÓN DEL BUQUE
|
CRITERIOS DE ESTABILIDADE |
INFLUENCIA DA SEGURIDADE NA ESTABILIDADE
ACCIDENTES DE BUQUES POR PERDA DA ESTABILIDADE
ESTUDIOS DE RAHOLA
CRITERIOS DE ESTABILIDADE ACTUAIS
O FUTURO
SOFTWARE NO MERCADO
|
PROBA DE ESTABILIDADE |
FUNDAMENTO
OBXECTIVO
REALIZACIÓN PRÁCTICA
CÁLCULOS
SOFTWARE NO MERCADO
|
VARADA |
VARADA EN DIQUE SECO
VARADA EN DIQUE FLOTANTE
VARADA INVOLUNTARIA
|
ESTABILIDADE DESPOIS DE AVERÍAS |
XENERALIDADES
TIPOS DE AVERÍAS
EECTOS DE LA AVERÍA
COMPARTIMENTACIÓN
|
MÉTODOS DE CÁLCULO DAS AVERÍAS |
ADICIÓN DE PESOS
PÉRDIDA DE EMPURRO
CÁLCULOS DE INUNDACIÓN
CRITERIOS DE ESTABILIDADE ACTUAIS
O FUTURO
SOFTWARE NO MERCADO
|
FRANCOBORDO |
DEFINICIÓN
ANTECEDENTES
REGULAMENTACIÓN ACTUAL. O CONVENIO DE LÍÑAS DE CARGA DE 1966. O PROTOCOLO DE 1988.
|
ARQUEO |
DEFINICIÓN
ANTECEDENTES
REGULAMENTACIÓN ACTUAL. O CONVENIO DE ARQUEO DE BUQUES DE 1969.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
5 |
110 |
115 |
Foro virtual |
10 |
0 |
10 |
|
Atención personalizada |
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
ESTE CURSO 2013-2014 NON HABERÁ DOCENCIA NESTA ASIGNATURA, PERO SI SE FARÁN PROBAS INDIVIDUAIS PARA DETERMINAR SI SE CUMPLEN OS OBXECTIVOS MARCADOS NESTA ASIGNATURA.
Unha proba obxectiva que consistirá nun examen que se dividirá en tres partes:
1.- Estabilidade en estado intacto, 2.- Varada e Estabilidade en averías, 3.- Francobordo e Arqueo.
Cada unha de estas partes se dividirá a súa vez en Teoría y Problemas.
Para poder aprobar a materia haberá que ter alo menos un 4 (sobre 10) en cada unha das partes citadas (Resistencia e Propulsión). Esa nota se obterá considerando en conxunto as notas de Teoría e máis de Problemas.
A parte de Teoría terá unha valoración do 65 % ou o 60 % do total e a de problemas o 35 % ou o 40 % do total, en cada unha de esas duas partes antes citadas.
A valoración de cada unha de esas partes será.
1.- 50 % do total
2.- 32,5 % do total
3.- 17,5 % do total.
Haberá, adicionalmente aos exames finais, uns exames parciais de cada unha das partes antes sinaladas.
Todos estes exames serán liberatorios, pero esta liberación só terá valor hasta o remate do curso académico 2013-2014. En ningún caso esta liberación será válida para a proba da convocatoria extraordinaria de decembro.
A LIBERACIÓN DAS PARTES SO SE PODERÁ FACER DE FORMA CONXUNTA PARA CADA PARTE, POLO TANTO, NON SE LIBERARÁ DE FORMA INDIVIDUALIZADA TEORÍA E PROBLEMAS DE CADA PARTE. |
Foro virtual |
Ao non haber no vindeiro curso 2013-2014 clases presenciais por ser unha titulación en extinción, a comunicación co profesor deberá facerse exclusivamente vía tutorías, correo electrónico ou telefónicamente.
Para evaluación non haberá máis que unha proba obxectiva e non haberá polo tanto práticas de laboratorio nin traballos semellantes. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Foro virtual |
|
Descrición |
ATENCIÓN PERSONALIZADA PARA TODOLOS ALUMNOS QUE O SOLICITEN, XA QUE NON HABERÁ DOCENCIA REGLADA.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
ESTE CURSO 2013-2014 NON HABERÁ DOCENCIA NESTA ASIGNATURA, PERO SI SE FARÁN PROBAS INDIVIDUAIS PARA DETERMINAR SI SE CUMPLEN OS OBXECTIVOS MARCADOS NESTA ASIGNATURA.
Unha proba obxectiva que consistirá nun examen que se dividirá en tres partes:
1.- Estabilidade en estado intacto, 2.- Varada e Estabilidade en averías, 3.- Francobordo e Arqueo.
Cada unha de estas partes se dividirá a súa vez en Teoría y Problemas.
Para poder aprobar a materia haberá que ter alo menos un 4 (sobre 10) en cada unha das partes citadas (Resistencia e Propulsión). Esa nota se obterá considerando en conxunto as notas de Teoría e máis de Problemas.
A parte de Teoría terá unha valoración do 65 % ou o 60 % do total e a de problemas o 35 % ou o 40 % do total, en cada unha de esas duas partes antes citadas.
A valoración de cada unha de esas partes será.
1.- 50 % do total
2.- 32,5 % do total
3.- 17,5 % do total.
Haberá, adicionalmente aos exames finais, uns exames parciais de cada unha das partes antes sinaladas.
Todos estes exames serán liberatorios, pero esta liberación só terá valor hasta o remate do curso académico 2013-2014. En ningún caso esta liberación será válida para a proba da convocatoria extraordinaria de decembro.
A LIBERACIÓN DAS PARTES SO SE PODERÁ FACER DE FORMA CONXUNTA PARA CADA PARTE, POLO TANTO, NON SE LIBERARÁ DE FORMA INDIVIDUALIZADA TEORÍA E PROBLEMAS DE CADA PARTE. |
100 |
|
Observacións avaliación |
ESTE CURSO 2013-2014 NON HABERÁ DOCENCIA NESTA ASIGNATURA, POLO TANTO, TAMPOUCO HABERÁ:
1.- Traballos individuais / prácticas de laboratorio, así como discusións dirixidas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
-JOSÉ ANTONIO ALAEZ ZAZURCA, TEORÍA DEL BUQUE I, E.T.S.I.N. (U.P.M.), , Libro,
-JOSÉ DANIEL PENA AGRAS, DOCUMENTACIÓN VARIA. Toda esta documentación se publicará en Moodle.
-JOSÉ MARÍA DE JUAN GARCÍA AGUADO. ESTÁTICA DEL BUQUE. LIBRO |
Bibliografía complementaria
|
|
-, PRINCIPLES OF NAVAL ARCHITECTURE , S.N.A.M.E. , , Libro, |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de la Construcción Naval/730112101 | Fundamentos Físicos de la Ingeniería/730112102 | Cálculo Infinitesimal/730112103 | Métodos Informáticos/730112105 | Expresión Gráfica/730112106 | Mecánica Fundamental/730112202 | Debuxo Naval/730112204 | Ecuaciones Diferenciales/730112207 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Hidrostática y Estabilidad/730112301 |
|
|