Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Aplicar os fundamentos da Enxeñaría Naval e Oceánica. |
A4 |
Participación en proxectos de investigación. |
A6 |
Participación en proxectos multidisciplinares de enxeñaría naval e oceánica. |
A7 |
Proxectos e cálculo de produtos, procesos, instalacións e factorías navais en todos os ámbitos do sector naval e marítimo. |
A8 |
Investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos relacionados co sector naval e marítimo. |
A9 |
Elaboración, dirección e xestión de proxectos en todos os ámbitos relacionados co sector naval e marítimo. |
A10 |
Dirección, planificación e supervisión de equipos multidisciplinares. |
A12 |
Dirección xeral, dirección técnica, dirección de proxectos de I+D+I en factorías navais e empresas relacionadas co sector naval e marítimo. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B8 |
Actitude orientada ao traballo persoal intenso. |
B9 |
Capacidade de integrarse en grupo de traballo. |
B10 |
Actitude orientada á análise. |
B11 |
Actitude creativa. |
B12 |
Capacidade para encontrar e manexar a información. |
B13 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
B15 |
Concepción espacial. |
B16 |
Fixar obxectivos e tomar decisións. |
B18 |
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. |
B19 |
Motivar ao grupo de traballo. |
B20 |
Capacidade de negociación. |
B21 |
Abertos ao cambio. |
B22 |
Vontade de mellora continua. |
B23 |
Positivos fronte a problemas. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
A1, A4, A6, A7, A8, A9, A10, A12
B1, B2, B3, B4, B5, B7, B8, B9, B10, B11, B12, B13, B15, B16, B18, B19, B20, B21, B22, B23
C3, C6, C7, C8 |
A1 A4 A6 A7 A8 A9 A10 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|
C3 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- PRINCIPIOS DE DISEÑO DE LOS ESPACIOS DE ALOJAMIENTO Y ALOJAMIENTOS. |
1.1.- Espacios de a bordo. Clasificación. Requerimientos.
1.2.- Categorías de los tripulantes.
13.- Normas relativas a los alojamientos, espacios públicos y espacios de servicio. Superficies y alturas mínimas. Servicios. Equipamientos. Acondicionamiento.
1.4.- Características de los elementos constructivos y de sectorización. Propiedades de los materiales. Comportamientos ante la humedad. Comportamiento térmico. Comportamiento acústico. Comportamiento ante el fuego. |
2.- ACONDICIONAMIENTO TÉRMICO.
|
2.1.- Objeto de los aislamientos térmicos.
2.2.- Definiciones.
2.3.- Pérdidas caloríficas en un local. Renovaciones de aire. Pérdidas a través de cerramientos.
2.4.- Resistencia térmica y conductividad térmica de un elemento.
2.5.- Coeficiente de transmisión del calor de un elemento.
2.6.- Coeficiente de transmisión global de un recinto.
2.7.- Espesor económicamente óptimo.
2.8.- Potencia útil de la instalación de calefacción.
2.9.- Confort térmico.
2.10.- Control de condensaciones.
|
3.- ACONDICIONAMIENTO SONORO.
|
3.1.- Materiales absorbentes. Características. Tipos.
3.2.- Materiales aislantes. Características. Tipos.
3.3.- Materiales antivibratorios. Características. Tipos.
3.4.- Medición de ruidos a bordo de los buques.
3.5.- Control de ruidos a bordo de los buques.
3.6.- Códigos, Reglamentos y Resoluciones.
|
4.- ACONDICIONAMIENTO LUMÍNICO. |
4.1.- La luz. Propiedades de la materia.
4.2.- El sistema visual y sus capacidades de ajuste y percepción.
4.3.- Magnitudes luminosas. Principios fundamentales.
4.4.- Lámparas. Termo radiación. Luminiscencia. Condiciones que deben reunir las lámparas. Tipos de lámparas.
4.5.- Luminarias. Clasificación por sus condiciones de servicio.
4.6.- Iluminación interior.
4.7.- Alumbrados especiales. Alumbrado a baja altura.
4.8.- Códigos, Reglamentos y Resoluciones.
|
5.- PREVENCIÓN Y PROTECCIÓN CONTRA EL FUEGO. |
5.1.- Medidas de prevención a tener en cuenta en el diseño.
5.2.- Medidas de protección activa contra el fuego.
5.3.- Medidas de protección pasiva contra el fuego.
5.4.- Vías de evacuación. Tipos y requisitos mínimos. Señalización.
5.5.- Códigos, Reglamentos y Resoluciones.
|
6.- EJEMPLOS DE HABILITACIONES DE BUQUES.
|
6.1.- Habilitación de un crucero.
6.2.- Habilitación de un ferry.
6.3. Habilitación de un carguero.
6.4. Habilitación de un pesquero.
6.5.- Habilitación de un buque de guerra.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
45 |
0 |
45 |
|
Atención personalizada |
55 |
0 |
55 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
CLASES MAGISTRALES CON INTERVENCIÓN DE LOS ALUMNOS
VISITA A ASTILLEROS
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
ATENCIÓN A CONSULTAS DEL ALUMNO
COMENTARIOS DE ESTUDIOS ENCARGADOS AL ALUMNO
ORIENTACIÓN SOBRE FUENTES BIBLIOGRÁFICAS |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
EXAMEN DE LA MATERIA IMPARTIDA EN CLASE
CORRECCIÓN DE ESTUDIOS ENCARGADOS EN CLASE |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
JOSÉ ÁNGEL FRAGUELA FORMOSO (). APUNTES DE CLASE. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|