Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A27 |
Capacidade de dar solución a problemas de integración en función das estratexias, estándares e tecnoloxías dispoñibles. |
A28 |
Capacidade de identificar e analizar problemas, e deseñar, desenvolver, implementar, verificar e documentar solucións sóftware sobre a base dun coñecemento adecuado das teorías, modelos e técnicas actuais. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas |
B3 |
Capacidade de análise e síntese |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Capacidade para deseñar e implementar aplicacións (con énfase en aplicacións Web) mediante o uso de tecnoloxías modernas e técnicas de deseño estándar.
|
A27 A28
|
B1 B3
|
C2 C3 C4 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Parte I. Introdución. |
Tema 1: Introdución ó Desenrolo de Aplicacións Empresariais. |
Parte II. Deseño e Implementación da Capa Modelo. |
Tema 2. Aspectos de Deseño da Capa Modelo. Caso de estudo.
Tema 3. Implementación da Persistencia con Hibernate.
Tema 4. Uso de Spring na Capa Modelo.
Tema 5. Implementación de Probas Automatizadas para a Capa Modelo con Spring TestContext.
Tema 6. Outros Aspectos de Hibernate.
|
Parte III. Deseño e Implementación da Capa Web. |
Tema 7. Aspectos de Deseño da Capa Web.
Tema 8. Introdución a Tapestry.
Tema 9. Caso de Estudo de Implementación da Capa Web con Tapestry. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas a través de TIC |
14 |
48 |
62 |
Proba de resposta múltiple |
1 |
8 |
9 |
Traballos tutelados |
1 |
29 |
30 |
Sesión maxistral |
21 |
21 |
42 |
|
Atención personalizada |
7 |
0 |
7 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas a través de TIC |
Ó longo do curso desenrólase unha práctica (en grupo) na que se constrúe unha aplicación Web. A aplicación desenrólase en tres iteracións, sendo obrigatoria a entrega de cada unha de elas. Na primeira iteración impleméntase a capa modelo. Na segunda iteración corríxense os erros detectados polo profesor na primeira iteración e impleméntase gran parte da capa Web. Na terceira iteración corríxense os erros detectados polo profesor na segunda iteración, remátase a capa Web e elabórase a memoria da práctica. |
Proba de resposta múltiple |
Farase un exame tipo test, có obxectivo de comprobar que o alumno asimilou os conceptos correctamente. O exame tipo test componse dun conxunto de preguntas con varias respostas posibles, das que só unha é correcta. As preguntas non contestadas non puntúan, e as contestadas erroneamente puntúan negativamente.
|
Traballos tutelados |
Propóñense traballos tutelados consistentes en aplicar algunhas tecnoloxías ou técnicas de deseño adicionais á práctica. De maneira autónoma, o alumno deberá estudar estas tecnoloxías ou solucións de deseño adicionais e aplicalas á práctica. |
Sesión maxistral |
Clase impartidas polo profesor mediante a proxección de transparencias. As clases teñen un enfoque totalmente práctico, explicando os conceptos teóricos mediante o uso de exemplos sinxelos e casos de estudo. As transparencias e o código fonte dos exemplos e os casos de estudo están dispoñibles a través da plataforma de docencia da universidade. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
Faranse varias sesións para axudar ó estudante no desenrolo da práctica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
Farase un exame de tipo test, có obxectivo de comprobar que o alumno asimilou os conceptos correctamente.
|
40 |
Prácticas a través de TIC |
A entrega de cada iteración é obrigatoria. As dúas primeiras non levan asociada unha nota (pero a súa entrega é obrigatoria) e o seu obxectivo é garantir que o alumno enfoca correctamente o desenrolo da aplicación. O profesor pon a nota da aplicación trala corrección da terceira iteración.
|
40 |
Traballos tutelados |
A realización dos traballos tutelados é opcional. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a materia é preciso obter: - Un mínimo de 5 puntos (sobre 10) na avaliación da práctica.
- Un mínimo 4,5 puntos (sobre 10) no exame tipo test.
- Un mínimo de 5 puntos (sobre 10) na nota final, que se calcula coma: 0,40*notaPractica + 0,40*notaExame + 0,20*notaTraballosTutelados.
Para os alumnos con matrícula a tempo parcial, o tamaño da práctica e os traballos tutelados será menor, sen que iso supoña un prexuízo na nota.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
- C. Bauer, G. King, Java Persistence with Hibernate, Manning, 2007.
- C. Walls, Spring in Action, 3rd edition, Manning, 2011.
- I. Drobiazko, Tapestry 5: Rapid Web Application Development in Java, Lulu, 2012.
- D. Shafer, HTML Utopia: Designing Without Tables Using CSS, Sitepoint Pty Ltd, 2003.
- J. Zeldman, Designing with Web Standards, New Riders, 2003.
- Sitios Web de los frameworks y herramientas empleados en la asignatura.
|
Bibliografía complementaria
|
|
- E. Gamma, R. Helm, R. Johnson, J. Vlissides, Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software, Addisson-Wesley, 1994.
- G. Booch, I. Jacobson, J. Rumbaugh, Unified Modeling Language User Guide, 2nd edition, Addison-Wesley, 2005.
- K. Arnold, J. Gosling, D. Holmes, The Java Programming Language, 4th edition, Addison-Wesley, 2005.
- J. Crupi, D. Alur, D. Malks, Core J2EE Patterns, 2nd edition, Prentice Hall, 2003.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Marcos de Desenvolvemento/614G01052 | Ferramentas de Desenvolvemento/614G01054 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Arquitectura do Software/614G01026 |
|
Materias que continúan o temario |
Internet e sistemas distribuidos/614G01023 |
|
Observacións |
É preciso ter soltura na lectura de información en Inglés (toda a bibliografía, recursos Web e libros, está en Inglés). |
|